Przetargi.pl
Wymiana baterii akumulatorów na fabrycznie nowe i wyselekcjonowane spośród obecnie eksploatowanych w czterech zasilaczach awaryjnych UPS General Electric typu SG PurePulse 3P 300 kVA w budynku serwerowni CIŚ nr 88 NCBJ w Otwocku - Świerku

Narodowe Centrum Badań Jądrowych ogłasza przetarg

  • Adres: 05-400 Otwock, ul. Andrzeja Sołtana
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 273 16 04 , fax. 22 273 16 53
  • Data zamieszczenia: 2020-06-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Narodowe Centrum Badań Jądrowych
    ul. Andrzeja Sołtana 7
    05-400 Otwock, woj. mazowieckie
    tel. 22 273 16 04, fax. 22 273 16 53
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ncbj.goc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytut badawczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana baterii akumulatorów na fabrycznie nowe i wyselekcjonowane spośród obecnie eksploatowanych w czterech zasilaczach awaryjnych UPS General Electric typu SG PurePulse 3P 300 kVA w budynku serwerowni CIŚ nr 88 NCBJ w Otwocku - Świerku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana baterii akumulatorów na fabrycznie nowe i wyselekcjonowane spośród obecnie eksploatowanych w czterech zasilaczach awaryjnych UPS General Electric typu SG PurePulse 3P 300 kVA w budynku serwerowni CIŚ nr 88 NCBJ w Otwocku - Świerku 2. Przedmiot Zamówienia składa się z następujących zadań: a) Sprawdzenie pojemności i stopnia zużycia baterii akumulatorów wszystkich czterech zasilaczy awaryjnych zestawu UPS-ów poprzez rozładowanie baterii akumulatorów prądem stałym i oznaczenie wszystkich baterii akumulatorów zgodnie ze stopniem ich zużycia. b) Dostawa kompletu fabrycznie nowych baterii akumulatorów 2 x 96 sztuk, w sumie 192 sztuk, dla dwóch zasilaczy awaryjnych UPS nr 1 i UPS nr 3; c) Wymiana kompletu baterii akumulatorów w stelażach urządzenia UPS nr 1 i urządzenia UPS nr 3 na dostarczone fabrycznie nowe; d) Demontaż kompletu baterii akumulatorów ze stelaży urządzenia UPS nr 2 i urządzenia UPS nr 4 e) Dokładne sprawdzenie stanu obudów zdemontowanych baterii akumulatorów pod kątem ewentualnych ich pęknięć, zniekształceń termicznych (wybrzuszenia), wycieków i osadów chemicznych f) Selekcja baterii akumulatorów pod względem ich dalszej przydatności oraz wyczyszczenie obudów i styków (klem) najbardziej sprawnych baterii akumulatorów i ich montaż na stelażach urządzenia UPS nr 2 i urządzenia UPS nr 4; g) Dla każdego urządzenia UPS, bezpośrednio po montażu docelowego kompletu baterii akumulatorów w stelażu, sprawdzenie pewności połączeń śrubowych mostków łączących baterie akumulatorów i wykonanie pomiaru rezystancji wewnętrznej każdego bloku zestawów baterii wchodzących w skład systemu zasilania bezprzerwowego UPS h) Uruchomienie całego zestawu czterech zasilaczy awaryjnych UPS jako jednego systemu zasilania bezprzerwowego i testy poprawności jego działania. i) Wywóz pozostałych (zużytych) baterii akumulatorów do ich utylizacji (recyklingu) 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres prac, oraz wymagania i warunki realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku Nr 1 do SIWZ oraz w załączniku nr 8 (wzór umowy). 4. Zamawiający przewiduje możliwość wizji lokalnej w pomieszczeniu UPS-ów i na drodze transportu palet z bateriami akumulatorów od podjazdu przed budynkiem do pomieszczenia UPS-ów (winda i korytarze), oraz możliwość wglądu do posiadanej przez Zamawiającego dokumentacji instalacji UPS-ów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31431000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy złotych), przed upływem terminu składania ofert. 2. Formę wniesienia wadium wybiera Wykonawca spośród przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy. 3. Wadium w pieniądzu (PLN) należy wnieść przelewem na konto: Nr konta PKO BP XII O/W-wa 58 1020 1127 0000 1902 0007 3015 z dopiskiem „Wadium, nr sprawy AZP.270.45.2020” 4. W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż pieniężna dowód ich wniesienia należy włożyć do koperty z ofertą w osobnej koszulce (nie wpinać trwale do oferty). 5. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, poręczenia - z ich treści musi jednoznacznie wynikać: nazwa zlecającego, beneficjenta gwarancji, gwaranta wraz z adresami ich siedzib, określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją; kwota gwarancji; termin ważności gwarancji, bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w przypadku zaistnienia przesłanek, o których mowa w art. 46 ust 4a i ust. 5 ustawy. 7. Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami w przypadku gdy: odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8. Wykonawca traci wadium wraz z odsetkami, jeżeli w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1, oświadczenia o których mowa w art.25a ust.1, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust.2 pkt.3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa: - w sekcji III przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że: a) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - w sekcji III przedkłada informację z odpowiedniego rejestru, albo w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja lub dokument w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. a i b, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (wzór załącznik Nr 5 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach