Przetargi.pl
Nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi związanymi z rozbudową i przebudową Biblioteki Książąt Czartoryskic

Muzeum Narodowe w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 30-062 Kraków, Al. 3 Maja 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 124335621; 124335600
  • Data zamieszczenia: 2024-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Narodowe w Krakowie
    Al. 3 Maja 1
    30-062 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 124335621; 124335600
    REGON: 000275961
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mnk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi związanymi z rozbudową i przebudową Biblioteki Książąt Czartoryskic
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie nadzoru inwestorskiego (pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego) nad realizacją inwestycji pn. - Rozbudowa i przebudowa Budynku Biblioteki Książąt Czartoryskich z przebudową i rozbudową instalacji wewnętrznych (wodnej, kanalizacyjnej, elektrycznej, nisko- prądowej, SUG, gazowej, CO, wentylacji mechanicznej i klimatyzacji) wraz z zagospodarowaniem terenu: przebudowie nawierzchni dziedzińca i infrastruktury technicznej (instalacją kanalizacji deszczowej pozabudynkowej) na dz. nr 118/1 i 119/1 obr. 1, jedn. Ewid. 126105_9 Śródmieście przy ul. Św. Marka 17 w Krakowie.2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia należy wykonać: nadzór nad prowadzeniem robót budowlanych, instalacyjnych zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 ze zm.), dalej „Pr. bud.” i przepisami wykonawczymi do tej ustawy i zapisami umowy na roboty budowlane, pozwoleniem na budowę, pozwoleniami konserwatorskimi. Wykonanie wszelkich czynności związanych z odbiorami robót, nadzorowaniem uzyskania przez Wykonawcę robót pozwolenia na użytkowanie oraz rozliczeniem Inwestycji.Część 1: Sprawowanie Nadzoru Inwestorskiego (pełnienie funkcji Koordynatora/Inspektora Nadzoru Inwestorskiego) w branży konstrukcyjno-budowlanej. Nadzór nad realizacją inwestycji, o której mowa powyżej w branży konstrukcyjno-budowlanej realizowany będzie w czterech etapach:ETAP I: 1. Sprawdzenie dokumentacji niezbędnej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia na wykonanie robót budowlanych będących przedmiotem Inwestycji 2. Uczestnictwo w przygotowaniu dokumentacji niezbędnej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia na wykonanie robót budowlanych będących przedmiotem Inwestycji.3. Uczestnictwo w komisji przetargowej lub jako biegły/inna osoba wykonująca czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli Zamawiający wystąpi z takim wnioskiem. ETAP IINadzór nad realizacją prac budowlanych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej w oparciu o projekt, sztukę budowlaną, pozwolenie konserwatorskie i pozwolenia na budowę, przepisy ustawy PZP – podczas realizacji prac budowlanych, aż do pozyskania prawomocnego pozwolenia na użytkowanie oraz koordynacja pracy inspektorów branżowych.ETAP III:Rozliczenie inwestycji po zakończeniu i rozliczeniu zadania.ETAP IV:1. Udział w przeglądach gwarancyjnych w okresie obowiązywania rękojmi i gwarancji w odniesieniu do robót budowlanych we współpracy z Zamawiającym.2. Nadzór inwestorski w wypadku wystąpienia usterek lub wad ukrytych, których istnienia nie wykryto w okresie realizacji robót budowlanych.3 Szczegółowy opis części zamówienia stanowi załącznik Nr 2a do SWZ.4. Wykonawca jest zobligowany do realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z opisem dla każdej z części oraz wg zapisów projektu umowy (załącznik Nr 5 do SWZ).5. Szczegółowy zakres robót, nad którymi będzie sprawowany nadzór zgodnie z załączoną na stronie internetowej Zamawiającego dokumentacją projektową dla Inwestycji, o której mowa w ust. 1. 6. Wykonawca realizujący poszczególne zadania musi wykonywać czynności określone Opisie przedmiotu zamówienia za pośrednictwem wykwalifikowanych osób, których uprawnienia i doświadczenie zostało sprecyzowane treści SWZ. 7. Zamawiający informuje, iż osoba skierowana przez wykonawcę do realizacji zamówienia w zakresie danego zadania (inspektor nadzoru inwestorskiego) będzie zobowiązana posiadać przez cały okres związania umową aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone w następstwie działania lub zaniechania ubezpieczonego w związku z wykonywaniem samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie posiadanych uprawnień.8. Wszyscy inspektorzy nadzoru w tym Koordynator czynności muszą być obecni na Palcu budowy, stosownie do faktycznych potrzeb uzależnionych od zakresu wykonywanych robót, z zastrzeżeniem że w przypadku zgłoszenia wniosku o przybycie na budowę przez: przedstawiciela Zamawiającego, Projektanta, przedstawiciela Wykonawcy robót budowlanych, lub Kierownika Budowy są zobligowani do obecności nie później niż w terminie 24 godzin.1. Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie nadzoru inwestorskiego (pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego) nad realizacją inwestycji pn. - Rozbudowa i przebudowa Budynku Biblioteki Książąt Czartoryskich z przebudową i rozbudową instalacji wewnętrznych (wodnej, kanalizacyjnej, elektrycznej, nisko- prądowej, SUG, gazowej, CO, wentylacji mechanicznej i klimatyzacji) wraz z zagospodarowaniem terenu: przebudowie nawierzchni dziedzińca i infrastruktury technicznej (instalacją kanalizacji deszczowej pozabudynkowej) na dz. nr 118/1 i 119/1 obr. 1, jedn. Ewid. 126105_9 Śródmieście przy ul. Św. Marka 17 w Krakowie.2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia należy wykonać: nadzór nad prowadzeniem robót budowlanych, instalacyjnych zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 ze zm.), dalej „Pr. bud.” i przepisami wykonawczymi do tej ustawy i zapisami umowy na roboty budowlane, pozwoleniem na budowę, pozwoleniami konserwatorskimi. Wykonanie wszelkich czynności związanych z odbiorami robót, nadzorowaniem uzyskania przez Wykonawcę robót pozwolenia na użytkowanie oraz rozliczeniem Inwestycji.Część 2: Sprawowanie Nadzoru Inwestorskiego (pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego) dla robót budowlanych w branży instalacji sanitarnychNadzór nad realizacją inwestycji, o której mowa powyżej w branży konstrukcyjno-budowlanej realizowany będzie w czterech etapach:ETAP I: 1. Sprawdzenie dokumentacji niezbędnej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia na wykonanie robót budowlanych będących przedmiotem Inwestycji 2. Uczestnictwo w przygotowaniu dokumentacji niezbędnej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia na wykonanie robót budowlanych będących przedmiotem Inwestycji.3. Uczestnictwo w komisji przetargowej lub jako biegły/inna osoba wykonująca czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli Zamawiający wystąpi z takim wnioskiem. ETAP IINadzór nad realizacją prac budowlanych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej w oparciu o projekt, sztukę budowlaną, pozwolenie konserwatorskie i pozwolenie na budowę, przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2023 poz. 1605 ze zm.) – podczas realizacji prac budowlanych, aż do pozyskania prawomocnego pozwolenia na użytkowanie.ETAP III:Rozliczenie inwestycji po zakończeniu i rozliczeniu zadania.ETAP IV:1. Udział w przeglądach gwarancyjnych w okresie obowiązywania rękojmi i gwarancji w odniesieniu do robót budowlanych we współpracy z Zamawiającym.2. Nadzór inwestorski w wypadku wystąpienia usterek lub wad ukrytych, których istnienia nie wykryto w okresie realizacji robót budowlanych3 Szczegółowy opis części zamówienia stanowi załącznik Nr 2b do SWZ.4. Wykonawca jest zobligowany do realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z opisem dla każdej z części oraz wg zapisów projektu umowy (załącznik Nr 5 do SWZ).5. Szczegółowy zakres robót, nad którymi będzie sprawowany nadzór zgodnie z załączoną na stronie internetowej Zamawiającego dokumentacją projektową dla Inwestycji, o której mowa w ust. 1. 6. Wykonawca realizujący poszczególne zadania musi wykonywać czynności określone Opisie przedmiotu zamówienia za pośrednictwem wykwalifikowanych osób, których uprawnienia i doświadczenie zostało sprecyzowane treści SWZ. 7. Zamawiający informuje, iż osoba skierowana przez wykonawcę do realizacji zamówienia w zakresie danego zadania (inspektor nadzoru inwestorskiego) będzie zobowiązana posiadać przez cały okres związania umową aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone w następstwie działania lub zaniechania ubezpieczonego w związku z wykonywaniem samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie posiadanych uprawnień.8. Wszyscy inspektorzy nadzoru w tym Koordynator czynności muszą być obecni na Palcu budowy, stosownie do faktycznych potrzeb uzależnionych od zakresu wykonywanych robót, z zastrzeżeniem że w przypadku zgłoszenia wniosku o przybycie na budowę przez: przedstawiciela Zamawiającego, Projektanta, przedstawiciela Wykonawcy robót budowlanych, lub Kierownika Budowy są zobligowani do obecności nie później niż w terminie 24 godzin.1. Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie nadzoru inwestorskiego (pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego) nad realizacją inwestycji pn. - Rozbudowa i przebudowa Budynku Biblioteki Książąt Czartoryskich z przebudową i rozbudową instalacji wewnętrznych (wodnej, kanalizacyjnej, elektrycznej, nisko- prądowej, SUG, gazowej, CO, wentylacji mechanicznej i klimatyzacji) wraz z zagospodarowaniem terenu: przebudowie nawierzchni dziedzińca i infrastruktury technicznej (instalacją kanalizacji deszczowej pozabudynkowej) na dz. nr 118/1 i 119/1 obr. 1, jedn. Ewid. 126105_9 Śródmieście przy ul. Św. Marka 17 w Krakowie.2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia należy wykonać: nadzór nad prowadzeniem robót budowlanych, instalacyjnych zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 ze zm.), dalej „Pr. bud.” i przepisami wykonawczymi do tej ustawy i zapisami umowy na roboty budowlane, pozwoleniem na budowę, pozwoleniami konserwatorskimi. Wykonanie wszelkich czynności związanych z odbiorami robót, nadzorowaniem uzyskania przez Wykonawcę robót pozwolenia na użytkowanie oraz rozliczeniem Inwestycji.Część 3: Sprawowanie Nadzoru Inwestorskiego (pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego) dla robót budowlanych w branży instalacji elektrycznych – wysoko i niskoprądowychNadzór nad realizacją inwestycji, o której mowa powyżej w branży konstrukcyjno-budowlanej realizowany będzie w czterech etapach:ETAP I: 1. Sprawdzenie dokumentacji niezbędnej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia na wykonanie robót budowlanych będących przedmiotem Inwestycji 2. Uczestnictwo w przygotowaniu dokumentacji niezbędnej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia na wykonanie robót budowlanych będących przedmiotem Inwestycji.3. Uczestnictwo w komisji przetargowej lub jako biegły/inna osoba wykonująca czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli Zamawiający wystąpi z takim wnioskiem. ETAP IINadzór nad realizacją prac budowlanych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej w oparciu o projekt, sztukę budowlaną, pozwolenie konserwatorskie i pozwolenie na budowę, przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2023 poz. 1605 ze zm.) – podczas realizacji prac budowlanych, aż do pozyskania prawomocnego pozwolenia na użytkowanie.ETAP III:Rozliczenie inwestycji po zakończeniu i rozliczeniu zadania.ETAP IV:1. Udział w przeglądach gwarancyjnych w okresie obowiązywania rękojmi i gwarancji w odniesieniu do robót budowlanych we współpracy z Zamawiającym.2. Nadzór inwestorski w wypadku wystąpienia usterek lub wad ukrytych, których istnienia nie wykryto w okresie realizacji robót budowlanych3 Szczegółowy opis części zamówienia stanowi załącznik Nr 2c do SWZ.4. Wykonawca jest zobligowany do realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z opisem dla każdej z części oraz wg zapisów projektu umowy (załącznik Nr 5 do SWZ).5. Szczegółowy zakres robót, nad którymi będzie sprawowany nadzór zgodnie z załączoną na stronie internetowej Zamawiającego dokumentacją projektową dla Inwestycji, o której mowa w ust. 1. 6. Wykonawca realizujący poszczególne zadania musi wykonywać czynności określone Opisie przedmiotu zamówienia za pośrednictwem wykwalifikowanych osób, których uprawnienia i doświadczenie zostało sprecyzowane treści SWZ. 7. Zamawiający informuje, iż osoba skierowana przez wykonawcę do realizacji zamówienia w zakresie danego zadania (inspektor nadzoru inwestorskiego) będzie zobowiązana posiadać przez cały okres związania umową aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone w następstwie działania lub zaniechania ubezpieczonego w związku z wykonywaniem samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie posiadanych uprawnień.8. Wszyscy inspektorzy nadzoru w tym Koordynator czynności muszą być obecni na Palcu budowy, stosownie do faktycznych potrzeb uzależnionych od zakresu wykonywanych robót, z zastrzeżeniem że w przypadku zgłoszenia wniosku o przybycie na budowę przez: przedstawiciela Zamawiającego, Projektanta, przedstawiciela Wykonawcy robót budowlanych, lub Kierownika Budowy są zobligowani do obecności nie później niż w terminie 24 godzin.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: Część 1 zamówienia - 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100); Część 2 zamówienia - 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc, pięćset złotych 00/100); Część 3 zamówienia - 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc, pięćset złotych 00/100).2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 Pzp.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r.poz. 299).4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Gospodarstwa Krajowego z siedzibą w Warszawie nr rachunku: 15 1130 1150 0012 1268 8420 0022 z dopiskiem "Wadium-nr postępowania".UWAGA: Za termin wniesienia wadium w pieniądzu zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w formie elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w Pzp, bez potwierdzania tych okoliczności;2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Muzeum Narodowe w Krakowie7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia(art. 58 Pzp), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);8) musi zostać złożone w postaci elektronicznej, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę poręczenia lub gwarancji;6. W przypadku wniesienia wadium w formie:1) pieniężnej - zaleca się, by dowód dokonania przelewu został dołączony do oferty;2) poręczeń lub gwarancji-wymaga się, by oryginał dokumentu został złożony wraz z ofertą.7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Pzp zostanie odrzucona.8. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu, dotyczące: zdolności technicznej lub zawodowej.2. W celu spełniania warunku, o którym mowa w ust. 1 Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia tj:1) Część 1 - Osobą mogącą wykonywać samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, posiadającą uprawienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej z co najmniej 5-letnim stażem w pełnieniu funkcji kierownika budowy, kierownika robót lub inspektora nadzoru oraz pełniejącą jedną z tych funkcji w odniesieniu do budowy, przebudowy lub remontu budynku, w którym wartość robót wynosiła co najmniej 10 000 000,00 zł netto. Osoba ta będzie pełnić funkcję koordynatora inspektorów nadzoru inwestorskiego;2) Część 2 – Osobą mogącą pełnić funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności sanitarnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych z co najmniej 5-letnim doświadczeniem zawodowym, licząc od daty uzyskania uprawnień budowlanych przy pełnieniu samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie oraz doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika robót lub inspektora nadzoru przy budowie, przebudowie lub remoncie budynku, w którym wartość robót wynosiła co najmniej 4 000 000,00 zł netto.3) Cześć 3 - Osobą mogącą pełnić funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych (wysoko i niskoprądowych) z co najmniej 5-letnim doświadczeniem zawodowym, licząc od daty uzyskania uprawnień budowlanych przy pełnieniu samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie oraz doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika robót lub inspektora nadzoru przy budowie, przebudowie lub remoncie budynku, w którym wartość robót wynosiła co najmniej 5 000 000,00 zł netto.UWAGA! Zamawiający nie dopuszcza połączenia wyżej wymienionych funkcji przez jedną osobę, nawet w przypadku jeśli spełniałaby powyższe warunki; Osoby które będą pełniły powyższe funkcje muzą posiadać uprawnienia budowlane wymagane ustawą z dnia z dnia 7 lipca 1994 r. (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 682), zwana dalej „Pr bud.” oraz Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U.2019 poz. 831) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zgodnie z art. 12a Pr. Bud. Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, odkreślone w art. 12 ust. 1 Pr. Bud. Mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz.U. 2023 poz. 334)3. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w ust. 2, polegać na zdolności technicznej, zawodowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nim stosunków prawnych, zgodnie z rozdziałem XI SWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-06-07

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach