Przetargi.pl
wyłonienie Wykonawcy w zakresie świadczenia usługi przeprowadzki i transportu wyposażenia obiektu WFAiIS UJ, dla potrzeb UJ w Krakowie. Nr sprawy: CRZP/UJ/234/2014

Uniwersytet Jagielloński ogłasza przetarg

  • Adres: 31-007 Kraków, ul. Gołębia 24
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 4324450 , fax. 012 4324451
  • Data zamieszczenia: 2014-05-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Jagielloński
    ul. Gołębia 24 24
    31-007 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 4324450, fax. 012 4324451
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uj.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wyłonienie Wykonawcy w zakresie świadczenia usługi przeprowadzki i transportu wyposażenia obiektu WFAiIS UJ, dla potrzeb UJ w Krakowie. Nr sprawy: CRZP/UJ/234/2014
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie świadczenia usługi przeprowadzki i transportu wyposażenia obiektu Wydziału Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej UJ, dla potrzeb Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. 1.1 Przedmiot zamówienia obejmuje wszelkie usługi i czynności związane z przeprowadzką i transportem wyposażenia dotyczącego między innymi urządzeń, aparatury naukowej i badawczej, mebli, księgozbiorów, dokumentów oraz innego sprzętu i elementów wyposażenia, zwanych dalej towarami, znajdującego się obecnie w budynku Wydziału Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej Uniwersytetu Jagiellońskiego, zlokalizowanym przy ul. Reymonta 4 w Krakowie. 1.2 Do zadań wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia należy w szczególności: 1.2.1 Dostarczenie przez Wykonawcę opakowań do zapakowania sprzętów, dokumentacji, itp., tj.: sztywnych pojemników plastikowych w ilości nie mniejszej niż 250 szt. o wymiarach 600x400x400, 1000 pudeł kartonowych o wymiarach 500x500x400, 60 szt. palet o wym. 1200x800, 60 szt. koszopalet 1200x800x800. Z czego min. 100 pojemników plastikowych oraz 250 pudeł kartonowych ma być dostarczone w terminie rozpoczęcia przenosin wyposażenia. 1.2.2 Dostarczenie materiałów do zabezpieczenia mebli i sprzętu oraz wszelkiego wyposażenia przed uszkodzeniem w czasie transportu w szczególności dostarczenie minimum 50 rolek folii bąbelkowej (szerokość min. 100cm, długość min. 100m), 75 rolek folii typu stretch (co najmniej 3,5 kg każda rolka), wypełniaczy, taśm, koców transportowych, taśmy szerokie klejące (200 sztuk, o długości 100m i szerokości 5cm). 1.2.3 Zabezpieczenie wyposażenia przed uszkodzeniem w czasie transportu. 1.2.4 Zabezpieczenie posadzek na okres transportu ciężkich elementów wyposażenia. 1.2.5 Zbudowanie oraz demontażu platform, podjazdów, ramp załadowczych w miejscach tego wymagających oraz ewentualnie demontaż i ponowny montaż stolarki okiennej i drzwiowej lub innych elementów wyposażenia obiektów. 1.2.6 Wyniesienie wyposażenia z pomieszczeń Zamawiającego przy ul. Reymonta 4 w Krakowie, zapakowanie do samochodów, przewiezienie, wniesienie do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego w budynku przy ul. Łojasiewicza 11 w Krakowie oraz ich częściowe rozpakowanie. 1.2.7 Transportu stołów optycznych z III piętra budynku przy ulicy Reymonta 4 w Krakowie (Zakład Fotoniki oraz Zakład Optyki Atomowej) za pomocą dźwigu usytuowanego na zewnątrz budynku oraz ich przewiezienie i wyładunek na parter i pierwsze piętro budynku przy ul. Łojasiewicza 11 w Krakowie, gdzie istnieje możliwość korzystania z windy towarowej. 1.2.8 Załadunek i rozładunek wyposażenia w nowych pomieszczeniach musi uwzględniać potrzeby użytkownika, w szczególności uzgodniony z przedstawicielem Zamawiającego czas realizacji czynności oraz umiejscowienie elementów transportowanych w miejscu przez niego wskazanym. 1.2.9 Księgozbiór biblioteki należy zapakować, przewieźć oraz rozpakować na wskazane przez pracowników Zamawiającego półki w miejscu docelowym, przy czym część księgozbioru w ilości 50 m.b. należy zapakować, przewieźć do Kliniki Papieru Biblioteki Jagiellońskiej, gdzie zostanie przeprowadzona procedura ich odkwaszania, a następnie przewieźć oraz rozpakować na wskazane przez pracowników biblioteki półki w miejscu docelowym. 1.2.10 Z Biblioteki Jagiellońskiej należy również przewieźć 28 mb. wolumenów czasopism, oraz rozpakować na wskazane przez pracowników biblioteki półki w miejscu docelowym. 1.2.11 Opracowanie z Zamawiającym przed podpisaniem umowy harmonogramu realizacji usługi uwzględniającego potrzeby Zamawiającego w zakresie zapewnienia ciągłości procesu dydaktycznego, obsługi studentów, pracowników, prowadzonych prac badawczych oraz dostosowanego do terminów odbioru poszczególnych segmentów budynku przy ul. Łojasiewicza 11. Zmiany harmonogramu będą musiały być uzgodnione przez obie strony w terminie minimalnie 4 tygodni przed ich wejściem w życie. 1.2.12 Wyposażenie powinno być przeniesione w terminie nie dłuższym niż 6 miesiące od daty podpisania umowy, przy czym nie dotyczy to nielicznych przypadków wskazanych przez Zamawiającego, w których przenoszenie wyposażenia będzie musiało być dostosowane do harmonogramu uruchamiania i testowania instalacji w nowym budynku i może się zakończyć do 12 miesięcy od daty podpisania umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany harmonogramu w przypadku przesunięcia terminu oddania poszczególnych segmentów budynku przy ul. Łojasiewicza 11. Harmonogram ten będzie podstawą do rozliczeń częściowych za wykonanie usługi. 1.3 Wykonawca, z którym zostanie podpisana umowa, zobowiązany będzie własnym kosztem i staraniem, do ubezpieczenia usług objętych umową w całym zakresie zamówienia lub ich części składowych objętych niniejszym zamówieniem, oraz przedłożenia Zamawiającemu opłaconych polis lub innych dokumentów ubezpieczenia związanych z realizacją umowy od wszelkich ryzyk i odpowiedzialności cywilnej, zapewniających pokrycie wszelkiego rodzaju szkód (majątkowych i osobowych) powstałych w związku z realizacją przedmiotowej umowy w zakresie usług objętych zamówieniem przez Wykonawcę, w terminach i na zasadach opisanych w poniżej: 1.3.1 Wykonawca zobowiązany jest na swój koszt do zawarcia i utrzymania w mocy przez okres realizacji umowy lub w okresach wyraźnie niżej wskazanych, następujących linii ubezpieczeniowych: 1.3.1.1. Przez cały okres realizacji umowy ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej wobec osób trzecich, to jest osób nie zatrudnionych przez Wykonawcę, za szkody będące następstwem czynu niedozwolonego (odpowiedzialność cywilna) w związku z prowadzoną przez Wykonawcę działalnością związaną z przedmiotem zamówienia oraz posiadanym mieniem na kwotę nie mniejszą niż 100 000,- PLN (słownie: sto tysięcy złotych 00/100 groszy). Polisa ubezpieczeniowa będzie obejmowała co najmniej następujące klauzule ubezpieczeniowe: 1.3.1.1.1. klauzulę reprezentantów (za reprezentantów uważa się: właścicieli, członków zarządu, prokurentów, pełnomocników upoważnionych do składania oświadczeń woli w imieniu Spółki); 1.3.1.1.2. OC za podwykonawców z limitem w wysokości głównej sumy gwarancyjnej (jeśli Wykonawca deklaruje ich zatrudnienie). 1.3.1.1.3. Czyste straty finansowe z limitem minimum 10 000,- PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100 groszy); 1.3.1.1.4. Zapisy polisy nie mogą zawierać innych sublimitów sumy ubezpieczenia. 1.3.1.1.5. Zakres ochrony nie może zostać ograniczony poprzez udział własny lub franszyzę redukcyjną wyższą niż: 1 000,- PLN (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100 groszy) dla szkód rzeczowych oraz 10% szkody min. 2.000,- PLN (słownie: dwa tysiące złotych 00/100 groszy) dla klauzuli czystych strat finansowych. 1.3.1.2. Przez cały okres realizacji umowy ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadacza pojazdu mechanicznego dla każdego samochodu jak również dla każdego pojazdu wolnobieżnego biorącego udział w realizacji umowy, 1.3.1.3. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej Wykonawcy na okres co najmniej 3 miesięcy obejmujących okres realizacji usług w zakresie zawartej umowy, zgodnie z ustalonym harmonogramem stanowiącym załącznik do umowy, z sumą ubezpieczenia nie mniejszą niż 5 000 000,- PLN (słownie: pięć milionów złotych 00/100 groszy) na każde zdarzenie, albo obejmujące każdorazową jednostkową usługę w zakresie zawartej umowy z sumą ubezpieczenia nie mniejszą niż wartość mienia określona na podstawie protokołu przekazania. Polisa ubezpieczeniowa będzie obejmowała co najmniej następujące klauzule ubezpieczeniowe: 1.3.1.3.1. Odpowiedzialność za szkody powstałe wskutek kradzieży, rabunku (rozboju) 1.3.1.3.2. Odpowiedzialność za szkody, które są następstwem wypadku środka transportu; 1.3.1.3.3. Odpowiedzialność za szkody polegające na częściowej utracie mienia 1.3.1.3.4. Odpowiedzialności za przewóz elektroniki, RTV i AGD 1.3.1.3.5. Odpowiedzialność za szkody w okresie załadunku, wyładunku, przenoszenia, pakowania, transportu, oraz inne czynności związane z realizacją zamówienia, w tym uszkodzenia mienia i obiektów Zamawiającego 1.3.1.3.6. OC za działania i zaniechania podwykonawców (jeśli wykonawca deklaruje ich zatrudnienie) 1.3.1.3.7. Zakres ochrony nie może zostać ograniczony poprzez udział własny lub franszyzę redukcyjną wyższą niż: 1 000,- PLN (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100 groszy). 1.3.2. Jeżeli Wykonawca zleci realizację całość lub część Zadania podwykonawcy zobowiąże umownie tych podwykonawców do realizacji postanowień dotyczących ubezpieczenia opisanych w pkt 1.3.1. 1.3.3. Wykonawca zobowiązany jest na każde żądanie Przedstawiciela Zamawiającego niezwłocznie, to jest w ciągu jednego dnia, przedstawić polisy ubezpieczeniowe wraz z opłaconymi składkami i ich kolejnymi ratami. 1.3.4. Szkody niepokryte z polis ubezpieczeniowych na skutek niewywiązania się przez Wykonawcę z zawartej umowy ubezpieczenia obciążają Wykonawcę, w takim przypadku Zamawiający jest uprawniony pokrycia szkód z należnego Wykonawcy wynagrodzenia wskazanego w § 4 ust. 1 umowy, a w przypadku, gdy wysokość szkody jest wyższa niż wynagrodzenie dochodzić swojego roszczenia pieniężnego na zasadach ogólnych. 1.3.5. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu polisy ubezpieczeniowe opisane w pkt 1.3.1.1. i 1.3.1.2. w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy. Zamawiający jest zobowiązany zaakceptować ich treść lub odrzucić, jako niezgodne z niniejszym paragrafem. 1.3.6. W przypadku, gdy Wykonawca w terminie 14 dni od dnia rozpoczęcia realizacji umowy nie przedłoży polis ubezpieczeniowych i dowodów opłaty składek opisanych w pkt 1.3.1.1. i 1.3.1.2., Zamawiający ma prawo zawarcia na koszt Wykonawcy umów ubezpieczenia na jego rzecz, w zakresie, w którym Wykonawca nie przedłożył polisy i dowodów opłaty składek. Koszt składek ubezpieczeniowych poniesionych w takim przypadku Zamawiający może potrącić z wynagrodzenia należnego Wykonawcy wskazanego w § 4 ust. 1 umowy. Jeżeli nastąpi brak wynagrodzenia nadającego się do potrącenia, koszty takich składek ubezpieczeniowych uważać się będzie za zobowiązanie pieniężne Wykonawcy, które Zamawiający będzie dochodził na zasadach ogólnych. 1.3.7. W przypadku, gdy Wykonawca w terminie 3 dni od dnia rozpoczęcia realizacji określonego zakresu umowy, zgodnie z harmonogramem stanowiącym załącznik do umowy, nie przedłoży polisy lub polis ubezpieczeniowych i dowodów opłaty składek w zakresie opisanym w pkt 1.3.1.3., Zamawiający ma prawo zawarcia na koszt Wykonawcy umów ubezpieczenia na jego rzecz, w zakresie, w którym Wykonawca nie przedłożył polisy i dowodów opłaty składek. Koszt składek ubezpieczeniowych poniesionych w takim przypadku Zamawiający może potrącić z wynagrodzenia należnego Wykonawcy. Jeżeli nastąpi brak wynagrodzenia nadającego się do potrącenia, koszty takich składek ubezpieczeniowych uważać się będzie za dług Wykonawcy. 1.3.8. Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia kontynuacji polis ubezpieczeniowych w terminie do 5 dni kalendarzowych przed upływem ważności polis (oraz innych dokumentów potwierdzających ochronę ubezpieczeniową) dotychczas obowiązujących. 1.3.9. Wszelkie zmiany warunków ubezpieczenia oraz jej rozwiązanie, mogą być dokonane wyłącznie za zgodą Zamawiającego. 1.3.10. Wykonawca powiadomi ubezpieczyciela o ewentualnych zmianach charakteru robót, zmianach terminu realizacji umowy oraz o ewentualnym zwiększeniu się wartości niniejszej Umowy i zapewni w przypadku takich zmian adekwatność ochrony ubezpieczeniowej. Wykonawca przedłoży przedstawicielowi Zamawiającego dowód dokonania ww. powiadomienia. 1.3.11. Strony niniejszej Umowy przestrzegać będą wszystkich warunków polisy ubezpieczeniowej. Wykonawca zobowiąże do przestrzegania warunków polisy także inne podmioty formalnie zatrudnione przy realizacji kontraktu. 1.4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający wykaz wyposażenia, jego wartości, masy i wymiary oraz inne szczególne uwarunkowania, przedstawiony jest w Załączniku A /Laboratoria/ oraz Załączniku B /Pokoje pracy cichej/ do SIWZ, 2 pliki w formacie Excel zawierające odpowiednio 20 i 2 arkusze. Szczegółowe informacje o numerach laboratoriów i pokoi pracy cichej zostaną przekazane Wykonawcy na etapie tworzenia harmonogramu. Pokoje pracy cichej w budynku przy ul. Reymonta 4 znajdują się na poziomach od -1 do 4 i poziomie 6, natomiast większość pokoi pracy cichej w budynku przy ul. Łojasiewicza 11 znajduje się na pierwszym i drugim piętrze segmentu BCD. 1.5 Zamawiający informuje, iż sam zapakuje do dostarczonych przez Wykonawcę pojemników opisanych powyżej w pkt 1.2.1, a następnie rozpakuje w miejscu docelowym, przewożoną dokumentację, książki oraz drobny sprzęt biurowy z pokoi pracy cichej, sekretariatów, laboratoriów i pomieszczeń dydaktycznych, oraz dokona demontażu części aparatury naukowej w zakresie niezbędnym do przetransportowania, co nie zwalania Wykonawcy z odpowiedzialności za ich uszkodzenie, ubytek lub utratę przy realizacji czynności wynikających z wykonania zamówienia. 1.6 Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność również za szkody w mieniu Zamawiającego, które pojawią się przy realizacji zamówienia, np. uszkodzenie obiektów lub ich poszczególnych elementów wyposażenia. 1.7 Wykonawca będzie mógł korzystać w budynku przy ul. Reymonta 4 jedynie z wind osobowych w liczbie 3. Natomiast w nowym budynku przy ul. Łojasiewicza 11 do dyspozycji Wykonawcy są windy osobowe w liczbie dwóch oraz winda towarowa. 1.8 Zamawiający zaprasza zainteresowanych Wykonawców do zapoznania się z budynkiem, z którego będzie dokonywana usługa przeprowadzki, i jego wyposażeniem. 1.8.1 Wizja lokalna obiektu, do którego będą transportowane towary, będzie miała miejsce w dniu 28 maja 2014r. o godz. 10:00. Spotkanie przed budynkiem z oznaczeniem J przy ul. Łojasiewicza 11. 1.8.2 Natomiast kolejna wizja lokalna obiektu, z którego będą transportowane towary, będzie miała miejsce w dniu 29 maja 2014r. o godz. 10:00. Spotkanie przed budynkiem WFAiIS UJ, przy ul. Reymonta 4 w Krakowie. 1.8.3 Zamawiający informuje jednocześnie, iż w trakcie wizji lokalnej nie będą udzielane żadne dodatkowe informacje, jak również nie będzie odpowiedzi na ewentualne pytania Wykonawców. Wszelkie zapytania, czy wnioski o wyjaśnienia, również te wynikające z przeprowadzonej wizji lokalnej, należy kierować do osoby wskazanej do kontaktów w pkt 7) SIWZ, poprzez przesłanie ich drogą elektroniczną, faksem lub pisemnie. Zaleca się porozumiewanie za pomocą poczty elektronicznej na adres email Zamawiającego bzp@uj.edu.pl 2. Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia w terminie do 12 miesięcy liczonych od dnia udzielenia zamówienia, tj. podpisania umowy, z uwzględnieniem zapisów pkt 4) SIWZ i wzoru umowy stanowiącego integralną część SIWZ. Zamawiający informuje, iż główny zakres usługi obejmujący około 90% przedmiotu zamówienia, musi zostać wykonany w terminie do 6 miesięcy liczonych od dnia podpisania umowy. 3. Wykonawca musi przedstawić cenę ryczałtową oferty za przedmiot umowy wyliczoną w oparciu o indywidualną kalkulację przedstawioną zgodnie ze wzorem tabelarycznym zawartym w załączniku nr 5 do formularza oferty, przy uwzględnieniu wymagań i zapisów niniejszej SIWZ i doświadczenia zawodowego. 4. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ. 5. W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty musi być załączony wykaz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia), przy czym niedopuszczalnym jest podzlecanie prac przez podwykonawców dla kolejnych podwykonawców. 6. Wykonawca powinien podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy czym może podpisać oraz dołączyć do oferty wzór umowy, stanowiące integralną część SIWZ. 7. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 600000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca najpóźniej w dniu składania ofert, a przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium, w wysokości wynoszącej kwotę 20 000,- PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100 groszy). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 2.1 pieniądzu; 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3 gwarancjach bankowych; 2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. 2007 Nr 42 poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przelewem bankowym w złotych polskich na konto Zamawiającego IBAN: PL nr 98 1240 2294 1111 0010 3561 9764, SWIFT: PKO PP LPW.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uj.edu.pl http://przetargi.adm.uj.edu.pl/ogloszenia.php
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach