Przetargi.pl
Kompleksowa realizacja przeprowadzenia zasobów oraz wyposażenia Biblioteki Medycznej Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum w Krakowie z siedziby przy ul. Medycznej 7 w Krakowie. spr. znak: 141.2711.22.2016

Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum ogłasza przetarg

  • Adres: 31-008 Kraków, ul. Św. Anny 12
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 433 27 29 , fax. 12 398 37 01
  • Data zamieszczenia: 2016-04-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum
    ul. Św. Anny 12 12
    31-008 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 433 27 29, fax. 12 398 37 01
    REGON: 00000127000040
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cm-uj.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa realizacja przeprowadzenia zasobów oraz wyposażenia Biblioteki Medycznej Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum w Krakowie z siedziby przy ul. Medycznej 7 w Krakowie. spr. znak: 141.2711.22.2016
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa realizacja przeprowadzenia zasobów oraz wyposażenia Biblioteki Medycznej Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum w Krakowie z siedziby przy ul. Medycznej 7 w Krakowie. Przedmiot zamówienia obejmuje usługę polegającą na przeprowadzeniu regałów, zbiorów oraz sprzętu i mebli Biblioteki Medycznej UJ CM z siedziby przy ul. Medycznej 7 w Krakowie do pomieszczeń zastępczych w następujących lokalizacjach: - Morawica 365, 32-084 Morawica, - ul. Św. Łazarza 16, 31-530 Kraków, - ul. Grzegórzecka 20, 31-531 Kraków. Przedmiot zamówienia został opisany w Załączniku nr 2 do SIWZ -Opis przedmiotu zamówienia. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia zostały opisane w Załączniku nr 3 do SIWZ - wzór umowy. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. Demontaż, wyniesienie, transport, wniesienie, i montaż regałów; 2. Pakowanie, wyniesienie, transport, wnoszenie i ustawienie zbiorów bibliotecznych; 3. Wynoszenie, transport, wniesienie mebli i sprzętu. 4. W odniesieniu do regałów przesuwnych usługa obejmuje również demontaż kółek jezdnych i uchwytów do przesuwania oraz wykonanie i zamontowanie uchwytów stabilizujących półki. W odniesieniu do regałów drewnianych usługa obejmuje przycięcie. Usługa musi być realizowana w dni robocze (za dni robocze Zamawiający uznaje dni od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy), w godzinach 8:00 - 18:00. Termin wykonania zamówienia - usługa będzie realizowana etapami od daty zawarcia umowy do dnia 18 listopada 2016 r.: I etap - lokalizacja Morawica 365 - do 12 sierpnia 2016 r. II etap - lokalizacja ul. Św. Łazarza 16 - do 18 listopada 2016 r. III etap - lokalizacja ul. Grzegórzecka 20 - do 18 listopada 2016 r. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany terminów realizacji poszczególnych etapów przeprowadzki, o których mowa w §2 ust.1 umowy, w przypadku opóźnienia terminu oddania do dyspozycji Biblioteki pomieszczeń zlokalizowanych przy ul. Grzegórzeckiej 20. Zmiana terminu zakończenia umowy zostanie uzgodniona z Wykonawcą do dnia 28 października 2016 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 600000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawcy przystępujący do przetargu zobowiązani są do wniesienia wadium w wysokości: 2 500,00 PLN (słownie: dwa tysiące pięćset zł i 00/100), przed upływem terminu przewidzianego na składanie ofert. 2. Wadium może być wnoszone w pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2007r. nr 42 poz. 275, z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy: Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum w Krakowie, ul. św. Anny 12 Bank Pekao S.A. I O/ Kraków, ul. Pijarska 1, konto nr 09 1240 4722 1111 0000 4851 9595 z dopiskiem: Przetarg nieograniczony nr 141.2711.22.2016 4. Oryginały dokumentów stwierdzających wniesienie wadium w formach innych niż w pieniądzu, wykonawca winien złożyć w osobnej kopercie wraz ze składaną ofertą, a kserokopię dokumentu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, załączyć do oferty. 5. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium lub gdy wadium zostanie wpłacone po upływie terminu składania ofert zostanie wykluczony z postępowania. Zamawiający będzie uważał za skuteczne zabezpieczenie wadium w pieniądzu tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 6. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015r. poz. 2164). 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę, jako najkorzystniejszej. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.cm-uj.krakow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach