Teatr Łaźnia Nowa ogłasza przetarg
- Adres: 31-977 Kraków, os. Szkolne
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 124 250 320, , fax. 124 250 321
- Data zamieszczenia: 2017-11-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Teatr Łaźnia Nowa
os. Szkolne 25
31-977 Kraków, woj. małopolskie
tel. 124 250 320, , fax. 124 250 321
REGON: 356900883 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.laznianowa.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
wyłonienie Wykonawcy w zakresie pełnienia funkcji zarządzającego procesem inwestycyjnym, polegającej na zarządzaniu całością zadań mających za cel realizację Inwestycji pod nazwą: „Przebudowa i modernizacja budynku os. Szkolne 26, tzw. Nowe Skrzydło dla Centrum Artystyczno-Edukacyjnego Dom Utopii”, współfinansowanej ze środków Unii Europejskiej – odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie pełnienia funkcji zarządzającego procesem inwestycyjnym, polegającej na zarządzaniu całością zadań mających za cel realizację Inwestycji pod nazwą: „Przebudowa i modernizacja budynku os. Szkolne 26, tzw. Nowe Skrzydło dla Centrum Artystyczno-Edukacyjnego Dom Utopii”, współfinansowanej ze środków Unii Europejskiej – odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia. Znak: DPDU.271.2.2.2017. 1.1 Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej pn.: „Przebudowa i modernizacja budynku os. Szkolne 26, tzw. Nowe Skrzydło dla Centrum Artystyczno-Edukacyjnego Dom Utopii”, Umowa nr POIS.08.01.00-00-1080/16-00, w ramach działania 8.1 oś priorytetowa VIII Ochrona Dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, według niżej przedstawionego ogólnego zakresu rzeczowego z podziałem na dwa zadania (2 części zamówienia), tj.: 1.1.1 Część I Zarządzanie projektem – Inwestor zastępczy. 1.1.2 Część II Zarządzanie projektem – rozliczenia rzeczowo – finansowe. 1.2 Podstawowe parametry dotyczące planowanej przebudowy i modernizacji realizowanej w ramach projektu przez Zamawiającego: 1.2.1 Wartość robót budowlanych – około 9,5 mln zł. netto 1.2.2 Wartość dostaw wyposażenia – około 3,8 mln. zł. netto 1.2.3 Wartość koncepcji i projektów wykonawczych – około 350 tys. zł. netto 1.2.4 Planowany okres świadczenia usług – 01.11.2017 – 31.01.2020 1.2.5 Główne miejsce świadczenia usług – os. Szkolne 25, Kraków 1.3 Realizacja i wykonywanie przedmiotu zamówienia będzie występowało w głównej mierze w siedzibie Zamawiającego oraz w razie konieczności wynikającej z przebiegu Inwestycji, Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania swoich obowiązków także w innym miejscu, w szczególności obejmuje to miejsca spotkań z innymi podmiotami biorącymi udział w realizacji Inwestycji, siedziby urzędów itp. lub w siedzibie biura Wykonawcy, przy czym Wykonawca jest zobowiązany zapewnić obecność: 1.3.1 W odniesieniu do części 1 zamówienia – Kierownika Projektu w siedzibie Zamawiającego w godzinach pracy Zamawiającego, co najmniej 2 dni w tygodniu po 4 godziny oraz na każde wezwanie Zamawiającego, przekazane Wykonawcy z co najmniej 12 godzinnym wyprzedzeniem, a właściwych branżowych inspektorów nadzoru w zakresie robót budowlanych w godzinach pracy Zamawiającego, codziennie w przypadku realizacji robót w danej branży co najmniej po 2 godziny oraz na każde wezwanie Zamawiającego, przekazane Wykonawcy z co najmniej 12 godzinnym wyprzedzeniem. 1.3.2 W odniesieniu do części 2 zamówienia – specjalisty ds. rozliczeń i specjalisty ds. księgowych w siedzibie Zamawiającego w godzinach pracy Zamawiającego, co najmniej 2 dni w tygodniu po 4 godziny każda osoba oraz na każde wezwanie Zamawiającego, przekazane Wykonawcy z co najmniej 12 godzinnym wyprzedzeniem. 1.4 Zamówienie składa się z dwóch części, tj.: 1.4.1 Część I Zarządzanie projektem – Inwestor zastępczy. 1.4.2 Część II Zarządzanie projektem – rozliczenia rzeczowo – finansowe. 1.5 Szczegółowy opis przedmiotu wskazany jest w SIWZ. 1.6 Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia, a tym samym Wykonawca może złożyć ofertę na obydwie części lub na jedną wybraną, przy czym dopuszcza łączenie pełnienia usług nadzoru inwestorskiego przez jedną osobę w nie więcej niż dwóch branżach w przypadku gdyby jedna osoba posiada uprawnienia do pełnienia funkcji w więcej niż jednej branży. 1.7 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia. 1.8 Zamawiający informuje, że odstępuje od wymogu zatrudnienia osób pełniących usługi nadzoru na podstawie umowy o pracę w myśl art. 29 ust. 3a ustawy PZP, z uwagi na fakt, że przedmiot zamówienia charakteryzuje się działalnością indywidualną, osobistą i samodzielną, zgodnie z posiadanymi uprawnieniami i kwalifikacjami, bez konieczności nadzoru innych osób lub podmiotów, więc sposób jego realizacji nie wyczerpuje znamion definicji pracy wynikającej z Kodeksu pracy. Zauważyć też należy, iż inspektorzy nadzoru inwestorskiego i osoby dokonujące rozliczeń najczęściej są przedsiębiorcami prowadzącymi własną działalność gospodarczą, a realizacji usług tego rodzaju następuje w formie samozatrudnienia. 1.9 Zamawiający zaznacza, iż w treści SIWZ i załączników słowo część dotyczące danego zakresu zamówienia jest równoważne słowu zadanie i mogą być używane zamiennie. 1.10 Zamawiający wymaga co najmniej 36 miesięcznej gwarancji jakości i rękojmi na wykonane usługi, liczonych od dnia odbioru przedmiotu umowy, odpowiednio dla oferowanej jednej z dwóch części zamówienia. 2. Wykonawca zapewni realizację zamówienia w terminie do dnia 31 stycznia 2020r., liczonym od dnia udzielenia zamówienia, tj. zawarcia umowy, odpowiednio dla oferowanej jednej z dwóch części zamówienia. 3. Wykonawca musi wyliczyć i przedstawić cenę ryczałtową oferty za przedmiot umowy wyliczoną w oparciu o własną kalkulację przy uwzględnieniu wymagań i zapisów niniejszej SIWZ i doświadczenia zawodowego odpowiednio dla oferowanej jednej z dwóch części zamówienia. 4. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ i jej załącznikach, odpowiednio dla oferowanej jednej z dwóch części zamówienia. 5. W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty musi być załączony wykaz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom), odpowiednio dla oferowanej jednej z dwóch części zamówienia. 6. Wykonawca powinien podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy czym może podpisać oraz dołączyć do oferty wzór umowy, stanowiące integralną część SIWZ, odpowiednio dla oferowanej jednej z dwóch części zamówienia. 7. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SIWZ, odpowiednio dla oferowanej jednej z dwóch części zamówienia. 8. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały również we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ, odpowiednio dla oferowanej jednej z dwóch części zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 8) Wymagania dotyczące wadium – odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia. 1. Wykonawca, najpóźniej w dniu składania ofert a przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium w wysokości wynoszącej kwotę: 1.1. Dla części pierwszej zamówienia – 5.000,00 zł. (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100); 1.2. Dla części drugiej zamówienia – 2.000,00 zł. (słownie: dwa tysiące złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 2.1 pieniądzu (za skuteczne wniesienie wadium w tej formie uważa się moment zaksięgowania środków na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert); 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3 gwarancjach bankowych; 2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dziennik Ustaw z 2016 r., poz. 359 z późn. zm.). 3. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przelewem bankowym na konto Zamawiającego nr: 19102028920000590205910270.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Inne dokumenty składane wraz z ofertą: 1) formularz oferty z załącznikami w tym wykaz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom), odpowiednio dla oferowanej jednej z dwóch części zamówienia, 2) dowód wniesienia wadium w formie innej niż w pieniądzu, 3) pełnomocnictwo (o ile dotyczy).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Nadzór inwestorski nad zadaniem pn. Rozbudowa drogi powiatowej nr 1654K Ząb-Ratułów-Ciche-Chochołów w miejscowości Ciche od km 11+445,76 do km 12+516,39 Powiat Nowotarski/Miasto i Gmina Czarny Dunajec
Dodano: 2024-04-22 - Usługa pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania „Budowa Budynku „Środowiskowego Domu Samopomocy w Miłocicach”
Dodano: 2024-03-25 - Usługa pełnienia funkcji inspektorów nadzoru inwestorskiego w związku z realizacją inwestycji pn. „Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow” w zakresie etapu I: Budowa budynku „Memoriał”.
Dodano: 2024-03-13 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania Dostawa i montaż linii technologicznej z budową hali sortowni i infrastruktury towarzyszącej na terenie ZGO w Brzeszczach
Dodano: 2024-03-07 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania Dostawa i montaż linii technologicznej z budową hali sortowni i infrastruktury towarzyszącej na terenie ZGO w Brzeszczach
Dodano: 2024-01-11 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadań inwestycyjnych Gminy Niepołomice w zakresie przebudowy i rozbudowy dróg gminnych
Dodano: 2023-12-04 - „Nadzór Inwestorski (branża elektryczna) dla zadania – Zamontowanie lamp oświetleniowych wzdłuż drogi powiatowej do cmentarza” II
Dodano: 2023-10-18 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Modernizacja i rozbudowa oczyszczalni ścieków Piekarach, Gmina Liszki – Etap I
Dodano: 2023-09-21 - Nadzór inwestorski dla inwestycji pn. Rozbudowa DW 969 Nowy Targ – Stary Sącz – etap II – z podziałem na części: Część nr 1 – rozbudowa DW 969 w m. Dębno
Dodano: 2023-05-31 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi wraz z obsługą gwarancji dla zadania pn.: "Budowa gminnej oczyszczalni ścieków w miejscowości Białka Tatrzańska"
Dodano: 2023-02-20