Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji ogłasza przetarg
- Adres: 02-591 Warszawa, ul. Stefana Batorego
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 601 47 30 , fax. 22 8456751, 6463708
- Data zamieszczenia: 2020-11-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji
ul. Stefana Batorego 5
02-591 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 601 47 30, fax. 22 8456751, 6463708
REGON: 12293240000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/mswia/zamowienia-publiczne
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Wymiana akumulatorów typu EPL 85-12 (12V, 85Ah/20hr) dla dwóch zasilaczy obiektowych UPS na terenie MSWiA przy ul. Adolfa Pawińskiego 17/21 w Warszawie.” – w podziale na 2 części. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana akumulatorów typu EPL 85-12 (12V, 85Ah/20hr) dla dwóch zasilaczy obiektowych UPS na terenie MSWiA przy ul. Adolfa Pawińskiego 17/21 w Warszawie – w podziale na 2 części zamówienia Część 1 – wymiana 144 szt. akumulatorów dla modułowego zasilacza UPS nr 1 połączona z weryfikacją warunków pracy i stanu technicznego podzespołów systemu UPS EcoPower Upgrade PLUS 3 x 100 kVA nr 1. Część 2 - wymiana 144 szt. akumulatorów dla modułowego zasilacza UPS nr 2 połączona z weryfikacją warunków pracy i stanu technicznego podzespołów systemu UPS EcoPower Upgrade PLUS 3 x 100 kVA nr 2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia dla każdej części, zwany dalej „SOPZ”, stanowią Załącznik nr 1 do projektu umowy, stanowiącego Załącznik nr 9 do SIWZ. Projekt umowy, stanowiący Załącznik nr 9 do SIWZ, oraz SOPZ są takie same dla obu części zamówienia - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31431000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. Wykonawca składa w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innym Wykonawcą, który złożył ofertę w przedmiotowym postępowaniu, Wykonawca może wraz z oświadczeniem złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. 2. W przypadku gdy Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej, może złożyć stosowne oświadczenie w tym zakresie, wraz z ofertą zgodnie ze wzorem zawartym w Załączniku nr 3 do SIWZ. W przypadku zaistnienia, po dniu złożenia ww. oświadczenia, nowych okoliczności w zakresie przynależności do grupy kapitałowej Wykonawca zobowiązany jest do złożenia aktualnego oświadczenia w tym zakresie, w terminie wskazanym w ust. 1. 3.Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 4. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu obowiązku informacyjnego z art. 13 lub 14 RODO, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 9 do SIWZ. 5. Dokument potwierdzający posiadanie uprawnień do złożenia (podpisania) oferty i jej załączników, jeżeli prawo to nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. W przypadku, gdy fakt umocowania wynika z dokumentów zawartych w ogólnodostępnych i bezpłatnych bazach danych dostępnych pod określonymi adresami internetowymi, Zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę dokumenty. Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywne dostawy akumulatorów
Dodano: 2023-05-04 - Wymiana akumulatorów w zasilaczach UPS w Centrali NBP
Dodano: 2023-04-27 - Wymiana akumulatorów w zasilaczach UPS w Centrali NBP
Dodano: 2023-03-21 - Wymiana baterii akumulatorów na fabrycznie nowe w dwóch zasilaczach awaryjnych UPS General Electric typu SG PurePulse 3P 300 kVA w budynku serwerowni CIŚ nr 88 NCBJ w Otwocku - Świerku
Dodano: 2020-11-27 - Wymiana baterii akumulatorów na fabrycznie nowe i wyselekcjonowane spośród obecnie eksploatowanych w czterech zasilaczach awaryjnych UPS General Electric typu SG PurePulse 3P 300 kVA w budynku serwerowni CIŚ nr 88 NCBJ w Otwocku - Świerku
Dodano: 2020-06-15 - Sukcesywne dostawy akumulatorów
Dodano: 2020-06-10 - Sukcesywne dostawy akumulatorów
Dodano: 2019-02-07 - Sukcesywne dostawy akumulatorów
Dodano: 2019-01-17 - Zakup i dostawa fabrycznie nowych (nie używanych, nie regenerowanych, wolnych od wad fizycznych, gatunku 1.) akumulatorów do pojazdów służbowych Komendy Wojewódzkiej Policji z siedzibą w Radomiu i jednostek jej podległych
Dodano: 2018-12-03 - Dostawa z wymianą akumulatorów do zasilaczy UPS zainstalowanych w Instytucie Fizjologii i Patologii Słuchu.
Dodano: 2018-08-31