Przetargi.pl
Wyłonienie Wykonawcy w zakresie zakupu i dostawy mobilnego zestawu do nawadniania oraz napowietrzania gleby, w ramach projektu LIFE17 CCA/IT/000079, pn.: „Innowacyjna platforma technologiczna usprawniająca zarządzanie terenami zielonymi w celu lepszej adaptacji do zmian klimatu (LIFE URBANGREEN)”, współfinansowanego ze środków LIFE i NFOŚiGW, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie

Zarząd Zieleni Miejskiej w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 30-542 Kraków, Za Torem
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48 1220102240, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2019-06-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Zieleni Miejskiej w Krakowie
    Za Torem 22
    30-542 Kraków, woj. małopolskie
    tel. +48 1220102240, , fax. -
    REGON: 36177709700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzm.krakow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wyłonienie Wykonawcy w zakresie zakupu i dostawy mobilnego zestawu do nawadniania oraz napowietrzania gleby, w ramach projektu LIFE17 CCA/IT/000079, pn.: „Innowacyjna platforma technologiczna usprawniająca zarządzanie terenami zielonymi w celu lepszej adaptacji do zmian klimatu (LIFE URBANGREEN)”, współfinansowanego ze środków LIFE i NFOŚiGW, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.2 Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności zakup i dostawę samochodu wraz z pojemnikami na wodę, przyczepę wraz z zestawem do nawadniania i napowietrzania gleby, kompresor, rejestrację pojazdu, przyczepy i kompresora na podstawie protokołu wstępnego, świadczenie usług serwisu gwarancyjnego, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie, zgodnie z podanymi niżej warunkami i wymaganiami: 1.2.1 Samochód spełniający następujące wymagania: 1) samochód fabrycznie nowy rok produkcji podwozia 2019, 2) samochód dwudrzwiowy z kabiną minimum trzyosobową, 3) silnik wysokoprężny o pojemności min. 2,9dm3, 4) moc silnika minimum 150 KM, 5) podgrzewany filtr paliwa, 6) samochód winien spełniać wymagania normy emisji spalin EURO 6, 7) pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej z zestawem do podlewania do 3,5 tony, 8) długość kompletnego pojazdu w przedziale od 6,6 do 6,8m, 9) wysokość kompletnego pojazdu do 2,5m, 10) rozstaw osi w przedziale 3700mm÷3800mm, 11) zawieszenie przednie niezależne z drążkami skrętnymi, 12) zawieszenie tylne – resory wielopiórowe z resorem pomocniczym, 13) zawieszenie osi tylnej na kołach podwójnych „bliźniaki”, 14) blokada tylnego mostu, 15) sztywna belka osi tylnej, 16) blokada kierownicy z immobiliserem, 17) klimatyzacja, 18) ogrzewanie postojowe, typu suchego, 19) wspomaganie kierownicy, 20) fotel kierowcy regulowany w 3 płaszczyznach, 21) kolumna kierownicy regulowana w pionie, 22) lusterka wsteczne, 23) lusterka boczne podgrzewane i regulowane elektrycznie, 24) kamera cofania, 25) belka świetlna LED (atestowana) na dachu kabiny – długość belki minimum 1300mm (jednak nie dłuższa niż szerokość kabiny), 26) z tyłu pojazdu w okolicach zderzaka 2 światła błyskowe (koguty), pomarańczowe, migające na przemian, 27) lampa i belka świetlna działające też przy wyłączonym silniku, 28) poduszka bezpieczeństwa co najmniej dla kierowcy, 29) manualna skrzynia biegów – minimum 6 biegów w przód, 30) zamek centralny ze zdalnym sterowaniem, 31) szyby boczne sterowane elektrycznie, 32) dywaniki gumowe z wysokimi brzegami, 33) pokrowce na siedzenia z winylu lub materiału łatwo zmywalnego w kolorze ciemnym, 34) wlew paliwa zamykany na kluczyk lub zabezpieczony w inny sposób, 35) zbiornik paliwa minimum 100 litrów zatankowany do pełna, 36) zbiornik AdBlue minimum 20 litrów zatankowany do pełna - jeśli jest potrzebny, 37) lewarek do kół, gaśnicę i apteczkę, 38) klucz do koła zapasowego, 39) radioodtwarzacz CD lub USB z minimum 4 głośnikami, wyposażony w system głośnomówiący w technologii Bluetooth, 40) elektroniczny wskaźnik zużycia okładzin ciernych, 41) koło zapasowe z niezbędnymi elementami do jego wymiany, 42) komplet opon wielosezonowych (na wszystkie koła), 43) chlapacze na wszystkie koła, 44) preferowany kolor kabiny: zielony, dopuszczalny kolor biały, 45) pasy bezpieczeństwa, 46) system ABS +ESP, 47) tylne światła przeciwmgielne, 48) światła do jazdy dziennej, 49) zabezpieczenie antykorozyjne nadwozia, 50) zaświadczenie o przeprowadzonym badaniu technicznym w okręgowej stacji kontroli pojazdów czy pojazd odpowiada dodatkowym warunkom technicznym przewidzianych dla VAT, 51) osłony/ kratki stalowe na lampy tylnie. (stal, drut grubość około 2,2 mm +/- 30%), Zamawiający dopuszcza osłony w formie pionowych bądź poziomych zespołów drutów, 52) ramki pod rejestracje dostosowane do rozmiarów rejestracji, 53) hak holowniczy kulowy – uciąg na haku minimum 3 tony, 54) średnica kuli haka 50mm, 55) gniazdo wtykowe przyczepy 13 stykowe + przejściówka na 7 pin, 56) Pojazd w dniu przekazania musi być zarejestrowany na Zarząd Zieleni Miejskiej w Krakowie, 57) W dowodzie rejestracyjnym w punkcie posiadacza pojazdu powinien być wpisany Zarząd Zieleni Miejskiej w Krakowie, a w punkcie właściciel pojazdu Gmina Miejska Kraków. 58) Gwarancja jakości: a) gwarancja mechaniczna na prawidłowe działanie pojazdu i jego elementów składowych, tj. na cały przedmiot zamówienia, nie krótsza niż 24 miesiące od dnia podpisania protokołu ostatecznego odbioru bez limitu kilometrów, b) gwarancja na perforację podwozia i nadwozia pojazdu i jego elementów składowych, tj. na cały przedmiot zamówienia, nie krótsza niż 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu ostatecznego odbioru bez limitu kilometrów, c) maksymalny czas reakcji serwisowej 48 godzin od momentu zgłoszenia usterki, d) gwarancja będzie liczona od dnia następnego po dacie odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. Gwarancja obejmuje między innymi, poza ujętymi prawnie, nieodpłatną (wliczoną w cenę oferty), naprawę oraz ewentualną konserwację i przeglądy wynikające z warunków gwarancji producenta/ów w okresie gwarancyjnym realizowaną przez osoby lub podmioty posiadające stosowną autoryzację producenta/ów. 1.2.2 Skrzynia ładunkowa: 1) konstrukcja ramy pośredniej z profili stalowych cynkowanych o grubości min. 2mm, 2) długość x szerokość – min. 4 000 x min. 2 100mm, 3) burty z lekkich profili aluminiowych, grubość ścianek profilu min. 1,5mm, 4) wysokość burt minimum 400 mm z systemem zamknięć, min. 10 zamknięć, 5) burty boczne dzielone w połowie z elementami konstrukcyjnymi umożliwiającymi zabezpieczenie plandeki, 6) konstrukcja podłogi skrzyni wykonana z profili stalowych cynkowanych pokryta sklejką wodoodporną, antypoślizgową o grubości minimum 18 mm, 7) stopień wejściowy zamontowany pod zabudową, 8) błotniki z tworzywa sztucznego z fartuchami przeciw błotnymi, 9) uchwyty podłogowe 4 sztuki na stronę montowane w obrzeżu skrzyni, 10) słupki tylne przykręcane, 11) osłony boczne przeciw rowerowe, 12) oświetlenie zewnętrzne: diodowe, atestowane, zgodne z przepisami o Ruchu Drogowym, 13) skrzynka narzędziowa o pojemności min. 40 litrów, wykonana z tworzywa sztucznego, umieszczona pod zabudową, 14) skrzynia narzędziowa aluminiowa umieszczona z przodu zabudowy na całej szerokości skrzyni ładunkowej. Wymiary skrzyni narzędziowej: długość – szerokość skrzyni ładunkowej, szerokość minimum 400mm, wysokość minimum 400mm, 15) plandeka na zwijadle mechanicznym mocowana sznurowo, wymiary dostosowane do skrzyni min. długość 4,15m szerokość minimum 2,3m. 1.2.3 Zestaw ciśnieniowy do wody czystej, przystosowany do transportu na skrzyni ładunkowej samochodu: 1) zbiornik wykonany z tworzywa sztucznego o pojemności minimum 900 litrów, 2) zbiornik posadowiony na ramie stalowej o wymiarach: długość – max. 2 000 mm, szerokość – max. 1 500mm, 3) wysokość urządzenia – max. 1300mm, 4) rama z możliwością montażu na skrzyni ładunkowej pojazdu bazowego, 5) napęd zestawu z silnika spalinowego o mocy min. 5 KM, 6) pompa ciśnieniowa typu membranowego o parametrach min. 30 l/min, 40 bar, 7) zespół zaworów sterujących z możliwością ustawienia minimum 4 wartości ciśnienia roboczego, 8) licznik przepływu wody zamontowany na poborze wody, 9) liczniki i zawory przepływu wody zamontowane na lancach, kompaktowe, odporne na uszkodzenia mechaniczne, 10) 2 bębny mechaniczne (lewy i prawy) zamontowane na dennicy tylnej z przewodem ciśnieniowym o średnicy ½ cala i długości minimum 25mb, 11) możliwość obrotu bębnów z przewodami o kąt min 90 stopni, 12) możliwość napełniania zestawu z hydrantu oraz ze zbiornika otwartego, średnica przyłącza min. 50mm, typu strażackiego, 13) przyłącze przewodu ssącego z filtrem, 14) 2 lance o długości min. 65cm, 15) 2 szczotki obrotowe do mycia, średnica min. 150mm, 16) masa własna urządzenia max. 130kg. 1.2.4 Przyczepa: 1) dopuszczalna masa całkowita minimum 2500kg, 2) ładowność minimum 1900kg, 3) oś podwójna hamowana (hamulec najazdowy), 4) hamulec ręczny postojowy, 5) dyszel zakończony sprzęgiem do zaczepu kulowego, atestowany, 6) długość całkowita z dyszlem 4600mm +/- 200mm, 7) szerokość całkowita 2100mm +/- 200mm, 8) wysokość burt 350mm +/- 200mm, 9) podłoga ze sklejki wodoodpornej, antypoślizgowej o grubości minimum 15mm, 10) koło podporowe o wytrzymałości minimum 400kg, 11) koła średnicy minimum 13cali, 12) opony wielosezonowe, 13) koło zapasowe, 14) oświetlenie zgodne z przepisami Ruchu Drogowego, 15) fartuchy przeciwbłotne, 16) wtyczka na 13 pin, 17) ramka rejestracyjna, 18) rejestracja, 1.2.5 Zbiornik do transportu wody na przyczepie – 2 sztuki: 1) pojemniki nowe z HDPE, o pojemności min. 950 litrów, 2) opakowanie zewnętrzne ze spawanej ocynkowanej konstrukcji z czterech stron, 3) pojemniki na palecie z tworzywa, odporne na warunki atmosferyczne, trwałe na temperaturę, 4) otwór wlewowy o średnicy minimum 220 mm, 5) zawór spustowy wymienialny o średnicy minimum 50mm, 6) pojemniki połączone ze sobą wężem, średnica węży minimum 50mm, 1.2.6 Pompa do napełniania zbiorników na wodę: 1) rodzaj paliwa benzyna, 2) moc silnika minimum 6,5hp, 3) średnica węży minimum 50mm, kompatybilne z beczką, 4) wydajność 1000l/min, 5) wysokość słupa wody minimum 28m, 6) transfer wody w poziomie do 300m, 7) różnica poziomów przy zasysaniu 8m, 8) gotowa do pracy, kompletna, 1.2.7 Air Spade 2000 z dyszą o wydajności 105 cfm. 1.2.8 Kompresor spełniający wymagania niezbędne do prawidłowego działania Air Spade: 1) fabrycznie nowy - rok produkcji 2019, 2) wydajność powietrza co najmniej 5 m3/min przy ciśnieniu roboczym 8 bar, 3) zakres regulacji ciśnienia (płynnie) w przedziale od 5 do 8 bar, 4) silnik wysokoprężny wolnossący (bez turbodoładowania), 4 cylindrowy o łącznej pojemności skokowej w przedziale od 2000 do 2200 cm3, chłodzony cieczą, pojemność w przedziale od 2,0 do 2,4l, 5) moc silnika minimum 35kW przy 2800 obr./min, 6) zakres temperatur pracy od -10 do 50 st. C, 7) automatyczny układ łagodnego rozruchu silnika i sprężarki (soft start), 8) zbiornik paliwa o pojemności minimum 60 l, zatankowany do pełna, 9) wlew paliwa zamykany na kluczyk lub zabezpieczony w inny sposób, 10) czujnik i wskaźnik poziomu paliwa, 11) czujnik i wskaźnik poziomu cieczy chłodzącej (z automatycznym odcięciem dopływu paliwa lub innym równoznacznym zabezpieczeniem w przypadku zbyt niskiego poziomu cieczy chłodzącej), 12) ciężar kompresora (gotowego do pracy) poniżej 900 kg, 13) co najmniej dwa przyłącza sprężonego powietrza, szybkozłącza kłowe kompatybilne z Air Spade, w układzie poprzedzone zaworem zwrotnym sprężonego powietrza, 14) bęben do zwijania węża pneumatycznego (przewodu wysokociśnieniowego) wraz z wężem o długości minimum 20 m, zakończonym złączkami kompatybilnym z Air Spade, 15) kompresor przewoźny na kołach i holu sztywnym – dyszlu prostym bez regulacji wysokości zaczepu, 16) zaczep kulowy, atestowany, dostosowany do haka kulowego o średnicy kuli 50 mm, 17) pełne oświetlenie drogowe, 18) kabel przyłączeniowy zasilania, instalacja 12V, wtyczka 13 PIN, 19) adapter, przejściówka wtyczki z 13 na 7 PIN, 20) kliny pod koła minimum 2 sztuki, 21) kółko manewrowe, 22) kompletne koło zapasowe, 23) hamulec ręczny i najazdowy z aktywnym systemem umożliwiającym cofanie, 24) poziom hałasu (przy maks. obciążeniu) poniżej 100 dB (dotyczy również układu rozruchowego), 25) maks. szerokość 1700 mm (wraz z układem jezdnym), 26) decyzja z UDT zezwalająca na eksploatację urządzenia, 27) instrukcja obsługi w języku polskim – 3 sztuki, 28) instrukcja obsługi silnika w języku polskim – 3 sztuki, 29) lista części zamiennych w języku polskim – 3 sztuki, 30) kompresor zarejestrowany na Zarząd Zieleni Miejskiej w Krakowie, 31) ramka tablicy rejestracyjnej, 32) w dowodzie rejestracyjnym w punkcie posiadacza pojazdu powinien być wpisany Zarząd Zieleni Miejskiej w Krakowie, a w punkcie właściciel pojazdu Gmina Miejska Kraków, 33) Składany parawan ograniczający rozprzestrzenianie się pyłu podczas pracy Air Spade (0,8 m wysokości oraz 3 m długości), SERWIS w odległości do 100 km od siedziby Zamawiającego. 1.2.9 Rejestracja i zaświadczenia: 1) pełna dokumentacja i instrukcja obsługi urządzeń w języku polskim w 3 egzemplarzach, 2) certyfikat CE, 1.2.10 Inne: zaświadczenia ze szkolenia z obsługi pojazdu i urządzeń dla minimum 10 pracowników Zarządu Zielni Miejskiej w Krakowie. Przeszkolenie wskazanych pracowników Zamawiającego w jego siedzibie, w zakresie eksploatacji, obsługi, konserwacji i podstawowych napraw przedmiotu zamówienia oraz podstawowych zasad BHP. 1.2.11 Wymagane dokumenty na etapie odbioru kompletnego do odbioru kompletnego zamówienia, które Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu (sporządzone w języku polskim), tj.: 1) karty gwarancyjne wraz z opisem warunków gwarancji zawierające między innymi zakres i częstotliwość wymaganych przeglądów gwarancyjnych wraz z wykazem materiałów eksploatacyjnych, 2) wyciąg ze świadectwa homologacji samochodu/podwozia samochodu, 3) wyciąg z homologacji krajowej na kompletny samochód (po zabudowie), bądź zaświadczenie o produkcji jednostkowej wraz zaświadczeniem o przeprowadzonym badaniu technicznym zgodnie z wymogami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 – Prawo o ruchu drogowym (w brzmieniu obowiązującym), 4) katalog elementów (wyposażenia), 5) katalog części, 1.2.12 Ponadto Zamawiający wymaga, aby: 1) autoryzowana stacja obsługi serwisowej dla oferowanego samochodu oraz autoryzowana stacja obsługi serwisowej zestawu do podlewania i napowietrzania gleby w odległości nie większej niż 100km od siedziby biura Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie przy ul. Reymonta 20. W przypadku, gdy wykonanie usług serwisowych, w tym naprawa samochodu oraz zestawu do podlewania nie będzie możliwe w żadnej z autoryzowanych stacji obsługi zlokalizowanych w odległości nie większej niż 100km od siedziby biura Zamawiającego, wówczas Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania danej usługi serwisowej w innej autoryzowanej stacji obsługi, przy czym koszty paliwa i czasu pracy pracownika oraz inne udokumentowane koszty związane z dostarczeniem do serwisu powyżej 100km ponosi Wykonawca. Wykonawca zobowiązany jest w takim przypadku do zorganizowania na własny koszt i ryzyko transportu samochodu specjalnego do tejże stacji obsługi, a po wykonanej naprawie do transportu samochodu do miejsca siedziby biura Zamawiającego. Odległość będzie mierzona na podstawie mapy internetowej: https://www.google.pl/maps/-najkrótsza trasa, 2) odbiór dostarczanego samochodu specjalnego, mobilnego zestawu do nawadniania oraz napowietrzania gleby odbędzie się w siedzibie Zamawiającego. 1.3 Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień dodatkowych, na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 7), polegającą na tym, że w okresie 3 lat od dnia udzielenia niniejszego zamówienia publicznego, udzieli ewentualnie wyłonionemu w tym postępowaniu Wykonawcy zamówienia polegającego na dodatkowych (podobnych) dostawach do 30% wartości szacunkowej zamówienia podstawowego, co zostało skalkulowane przy szacowaniu wartości zamówienia podstawowego, na warunkach przewidzianych w umowie dla postępowania i zamówienia podstawowego. Podstawowym warunkiem ewentualnego udzielenia zamówienia dodatkowego będzie wykazanie spełnienia przesłanki wynikającej z powołanego przepisu ustawy PZP oraz fakt, iż w ramach niniejszego zamówienia publicznego Wykonawca zrealizował dostawy w terminie i z najwyższą starannością. Ponadto ewentualne udzielenie Wykonawcy zamówienia podstawowego zamówienia dodatkowego warunkowane jest też tym, że zapewni on nie gorszy standard i jakość oraz warunki gwarancyjne wykonywania nowego zamówienia niż dotyczące zamówienia podstawowego, a także że Wykonawca zaakceptuje istotne warunki dotychczasowej umowy, jak również strony w wyniku negocjacji uzgodnią wynagrodzenie oraz termin wykonania takiego zamówienia. Zamówienia dodatkowe mogą dotyczyć w szczególności częściowej wymiany, doposażenia pojazdu w dodatkowe elementy, instalacje lub akcesoria oraz dostawy części zamiennych bądź innych związanych z użytkowaniem przedmiotu zamówienia. 2. Wykonawca musi dołączyć do oferty szczegółowy opis techniczny i funkcjonalny oferowanego przedmiotu zamówienia z podaniem producenta samochodu (pojazdu) i jego elementów składowych, tj. pojemników na wodę, przyczepy wraz z zestawem do nawadniania i napowietrzania gleby, kompresora oraz odpowiednio dla nich / modelu / typu / numeru katalogowego / itp. wraz z kalkulacją własną Wykonawcy, potwierdzający spełnienie warunków i wymagań opisanych w SIWZ, odpowiednio do wzoru tabelarycznego przedstawionego w Załączniku B do SIWZ, przy uwzględnieniu wymagań i zapisów niniejszej SIWZ. 3. W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty musi być załączony ich wykaz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia). 4. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ. 5. Wykonawca powinien podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy czym może podpisać oraz dołączyć do oferty wzór umowy, stanowiący integralną część SIWZ. 6. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia przedstawione w SIWZ 7. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca, najpóźniej w dniu składania ofert, a przed upływem terminu składania ofert, powinien wnieść wadium w wysokości wynoszącej kwotę 7.000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 2.1 pieniądzu; 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3 gwarancjach bankowych; 2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dziennik Ustaw z 2019r., poz. 310, z późn. zm.). 3. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przelewem bankowym na konto Zamawiającego Bank Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A. nr 74 1020 2892 0000 5702 0591 0445. 4. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, któremu Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 5. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 6. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, a Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 7. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zwraca się je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 8.1 Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy PZP, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, 8.2 Wykonawca, którego oferta została wybrana: 8.2.1 odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 8.2.2 nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 8.2.3 zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 9. W przypadku złożenia wadium w formie pieniężnej winno ono zostać zaksięgowanie na koncie Zamawiającego do chwili upływu terminu składania oferta i zaleca się aby kopia przelewu potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę została dołączona do oferty. Natomiast w przypadku złożenia wadium w innej formie niż pieniężna, oryginał dowodu wniesienia wadium musi zostać złożony wraz z ofertą, przy czym oryginał może być złożony w oddzielnej kopercie, jeżeli Wykonawca będzie żądał jego zwrotu po zakończeniu postępowania, a w takim przypadku kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem musi być złączona z ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1 Wykonawca musi posiadać kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, pozwalające na realizację zamówienia. Zamawiający nie precyzuje w tym przypadku szczegółowego opisu warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz oferty z załącznikami, 2) pełnomocnictwo (o ile dotyczy), 3) dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach