Przetargi.pl
Poprawa gospodarki wodno – ściekowej na terenie miejscowości Ujazd, w gm. Bobolice

Gmina Bobolice ogłasza przetarg

  • Adres: 76-020 Bobolice, Ratuszowa 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-05-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bobolice
    Ratuszowa 1
    76-020 Bobolice, woj. zachodniopomorskie
    REGON: 330920558
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bobolice.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Poprawa gospodarki wodno – ściekowej na terenie miejscowości Ujazd, w gm. Bobolice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa kanalizacji sanitarnej tłoczno – grawitacyjnej w m. Ujazd, gm. Bobolice.Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Poprawa gospodarki wodno – ściekowej na terenie miejscowości Ujazd, gm. Bobolice”, w tym wykonanie wszystkich prac prowadzących do osiągnięcia stanu zgodnego z opisem przedmiotu zamówenia, ze szczegółowymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych i SWZ oraz wzorem umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszystkie zapisy SWZ i załączniki dotyczące przedmiotu zamówienia rozpatrywać należy łącznie – wraz ze wszystkimi załączonymi dokumentami (kompleksowo).Budowa lokalnej oczyszczalni ścieków wraz z infrastrukturą towarzyszącą w m. Ujazd, gm. Bobolice.Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Poprawa gospodarki wodno – ściekowej na terenie miejscowości Ujazd, gm. Bobolice”, w tym wykonanie wszystkich prac prowadzących do osiągnięcia stanu zgodnego z opisem przedmiotu zamówenia, ze szczegółowymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych i SWZ oraz wzorem umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszystkie zapisy SWZ i załączniki dotyczące przedmiotu zamówienia rozpatrywać należy łącznie – wraz ze wszystkimi załączonymi dokumentami (kompleksowo).Remont i przebudowa budynku stacji uzdatniania wody wraz z przebudową i rozbudową instalacji technologicznej, wewnętrznych i zewnętrznych instalacji wod-kan, i energetycznych, wymiany obudów studni na naziemne wraz z wymianą wyposażenia i uzbrojenia studni, wykonania utwardzenia dojazdu do studni oraz oświetlenia zewnętrznego w m. Ujazd, gm. Bobolice.Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Poprawa gospodarki wodno – ściekowej na terenie miejscowości Ujazd, gm. Bobolice”, w tym wykonanie wszystkich prac prowadzących do osiągnięcia stanu zgodnego z opisem przedmiotu zamówenia, ze szczegółowymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych i SWZ oraz wzorem umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszystkie zapisy SWZ i załączniki dotyczące przedmiotu zamówienia rozpatrywać należy łącznie – wraz ze wszystkimi załączonymi dokumentami (kompleksowo).Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. „Poprawa gospodarki wodno – ściekowej na terenie miejscowości Ujazd, gm. BobolicePrzedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Poprawa gospodarki wodno – ściekowej na terenie miejscowości Ujazd, gm. Bobolice”, w tym wykonanie wszystkich prac prowadzących do osiągnięcia stanu zgodnego z opisem przedmiotu zamówenia, ze szczegółowymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych i SWZ oraz wzorem umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszystkie zapisy SWZ i załączniki dotyczące przedmiotu zamówienia rozpatrywać należy łącznie – wraz ze wszystkimi załączonymi dokumentami (kompleksowo).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45330000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiającynie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający uzna ten warunekza spełniony, gdy Wykonawca posiada aktualną – opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument na sumę ubezpieczenia OC nie niższą niż 500.000,00 zł brutto (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100) na jedno i na wszystkie zdarzenia dla ZADANIA NR 1, dla ZADANIA NR 2, dla ZADANIA NR 3 oraz na sumę ubezpieczenia OC nie niższą niż 70.000,00 zł brutto (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych 00/100) na jedno i na wszystkie zdarzenia dla ZADANIA NR 4. W przypadku, gdy z treści polisy lub dokumentu ubezpieczenia nie będzie wynikało, że ubezpieczenie jest opłacone, Wykonawca zobowiązany jest do napisania i podpisania na kserokopii polisy dokumentu ubezpieczenia krótkiego oświadczenia, które będzie się zawierało w następującym stwierdzeniu: ubezpieczenie zostało opłacone. Natomiast w przypadku gdy zostanie złożony oryginał polisy dokumentu ubezpieczenia, Wykonawca zobowiązany jest złożyć odrębne oświadczenie, potwierdzające, że ubezpieczenie zostało opłacone.c) zdolności technicznej lub zawodowej – gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować, dla ZADANIA NR 1, dla ZADANIA NR 2i dla ZADANIA NR 3, jedną osobą pełniącą funkcję kierownika budowy, posiadającą aktualne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi;dla ZADANIA NR 4, gdy Wykonawca wykaże, że posiada doświadczeniemin. 3 nadzorów o łącznej wartości nadzorowanych robót min. 5.000.000,00 zł brutto (słownie: pięć milionów złotych 00/100) w okresie ostatnich 3 (trzech)lat oraz ma świadectwa posiadanych uprawnień budowlanych.Dla każdego zadania Zamawiający wymaga przedstawienia aktualnego zaświadczenia osób pełniących funkcę kierownika budowy (ZADANIE NR 1, ZADANIE NR 2, ZADANIE NR 3) oraz osoby pełniącej funkcję Inspektora nadzoru o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-06-09

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach