Przetargi.pl
Montaż instalacji efektywnego energetycznie oświetlenia ulicznego w Kobiórze

Gmina Kobiór ogłasza przetarg

  • Adres: 43-210 Kobiór, ul. Kobiórska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 2188182; 2188288; 2188529 , fax. 0-32 218 82 88
  • Data zamieszczenia: 2021-03-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kobiór
    ul. Kobiórska 5
    43-210 Kobiór, woj. śląskie
    tel. 32 2188182; 2188288; 2188529, fax. 0-32 218 82 88
    REGON: 27625770700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kobior.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Montaż instalacji efektywnego energetycznie oświetlenia ulicznego w Kobiórze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn.: „Montaż instalacji efektywnego energetycznie oświetlenia ulicznego w Kobiórze” Przedmiot zamówienia obejmuje wymianę 230 szt. wysokoprężnych sodowych opraw oświetleniowych wraz z przewodami w słupie na energooszczędne oprawy oparte na technologii LED, w tym: a) wymianę 163 opraw sodowych o średniej mocy 120 W każda zlokalizowanych na słupach należących do TAURON S.A. na 163 oprawy oświetleniowe LED o mocy 75 W każda, b) wymianę 64 opraw sodowych o mocy 70 W każda zlokalizowanych na słupach i obiektach należących do Gminy Kobiór na 64 oprawy oświetleniowe LED o mocy 36 W każda, c) wymianę 3 opraw sodowych o mocy 400 W każda zlokalizowanych na słupach i obiektach należących do Gminy Kobiór na 3 oprawy oświetleniowe LED o mocy 240 W każda. Nazwy i kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Przedmiot główny: 31520000-7 Lampy i oprawy oświetleniowe Przedmioty dodatkowe: 45316110-9 Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45311100-1 Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 71355200-3 Wykonywanie badań Zamawiający nie dokonuje podziału przedmiotu zamówienia na części. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym szczegółowe wymogi, zakres i warunki jego wykonania zostały zawarte w: a. Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (siwz) b. Dokumentacji projektowej (załącznik nr 4 do siwz) c. Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (załącznik nr 5 do siwz) d. Przedmiarach robót (załącznik nr 6), mających charakter pomocniczy e. Wzorze umowy (załącznik nr 3). Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z:  wymogami opisanymi w SIWZ, dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, przedmiarze robót (mający charakter pomocniczy),  ustawą Prawo budowlane (t.j.: Dz. U. z 2020 r. poz. 1333) z aktami wykonawczymi do ustawy,  ustawą Prawo zamówień publicznych z aktami wykonawczymi do ustawy,  Polskimi Normami przenoszącymi normy europejskie lub normami innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących normy europejskie oraz norm europejskich, ocenami technicznymi, specyfikacjami technicznymi i systemami referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp. W przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie, norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących normy europejskie oraz norm, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w ust. 1 pkt 2, przy opisie przedmiotu zamówienia uwzględnia się w kolejności: 1) Polskie Normy; 2) polskie aprobaty techniczne; 3) polskie specyfikacje techniczne dotyczące projektowania, wyliczeń i realizacji robót budowlanych oraz wykorzystania dostaw; 4) krajowe deklaracje zgodności oraz krajowe deklaracje właściwości użytkowych wyrobu budowlanego lub krajowe oceny techniczne wydawane na podstawie ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2020 r. poz. 215).  Rozporządzeniem Ministra infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz ppoż.  Wymogi art. 29 ust. 5 i 6 ustawy PZP. Przedmiot zamówienia ma być dopuszczony do stosowania na terenie UE. Mając na uwadze zakres wykonywanych robót Zamawiający, tam gdzie wymaga tego przedmiot zamówienia, uwzględnił w dokumentacji projektowej wymagania zawarte w art. 29 ust. 5 ustawy, tj. dotyczące dostępności wszystkich użytkowników, a w szczególności osób niepełnosprawnych. Uwaga 1: Zaleca się, aby każdy z Wykonawców przystępujących do postępowania dokonał wizji lokalnej miejsca budowy i jego otoczenia, zdobywając w ten sposób na własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do właściwego przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i należytego wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy ponosi Wykonawca. Z uwagi na ryczałtowy charakter zamówienia w ofercie należy uwzględnić wszystkie dodatkowe opłaty związane z wykonywanymi robotami, a wynikającymi z zakresu robót. Uwaga 2: Jeżeli dokumentacja przy opisie przedmiotu zamówienia wskazuje nazwę producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego, które spełniają wymagania norm i przepisów oraz założone parametry projektowe. Uwaga 3: Podstawa prawna dotycząca wykonywania robót budowlanych remontu oświetlenia na istniejących podporach: Na podstawie Ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo Budowlane (Dz. U. Nr 89 poz. 414 z późn. zm.), tekst ujednolicony po zmianach z 27 marca 2003 roku. Stan prawny na 11 lipca 2003 roku, zwanej dalej Ustawą, roboty budowlane w rozumieniu Ustawy Art. 3 ust. 7 polegające na instalowaniu urządzeń, jakimi są oprawy oświetleniowe wraz z osprzętem elektrycznym (złącza bezpiecznikowe i zaciski przyłączeniowe) oraz mechanicznym (wysięgniki), na obiektach budowlanych jakimi są istniejące słupy sieci elektroenergetycznej niskiego napięcia, nie wymagają Pozwolenia na budowę według przepisów Ustawy Art. 29 ust. 2 pkt 15 oraz nie wymagają Zgłoszenia właściwemu organowi według przepisów Art. 30 ust. 1 pkt 2. 3. Uwaga 4: Gwarancja Wykonawcy:1) Zamawiający wymaga, aby na zrealizowany zakres robót Wykonawca udzielił gwarancji na okres co najmniej 48 miesięcy oraz rękojmi na okres 5 lat, których bieg terminu rozpoczyna się od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. Za wydłużenie okresu gwarancji Wykonawca otrzyma punkty w kryterium „okres gwarancji”, z zastrzeżeniem pkt.2. 2)Zamawiający wymaga, aby na zastosowane oprawy oświetleniowe LED Wykonawca udzielił gwarancji na okres minimum 7 lat.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31520000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach