Przetargi.pl
Wymiana 178 szt. opraw oświetlenia ulicznego wraz ze 176 wysięgnikami w dzielnicach Cielmice, Jaroszowice i Wilkowyje w Tychach

Prezydent Miasta Tychy ogłasza przetarg

  • Adres: 43100 Tychy, Al. Niepodległości
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (032) 7763333 , fax. (032) 7763344
  • Data zamieszczenia: 2018-03-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Tychy
    Al. Niepodległości 49
    43100 Tychy, woj. śląskie
    tel. (032) 7763333, fax. (032) 7763344
    REGON: 51592200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.umtychy.pl/zamowienia-publiczne-urzedu-miasta

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana 178 szt. opraw oświetlenia ulicznego wraz ze 176 wysięgnikami w dzielnicach Cielmice, Jaroszowice i Wilkowyje w Tychach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wspólny Słownik Zamówień: 31 52 00 00-7 Lampy i oprawy oświetleniowe 31 52 72 00-8 – Oświetlenie zewnętrzne 45 31 61 00-6 – Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego 45 31 56 00-4 – Instalacje niskiego napięcia 50 23 20 00-0 – Usługi w zakresie konserwacji publicznych instalacji oświetleniowych i sygnalizatorów I. Przedmiotem zamówienia jest wymiana 178 sztuk opraw oświetlenia ulicznego wraz z wysięgnikami (176 szt.) na terenie dzielnic Cielmice, Jaroszowice i Wartogłowiec w Tychach, na podanych poniżej ulicach: 1. ul. Jedności (droga powiatowa) – 27 szt. – od posesji Jedności 1 do stacji transformatorowej M0915, 2. ul. Bieruńska (droga powiatowa) – 6 szt. – od ul. Jedności do posesji Bieruńska 28, 3. ul. Targiela (droga powiatowa) – 4 szt. – od skrzyżowania z ul. Jedności do posesji Targiela 137 4. ul. Na Wzgórzu (droga gminna) – 10 szt. – od skrzyżowania z ul. Jedności do posesji Na Wzgórzu 54, 5. ul. Strzelecka (droga gminna) – 16 szt. – od skrzyżowania z ul. Jedności do ul. Szojdy, 6. ul. Górna (droga gminna) – 2 szt. – na całej długości, 7. ul. Ziołowa (droga gminna) – 5 szt. – na całej długości, 8. ul. Mała (droga gminna) – 1 szt. – na całej długości, 9. ul. Nadrzeczna (droga gminna) – 12 szt. – na całej długości, 10. ul. Łęgowa (droga gminna) – 4 szt. – na całej długości 11. ul. Mysłowicka (droga powiatowa) – 43 szt. – od posesji Mysłowicka 9 do posesji Mysłowicka 127, 12. ul. Pasterska (droga gminna) – 3 szt. – od skrzyżowania z ul. Miodową do posesji Pasterska 10, 13. ul. Miodowa (droga gminna) – 10 szt. – na całej długości, 14. ul. Dworska (droga gminna) – 19 szt. – na całej długości, 15. ul. Wąska (droga gminna) – 7 szt. – na całej długości, 16. ul. Leśna (droga gminna ) – 9 szt. – od ul. Mikołowskiej do posesji Leśna 21, w tym 2 szt. bez wysięgników. Oprawy oświetleniowe i wysięgniki własności Gminy Miasta Tychy znajdują się na słupach energetycznych niskiego napięcia, będących własnością firmy Tauron Dystrybucja S.A. II. Zakres prac obejmuje: 1. Wykonanie odpowiednich uzgodnień w związku z realizacją zamówienia, m.in. z Tauron Dystrybucja S.A (w tym w zakresie wyłączeń sieci energetycznej), pozwoleń na zajęcia pasa drogowego, itp. Wszelkie koszty ponosi Wykonawca. 2. Demontaż istniejących elementów infrastruktury oświetleniowej, t.j. opraw oświetleniowych wraz z wysięgnikami. 3. Przekazanie protokołem zdawczo-odbiorczym firmie konserwującej oświetlenie uliczne zdemontowanych elementów uznanych przez jej przedstawiciela jako zdatne do dalszego użycia; pozostałe należy zutylizować na koszt Wykonawcy; protokół zdawczo-odbiorczy należy dostarczyć do Wydziału Komunalnego, Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miasta Tychy. 4. Dostawę i montaż opraw i wysięgników spełniających następujące wymagania A. Wymagania stawiane oprawom: a) Ogólne wymagania stawiane oświetleniu i urządzeniom: - wszystkie urządzenia muszą posiadać znak bezpieczeństwa CE oraz spełniać wymagania obowiązujących norm (w tym m. in. PN-EN 13201) i przepisów, w szczególności dotyczących wymagań w zakresie ochrony przeciwporażeniowej, - zastosowane urządzenia winny posiadać pełne karty katalogowe zawierające wszelkie informacje techniczne o produkcie, a także certyfikaty i inne dokumenty potwierdzające parametry oraz zgodność z obowiązującymi normami; Dokumenty winny być sporządzane w języku polskimi przekazane Wydziałowi Komunalnemu, Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miasta Tychy przed podpisaniem Umowy. b) Wymagania stawiane oprawie LED: - oprawa musi posiadać deklarację zgodności CE i certyfikat wydany przez laboratorium badawcze posiadające akredytację na terenie UE, - napięcie znamionowe oprawy 230V+/- 5%, 50Hz, współczynnik mocy cosφ > 0,9, - oprawa musi być wykonana, w II klasie ochronności, - oprawa musi posiadać zabezpieczenia przed przepięciami o napięciu, co najmniej 10kV, - oprawa musi posiadać zabezpieczenie termiczne, z czujnikiem temperatury w przypadku przekroczenia przez oprawę temperatury krytycznej,, - wydajność pojedynczego źródła LED powinna większa lub równa 110 lm/W, - konstrukcja oprawy musi umożliwiać prostą wymianę modułów LED oraz wymianę układów zasilających, - oprawa musi posiadać poziom szczelności nie mniejszy niż IP66 dla modułów optycznych jak i układu zasilającego, - trwałość źródeł LED powinna być nie mniejsza niż 50000h, wartość strumienia świetlnego w tym okresie nie może być mniejsza niż 90% strumienia początkowego, - wymagany wskaźnik oddawania barw CRI ≥70, - nominalny strumień świetlny, bryła fotometryczna, napięcie i natężenie prądu zasilania, moc nominalna oraz efektywność świetlna wyrażona w lm/W, muszą być potwierdzone poprzez dostarczenie raportu wg IES LM-79, - oprawy powinny być dostarczone wraz z nierdzewiejącymi elementami mocującymi i być gotowe do działania i montażu, - dane fotometryczne oprawy, pozwalające zweryfikować możliwość zastosowania opraw muszą być umieszczone na stronie internetowej producenta oraz w ogólnodostępnych programach stworzonych do tego celu, - wartość wskaźnika udziału światła wysyłanego ku górze (ULOR) winna być zgodna z rozporządzeniem WE nr 245/2009, - dopuszcza się stosowanie opraw równoważnych bądź lepszych po spełnieniu powyższych parametrów, - nie dopuszcza się stosowania opraw z widocznym radiatorem na zewnątrz co wpływa na zbieranie się zanieczyszczeń ze środowiska zewnętrznego. Obudowa oprawy powinna być wykonana z aluminium o bryle zamkniętej. B. Źródła światła LED: - oprawa musi być wyposażona w wymienne moduły LED wyposażone w wysokowydajne jednostrukturowe diody LED wysokiej mocy, - dla opraw montowanych na drogach gminnych temperatura barwy musi zawierać się w przedziale 3000K - 4000K, tolerancja 5%, natomiast na drogach powiatowych temperatura barwy musi zawierać się w przedziale 4500K - 5000K, tolerancja 5%, - moduły LED muszą być dostępne z kilkoma typami optyk (min. 3 rodzaje) w postaci soczewek o rozsyle asymetrycznym wykonanych z PMMA o podwyższonych właściwościach temperaturowych. C. Zasilacz do oprawy LED: - oprawy muszą posiadać stałoprądowy, programowalny zasilacz wyposażony w funkcję utrzymania strumienia świetlnego w czasie, - zasilacz musi posiadać interfejs Dali do płynnego sterowania natężeniem oświetlenia w zakresie od 10 do 100% mocy znamionowej, - układ zasilający musi być zabezpieczony stopniem ochrony IP65 i umożliwiać wymianę bez użycia narzędzi. - redukcja mocy musi odbywać się w sposób płynny (możliwość zdefiniowania czasu przejściowego) przez zmniejszenie strumienia świetlnego wszystkich źródeł LED jednocześnie, a nie przez odłączenie zasilania od poszczególnych modułów LED w jednej oprawie, - zasilacz musi posiadać opcję kontroli temperatury modułów LED. D. Gwarancja: - gwarancja producenta na oprawę i wszystkie jej elementy składowe wraz ze źródłem światła nie może być krótsza niż 5 lat, - gwarancja wystawiana przez producenta musi obejmować powstawanie defektów w postaci złuszczania, odpryskiwania, odchodzenia (farby) od powierzchni przez cały okres użytkowania elementów (wysięgniki, korpus oprawy). E. Kształt oprawy powinien być zbliżony do opraw wymienionych w 2015r. w ramach programu SOWA. Rzut poziomy kształtem bardzo zbliżony do prostokąta o dłuższym boku nie krótszym niż 55cm i nie dłuższym niż 90cm, krótszy bok zawierać powinien się w przedziale 20cm do 40cm. W rzucie pionowym nie więcej niż 15cm. F. Moc opraw powinna zawierać się w przedziale 55W - 75W dla dróg gminnych i 70W -95W dla dróg powiatowych. G. Wysięgnik powinien być wykonany ze stali ocynkowanej ogniowo i być przeznaczony do montażu na żerdziach ŻN lub EPV i zamontowany w sposób zapewniający prawidłowe doświetlenie drogi i ewentualnie chodnika.. III. Podłączenie zasilania, uruchomienie i sprawdzenie sprawności instalacji. IV. Przedłożenie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej zawierającej mapę sytuacyjno-wysokościową z zaznaczonymi oprawami wraz z podaniem ich mocy. V. Wykonawca winien zatrudniać osoby posiadające stosowne uprawnienia. VI. Pracę, w tym sprawy związane z BHP, należy organizować w oparciu o istniejące aktualne normy i przepisy w tym zakresie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31520000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1 Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 4 500,00 PLN (słownie: cztery tysiące pięćset złotych 00/100 PLN); 2 Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem z konta na konto na rachunek bankowy zamawiającego: Rachunek: 12 1240 2975 1111 0010 6077 6489 Bank Polska Kasa Opieki Spółka Akcyjna Kod Swift (wymagany przy przelewach międzynarodowych): PKOP PL PW b) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 359). W przypadku wniesienia wadium w formach określonych w ppkt b do e dokument winien być wystawiony na Gminę Miasta Tychy, Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy. 4 Zamawiający wymaga, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty, b) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został załączony do oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1.1 wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego (załącznik nr 1 do SIWZ), 1.2 oświadczenia wymienione w punkcie 7.1 – 7.4 niniejszej SIWZ (załącznik nr 2 do SIWZ), oświadczenie innego podmiotu (załącznik 2a do Siwz), 1.3 dowód wpłaty wadium, 1.4 pełnomocnictwo lub umowa podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba występująca w imieniu wykonawcy jest do tego upoważniona 2 Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach