Politechnika Koszalińska ogłasza przetarg
- Adres: 75453 Koszalin, ul. Śniadeckich
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. (094) 34-78-637, 34-78-635 , fax. (094) 34-78-636
- Data zamieszczenia: 2018-07-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Politechnika Koszalińska
ul. Śniadeckich 2
75453 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
tel. (094) 34-78-637, 34-78-635, fax. (094) 34-78-636
REGON: 170300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.tu.koszalin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia Publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Wymiana armatury w instalacji grzewczej c.o. oraz instalacji ciepłej wody użytkowej w budynkach A, B i C w kampusie Politechniki Koszalińskiej przy ul. Śniadeckich 2 w Koszalinie” w ramach zadania „ Zwiększenie efektywności energetycznej budynków A, B i C Politechniki Koszalińskiej przy ul. Śniadeckich w Koszalinie”. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest „Wymiana armatury w instalacji grzewczej c.o. oraz w instalacji ciepłej wody użytkowej w budynkach A, B i C w kampusie Politechniki Koszalińskiej przy ul. Śniadeckich 2 w Koszalinie” w ramach zadania „Zwiększenie efektywności energetycznej budynków A, B i C Politechniki Koszalińskiej przy ul. Śniadeckich 2 w Koszalinie” w zakresie określonym w SIWZ. Modernizacja instalacji polega na wymianie istniejących głowic na głowice termostatyczne o działaniu PI z funkcją optymalizującą i adaptacyjną, montaż zaworów termostatycznych równoważących ograniczającą pracę instalacji cyrkulacji c.c.w. oraz regulację hydraulicznej instalacji c.o. po termomodernizacji budynków A, B i C w kampusie Politechniki Koszalińskiej przy ul. Śniadeckich w Koszalinie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 2 do SIWZ). Przedmiot zamówienia opisuje następujący kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia gwarancji na wykonane roboty na okres co najmniej 36 miesięcy (licząc od daty podpisania protokołu końcowego i odbioru robót). 2. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej miejsca wykonywania zamówienia wyborowi Wykonawcy jako czynności pomocniczej w celu prawidłowego przygotowania oferty, po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym terminu i godziny. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45330000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3 500,00 zł. (słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert wskazanego w rozdziale XIV pkt. 1 SIWZ.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust.1 pkt.23 ustawy pzp , Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wykaz dokumentów, które powinny zostać złożone przez Wykonawcę w ofercie: 1) Formularz ofertowy Załącznik nr 1 do SIWZ 2) Oświadczenia z art.25a ust.1 ustawy Pzp - Załącznik nr 3 do SIWZ. 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. 4) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (jeżeli dotyczy) – wzór zobowiązania stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie remontu zbiornika ziemnego wraz z kanalizacją odcieków na terenie RZOO w Sianowie przy ul. Łubuszan 80.
Dodano: 2024-07-11 - Budowa kanalizacji tłocznej wraz z armaturą do przepompowni przy Hali Odpadów Problemowych na terenie Zakładu Odzysku Odpadów w Sianowie przy ulicy Łubuszan 80.
Dodano: 2024-07-10 - Wykonanie remontu instalacji sanitarnej w budynku Urzędu Skarbowego w Gryfinie
Dodano: 2023-10-30 - Remont instalacji kanalizacji sanitarnej i deszczowej (ogólnospławnej) w obrębie dziedzińca "B" budynku Sądu Rejonowego Szczecin-Prawobrzeże i Zachód przy ul. Plac Żołnierza Polskiego 16
Dodano: 2023-10-04 - Remont instalacji kanalizacji sanitarnej i deszczowej (ogólnospławnej) w obrębie dziedzińca "B" budynku Sądu Rejonowego Szczecin-Prawobrzeże i Zachód przy ul. Plac Żołnierza Polskiego 16
Dodano: 2023-08-10 - Poprawa gospodarki wodno – ściekowej na terenie miejscowości Ujazd, w gm. Bobolice
Dodano: 2023-05-24 - Roboty konserwacyjne w bud. nr 5 przy ul. Wojska Polskiego w m. Wałcz
Dodano: 2022-08-22 - Remont pomieszczeń stołówki w bud. nr 2 w m. Głębokie
Dodano: 2022-07-25 - Budowa toalety publicznej w parku im. Tadeusza Kościuszki w Łobzie
Dodano: 2021-03-22 - Budowa alternatywnego wyjazdu z osiedla przy ulicy Maciejkowej, działki nr 1/11 i 50/17 obręb 3065 na Warszewie w Szczecinie
Dodano: 2021-02-18