Przetargi.pl
Wymiana 44 szt. ciepłomierzy, z jednostrumieniowym przetwornikiem przepływu ISF, w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Abramowskiego 9 w Warszawie.

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 02-660 Warszawa, ul. Irysowa 19
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5493727, 5493737 , fax. 022 5493737
  • Data zamieszczenia: 2016-02-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
    ul. Irysowa 19 19
    02-660 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5493727, 5493737, fax. 022 5493737
    REGON: 01085840700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgnmokotow.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana 44 szt. ciepłomierzy, z jednostrumieniowym przetwornikiem przepływu ISF, w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Abramowskiego 9 w Warszawie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamawiający zleca a Wykonawca przyjmuje do wykonania roboty polegające na wymianie 44 szt. ciepłomierzy, z jednostrumieniowym przetwornikiem przepływu ISF, w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Abramowskiego 9 w Warszawie. (dalej: przedmiot zamówienia). W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania robót polegających na: 1.1. demontażu ciepłomierzy, 1.2. odczytu ich wskazań, spisanie tych wskazań wraz z numerem ciepłomierza, adresem lokalu, datą demontażu, 1.3. montażu nowych ciepłomierzy, założeniu plomb, 1.4. sporządzeniu protokołu plombowania ciepłomierzy zawierającego: datę, adres lokalu, numer ciepłomierza i plomby, wskazania ciepłomierza w dniu jego montażu, 1.5. wywiezieniu zdemontowanych ciepłomierzy do punktu skupu złomu, 1.6. zabezpieczeniu powierzchni podłogi folią w trakcie wymiany ciepłomierzy. UWAGA: ciepłomierze zakwalifikowane do wymiany zainstalowane będą na klatkach schodowych w budynku przy ul. Abramowskiego 9 w Warszawie. 2. Zamawiający może udzielić zamówienia uzupełniającego - patrz pkt. 6 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Wykonawca musi sporządzić ofertę zgodnie z opisem pkt. 16. Specyfikacji. 4. Montowane ciepłomierze muszą być dopuszczone do stosowania w obiektach budownictwa mieszkaniowego i użyteczności publicznej i muszą być oznakowane znakiem budowlanym CE , zgodnie z Ustawą o wyrobach budowlanych z dnia 16 kwietnia 2004 roku Dz.U.01.92.881 oraz muszą posiadać następujący dokumenty: - deklaracja zgodności ( Dyrektywa MID ) lub -Polska Norma PN-EN 1434. 5. Wykonawca musi posiadać aktualne dokumenty dotyczące ciepłomierzy, o których mowa w pkt. 8.1.5. specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 6. Wykonane roboty oraz użyte materiały do wykonania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy Prawo Budowlane z późniejszymi zmianami w nawiązaniu z art. 5 ust. 1 lit. a, oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92 poz. 881) ponadto odpowiednio do instrukcji montażu producenta oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącą Rozdział IV specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 7. Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu zamówienia zostanie ustalone po wykonaniu robót i bezusterkowym odbiorze protokołem odbioru końcowego wykonanych robót, zatwierdzonym przez Inspektora Nadzoru i rozliczone kosztorysem powykonawczym. 8. Czynności, o których mowa w pkt. 3.1. SIWZ, będą wykonywane pod nadzorem inspektora nadzoru ds. sanitarnych w DOM Wierzbno w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy, 02-679 Warszawa, ul. Kolberga 6. 9. Wszędzie tam gdzie w specyfikacji i jej załącznikach wymieniono z nazwy typ lub producenta materiałów lub urządzeń, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. 10. Warunki realizacji zamówienia i gwarancji zawiera: specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiąca Rozdział IV SIWZ, oraz Istotne postanowienia umowy stanowiące Rozdział III SIWZ. 11. Czynności, o których mowa w pkt. 3.1. specyfikacji, mają być wykonywane zgodnie z: 11.1. przedmiarem robót i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót opisaną w pkt. 3.10. SIWZ, 11.2. warunkami wynikającymi z przepisów technicznych i czynnościami wymienionymi w art. 22 Ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz.1409, ze zmianami) i jej przepisów wykonawczych, 11.3. wymaganiami wynikającymi z aktualnych Polskich Norm i aprobat technicznych, 11.4. zgodnie z zasadami rzetelnej wiedzy technicznej i sztuką budowlaną, 11.5. warunkami wynikającymi z Istotnych postanowień umowy stanowiących Rozdział III specyfikacji. 12. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian postanowień umowy zawartej w wyniku rozstrzygnięcia przedmiotowego postępowania, o ile warunkiem wprowadzenia takich zmian będą między innymi okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego oraz w przypadku zmiany porządku prawnego, a także w przypadku zmian zawartych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w tym: 12.1. powierzenia Podwykonawcy wykonania części lub całości przedmiotu zamówienia lub zmiany Podwykonawców w sytuacji, gdy z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy z Podwykonawcą, koniecznym będzie dla prawidłowego wykonania umowy posłużenie się przez Wykonawcę nowym Podwykonawcą, który będzie realizował część lub cały zakres powierzony uprzednio innym Podwykonawcom. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia będącego przedmiotem umowy; 12.2. zmiany zakresu rzeczowego i finansowego; 12.3. zmiany zakresu części przedmiotu umowy powierzonego Podwykonawcom, 12.4. w przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających prowadzenie robót zgodnie z technologią ich wykonania termin realizacji robót może ulec zmianie. Zostanie on wydłużony o okres, na który roboty zostały wstrzymane. Fakt ten musi być potwierdzony wpisem Zamawiającego do dziennika prac prowadzonego na zasadach dla dziennika budowy, o którym mowa w § 1 ust. 6 istotnych postanowień umowy; 12.5. zmiana terminu wykonania przedmiotu zamówienia może nastąpić, jeżeli w następstwie wydłużonych/wykraczających poza ustawowe terminy procedur administracyjnych oraz innych terminów spraw urzędowych, mających wpływ na terminy realizacji przedmiotu umowy Wykonawca przy wykazaniu należytej staranności nie może dotrzymać terminu wykonania Przedmiotu Umowy; 12.6. w przypadku ograniczenia środków budżetowych na realizację przedmiotu zamówienia; 12.7. w przypadku zmiany osób uczestniczących w realizacji przedmiotu zamówienia; 12.8. w przypadku zmiany regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie zawarcia umowy wraz ze skutkami takiej zmiany regulacji prawnych; 12.9 Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z wykonania części robót objętych Zamówieniem, nie więcej jednak niż 20 % wartości zamówienia; 12.10. w przypadku zaistnienia konieczności wykonania robót, które nie zostały objęte przedmiotem zamówienia (zamówieniem podstawowym), jednakże są niezbędne do jego prawidłowego wykonania i których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, Wykonawca jest zobowiązany wykonać je na odrębne zlecenie Zamawiającego. Wartość zamówień dodatkowych nie może przekroczyć 50% wartości realizowanego zamówienia; 12.11. w przypadku zaistnienia konieczności wykonania robót, które są objęte przedmiotem zamówienia, ale nie zostały przewidziane w zestawieniu i wyliczeniu planowanych prac określonych w przedmiarze stanowiącym Rozdział V specyfikacji, Wykonawca jest zobowiązany je wykonać w ramach wykonywania przedmiotu zamówienia na podstawie protokołu konieczności sporządzonego przy udziale Wykonawcy; 12.12. W przypadku zaistnienia konieczności wykonania robót, które nie zostały przewidziane w przedmiocie zamówienia Wykonawca zobowiązany jest wykonać je na odrębne zlecenie Zamawiającego. Wartość robót nie może przekroczyć 50% wartości realizowanego zamówienia. 13. Materiały i produkty, o których mowa w ust. 5 istotnych postanowień umowy, powinny odpowiadać wymaganiom ujętym w art. 10 ustawy Prawo budowlane i w Ustawie o wyrobach budowlanych i posiadać certyfikat na znak bezpieczeństwa w odniesieniu do wyrobów podlegających tej certyfikacji. Dla pozostałych materiałów - z wyłączeniem wskazanych w obowiązujących w tym zakresie przepisach dotyczących określenia wykazu wyrobów budowlanych nie mających istotnego wpływu na spełnianie wymagań podstawowych oraz wyrobów wytwarzanych i stosowanych wg uznanych zasad sztuki budowlanej, posiadać deklarację zgodności (Dyrektywa MID) lub Polską Normę PN-EN 1434. Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany będzie okazać w stosunku do wskazanych materiałów certyfikaty i deklaracje dopuszczające wyrób do obrotu i stosowania w budownictwie. 14. Wykonawca zobowiązany będzie do: 14.1. prowadzenia dziennika prac na zasadach przewidzianych dla dziennika budowy, dostarczonego przez Zamawiającego w dniu rozpoczęcia robót, 14.2. posiadania opłaconej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia na kwotę nie niższą niż równowartość 100.000 złotych polskich, potwierdzającego, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym w zakresie przedmiotu zamówienia, 14.3. zabezpieczenia obiektu w trakcie wykonywania robót budowlanych przed skutkami niepożądanych zdarzeń przez cały czas realizacji umowy, 14.4. dokonania we własnym zakresie i na własny koszt organizacji placu budowy oraz zorganizowania zaplecza socjalno-technicznego w rozmiarach koniecznych dla przeprowadzenia robót, 14.5. umożliwienia Zamawiającemu w każdym czasie przeprowadzenie kontroli placu budowy, realizowanych robót budowlanych, stosowanych w ich toku wyrobów oraz innych okoliczności dotyczących bezpośredniej realizacji zamówionego dzieła budowlanego, 14.6. utrzymania w czasie realizacji przedmiotu zamówienia ładu i porządku na terenie i obiekcie, na którym wykonuje roboty oraz uporządkuje teren i obiekt po zakończeniu robót, a także zapewni warunki bezpieczeństwa i p.poż., 14.7. wykonywania robót wyłącznie przez pracowników posiadających kwalifikacje zawodowe odpowiadające rodzajom prac objętych przedmiotem zamówienia, 14.8. poniesienia całkowitej odpowiedzialności prawnej i finansowej wobec Zamawiającego i osób trzecich za wszelkie szkody wynikłe z zaniechania realizacji umowy, niedbalstwa lub działania niezgodnego z umową, ze sztuką budowlaną, przepisami p. poż., a także nieprawidłowego zabezpieczenia lub jego braku narzędzi, materiałów, placu budowy i terenu pod zaplecze budowy, 14.9. Wykonawca wybrany do podpisania umowy zobowiązany będzie załączyć do oferty kserokopie potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem uprawnień budowlanych w zakresie instalacji i urządzeń sanitarnych i kserokopię aktualnego zaświadczenia o wpisie na listę, właściwej izby samorządu zawodowego osoby, która będzie kierownikiem prac, o której mowa w pkt. 8.1.3. specyfikacji. 15. W okresie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca może korzystać z energii elektrycznej na warunkach określonych w Istotnych postanowieniach umowy, które stanowią Rozdział III specyfikacji. 16. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia gwarancji na wykonane przez siebie roboty będące przedmiotem zamówienia, o których mowa w pkt. 3.1. specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w § 1 Istotnych postanowień umowy (Rozdział III specyfikacji) oraz zastosowane materiały, na czas min. 60 miesięcy od daty bezusterkowego odbioru końcowego tych robót z tym, że materiałów okres ten nie może być krótszy niż gwarancja udzielona przez producenta nie krócej jednak niż 60 miesięcy. 17. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy określony jest w istotnych postanowieniach umowy, które stanowią III Rozdział specyfikacji. 18. Wynagrodzenie za wykonany zakres robót zostanie ustalone na podstawie przedłożonego i zatwierdzonego przez Zamawiającego kosztorysu powykonawczego sporządzonego w oparciu o obmiary robót rzeczywiście wykonanych i odebranych, ceny przyjęte wg oferty (kosztorysu ofertowego) Wykonawcy i bezusterkowy protokół odbioru końcowego robót. 19. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia zakresu rzeczowego na skutek wykonania w ramach Przedmiotu zamówienia robót, o których mowa w § 16 istotnych postanowień umowy stanowiących Rozdział III specyfikacji. W takim przypadku Wykonawcy przysługiwać będzie wynagrodzenie dodatkowe za wykonane roboty, obliczone w sposób opisany w § 16 istotnych postanowień umowy stanowiących Rozdział III specyfikacji. 20. Zamawiający zastrzega sobie możliwość udzielenia zamówień dodatkowych, o których mowa w § 16 istotnych postanowień umowy stanowiących Rozdział III SIWZ. W takim przypadku Wykonawcy przysługiwać będzie wynagrodzenie za wykonane zamówienie dodatkowe, obliczone w sposób opisany w § 16 istotnych postanowień umowy stanowiących Rozdział III SIWZ. 21. Wykonawca musi się zobowiązać do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 % wartości oferty brutto, na zasadach określonych w pkt. 21 specyfikacji. 22. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453322005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: wydłużenie terminu płatności faktury VAT
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgnmokotow.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach