Przetargi.pl
wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy i montażu systemu regałów przesuwnych, związanych z budową obiektu Wydziału Chemii UJ w Krakowie. Nr sprawy: CRZP/UJ/272/2015

Uniwersytet Jagielloński ogłasza przetarg

  • Adres: 31-007 Kraków, ul. Gołębia 24
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 4324450 , fax. 012 4324451
  • Data zamieszczenia: 2015-08-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Jagielloński
    ul. Gołębia 24 24
    31-007 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 4324450, fax. 012 4324451
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uj.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy i montażu systemu regałów przesuwnych, związanych z budową obiektu Wydziału Chemii UJ w Krakowie. Nr sprawy: CRZP/UJ/272/2015
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy i montażu systemu regałów przesuwnych wraz z sekcjami stałymi na stelażu metalowym, związanych z budową obiektu Wydziału Chemii Uniwersytetu Jagiellońskiego, zlokalizowanego przy ul. Gronostajowej 2 w Krakowie. 1.1. Zakres zamówienia obejmuje zakup, dostawę i montaż regałów oraz torów jednych, zwanych dalej regałami. Przez montaż należy wyładunek, wniesienie i ustawienie oraz montaż, a w przypadku konieczności zakotwienia sekcji stałych do konstrukcji budynku, czynności te zobowiązany jest zrealizować Wykonawca we wskazanym przez Zamawiającego pomieszczeniu obiektu. Zakres zamówienia obejmuje także świadczenie usług gwarancyjnych. Wykonawca winien dostarczyć wszystkie niezbędne łączniki oraz elementy do montażu do konstrukcji budynku dostosowane do materiałów znajdujących się na obiekcie. Zamawiający zwraca uwagę, iż na terenie obiektu nie można dokonywać czynności wymagających użycia urządzeń mogących spowodować zniszczenia elementów wykończeniowych i zagrożenie pożarowe. 1.2. Przedmiot zamówienia obejmuje fabrycznie nowe regały. Zamawiany system regałów przesuwnych na stelażu metalowym należy podzielić na 3 strefy z czego każda z nich winna być zamknięta sekcją stałą. W strefie nie może być więcej niż po 8 sekcji ruchomych. Łącznie wymaganym jest 20 sekcji ruchomych i 6 sekcji stałych. Każda sekcja ma wytrzymać obciążenie minimum 375kg i mieć głębokość maksimum 360cm (3x120). Sekcje ruchome nie mogą przekraczać 61cm szerokości, a stałe 31cm (wymiary systemu należy zweryfikować przed realizacją zamówienia na obiekcie). 1.3. Zamawiający informuje, iż po stronie Firmy Budimex S.A. jest obowiązek usunięcia pasów wylewki, montażu torów jezdnych dostarczonych przez Wykonawcę wraz z niezbędnymi elementami (np. kotwy, elementy dystansowe, itp.), do konstrukcji stropu pod nadzorem dostawcy regałów i uzupełnienie warstw posadzkowych (odtworzenie). 1.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający parametry i wymagania techniczno-funkcjonalne, bądź ich maksymalne lub minimalne zakresy lub inne niezbędne cechy, jak i inne istotne dla wykonania zamówienia informacje, zawarte są w pkt 3)10. SIWZ oraz w załączonych rysunkach, stanowiących Załącznik A do SIWZ, tj. 1 plik w formacie pdf zawierający 2 strony. 1.5. Oferowany przedmiot zamówienia musi być przystosowany do bezpośredniego montażu w obiekcie. Jeżeli dostarczony przedmiot zamówienia będzie wymagał przeróbek w jakimkolwiek zakresie w obiekcie lub oferowanym przez Wykonawcę przedmiocie zamówienia, Wykonawca musi zapewnić wykonanie tych przeróbek, uzgodnić ich wykonanie z Zamawiającym, GWI, Zarządzającym Kontraktem, oraz przejąć gwarancję na wykonany zakres czynności i dostaw zgodnie z wymaganiami Zamawiającego lub posiadanymi przez niego gwarancjami. 1.6. Zamawiający informuje ponadto, iż: 1.5.1 Wymiary poszczególnych elementów zamieszczone w SIWZ stanowią wartość niezbędną do dokonania wyceny zamówienia i mogą oscylować w 5% przedziale różnic. Dlatego też, wymagane jest wykonanie ostatecznych obmiarów przez wyłonionego w postępowaniu Wykonawcę przed rozpoczęciem produkcji. 1.6 Szczegółowe warunki i wymagania, czy uwarunkowania, dotyczące realizacji zamówienia, w szczególności dotyczące dostaw i montażu na obiekcie: 1.6.1 Termin dostawy regałów dla ewentualnej każdej dostawy częściowej zostanie zgłoszony do Zamawiającego, co najmniej na 7 siedem dni kalendarzowych przed planowanym dniem jej realizacji. 1.6.2 W imieniu Zamawiającego czynności odbiorowych dokonuje Zarządzający Kontraktem, tj. Firma PPiRI Probadex-Kraków mgr inż. arch. Jerzy Boruta oraz przedstawiciele GWI i Zamawiającego. 1.6.3 Najpóźniej przed podpisaniem umowy Wykonawca dostarczy niezbędne dokumenty określone zapisami umowy i SIWZ (certyfikaty, atesty, świadectwa, karty wyrobu itp.), które są wymagane i wydawane dla wykonywanego przedmiotu zamówienia, chyba, iż dokumenty te nie są standardowo dostępne, a w takim przypadku ich dostarczenie winno nastąpić nie później niż wraz z dostawą określonego elementu. 1.6.4 Wykonawca, pod nadzorem swojego przedstawiciela, swoim personelem, sprzętem i staraniem dokona rozładunku i transportu regałów do właściwego, docelowego pomieszczenia obiektu. 1.6.5 Kompletacja przedmiotu zamówienia będzie odbywać się na terenie budowy, przy czym w tym celu Zamawiający udostępni pomieszczenia na terenie budowy, dlatego też personel Wykonawcy, lub jego podwykonawcy/podwykonawców, będzie musiał posiadać odpowiednie kwalifikacje, badania i uprawnienia wynikające z przepisów BHP i prawa budowlanego. 1.6.6 Drogi transportu na placu budowy oraz w budynku (w tym sprzęt transportu poziomego i pionowego możliwego do użycia wewnątrz budynku), a także sposób zabezpieczenia (ochrony) elementów budynku już zrealizowanych, przed uszkodzeniem, Wykonawca uzgodni każdorazowo z GWI, w zależności od postępu robót budowlanych i wykończeniowych na budowie w związku ze zgłoszonym terminem częściowej dostawy. 1.6.7 Wykonawca własnym staraniem i na własny koszt, skalkulowany w ryczałtowej cenie oferty, dokona rozpakowania regałów i scalenia elementów oraz akcesoriów składających się na przedmiot zamówienia, wraz ze skompletowaniem oraz montażem. 1.6.8 W ciągu 3 dni roboczych od dnia pisemnego zgłoszenia gotowości do odbioru częściowego Zamawiający, wspólnie z Wykonawcą, oraz wspólnie z GWI i Zarządzającego Kontraktem, rozpocznie komisyjny, odbiór częściowy przedmiotu zamówienia w zakresie torów jezdnych. Natomiast odbiorowi końcowemu będzie podlegać całość zamówienia w terminie 7 dni roboczych od dnia pisemnego zgłoszenia gotowości do odbioru. 1.6.9 Wykonawca zapewni na czas pracy Komisji niezbędny personel do prac pomocniczych związanych z odbiorem. 1.6.10 Komisja dokonuje odbioru ilościowego (zgodność asortymentu oraz jego ilości z treścią SIWZ), oraz jakościowego, w tym na przykład braku widocznych mechanicznych uszkodzeń transportowych i montażowych, braku śladów zalania lub zabrudzenia, wizualnej oceny jakościowej. 1.6.11 Wszystkie opisane wyżej i niżej czynności będą protokołowane i podpisywane przez upoważnionych przedstawicieli Zarządzającego Kontraktem, Zamawiającego, GWI i Wykonawcy. 1.6.12 Przedmiot zamówienia, po zakończeniu wszystkich opisanych powyżej czynności w odniesieniu do całości zamówienia, podlega następnie pisemnemu zgłoszeniu do odbioru końcowego. 1.6.13 Wyłoniony Wykonawca zobowiązany będzie przedstawiać w trakcie odbioru końcowego wykaz dostaw w formie wypełnionej tabeli, według wzoru stanowiącego Załącznik B do SIWZ, tj. Tabela OT (1 plik w formacie Excel zawierający jeden arkusz), oraz dostarczać to w formacie PDF oraz aktywnego dokumentu z wypełnieniem poszczególnych kolumn odpowiednio do dostarczanego asortymentu zamówienia. 1.7 Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Każdy Wykonawca składający ofertę równoważną, zgodnie z postanowieniami ustawy PZP, jest obowiązany wykazać w treści przedkładanej przez siebie oferty, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania i parametry techniczne, funkcjonalne i inne określone w SIWZ, bądź też przewiduje rozwiązania lepsze niż opisywane. Przez równoważność rozumie się to, że oferowane regały muszą posiadać co najmniej te same cechy, co wzorcowe i parametry techniczne, funkcjonalne i inne na poziomie, co najmniej takim jak opisane w SIWZ. Wykonawca zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy - PZP zobowiązany jest wykazać równoważność. Przy oferowaniu rozwiązań innych niż opisane w SIWZ, Wykonawca musi wykazać szczegółowo w treści oferty ich równoważność z warunkami i wymaganiami opisanymi w SIWZ, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty wymagane próbki, jego szczegółowe opisy techniczne lub funkcjonalne pozwalające na ocenę zgodności oferowanych regałów i elementów z wymaganiami SIWZ. W szczególności wymaga się od Wykonawcy podania nazwy producenta, modelu oferowanego regału oraz opisu jego właściwości technicznych i/lub funkcjonalnych (kompletne karty produktowe, prospekty, katalogi, foldery itp.). Ponadto jeżeli zastosowanie rozwiązań, elementów, itp. równoważnych pociąga za sobą konieczność dokonania zmian projektowych w dokumentacji (załączonej do SIWZ), bądź w wykonanych na obiekcie instalacjach itp., Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania dokumentacji zamiennej uwzględniającej wprowadzone zmiany na koszt własny i uzyskania jej akceptacji przez autora projektu, oraz o ile to niezbędne uzyskania również uzgodnień (zezwoleń, pozwoleń, itp.), lub decyzji odpowiednich instytucji, podmiotów i organów administracyjnych, a następnie realizacji stosownych czynności i robót na koszt własny. Również w przypadku konieczności jakichkolwiek zmian istniejącego stanu technicznego obiektu, w szczególności przeróbek, demontaży itp., wynikającego z zastosowania rozwiązań, elementów, itp. równoważnych Wykonawca zobowiązany będzie wykonać je własnym kosztem i staraniem w terminie realizacji zamówienia i udzielić gwarancji na okres jaki na dany zakres został udzielony przez GWI. 2. Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanym w pkt 4) SIWZ terminie i z uwzględnieniem jego zapisów, czyli do 90 dni, liczonych od daty udzielenia zamówienia, tj. podpisania umowy. 3. Wykonawca musi dołączyć do oferty obliczenie ceny ryczałtowej oferty wyliczonej w oparciu o indywidualną kalkulację, z podaniem cen jednostkowych określonych elementów, niezbędnych dla realizacji zamówienia, przy uwzględnieniu wymagań i zapisów niniejszej SIWZ oraz doświadczenia zawodowego Wykonawcy, zgodnie z wzorem tabelarycznym stanowiącym Załącznik nr 3 do wzoru formularza oferty. 4. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty wymagane próbki oraz jego opis techniczny lub funkcjonalny, schemat/y, katalog lub karty katalogowe producenta/ów potwierdzające spełnienie wymaganych parametrów, (wskazujące w szczególności oferowany typ, rodzaj, model, producenta, numer katalogowy, charakterystykę produktu i inne istotne), pozwalające na ocenę zgodności oferowanych produktów, ich elementów i wyposażenia oraz ich parametrów z wymaganiami SIWZ. 5. Wykonawca musi zaoferować co najmniej 36 miesięczny okres gwarancji i rękojmi dla całości przedmiotu zamówienia. Gwarancja i rękojmia będzie liczona od dnia następnego po dacie odbioru końcowego całości przedmiotu zamówienia. Gwarancja i rękojmia obejmuje między innymi, poza ujętymi prawnie, nieodpłatną (wliczoną w cenę oferty), naprawę oraz ewentualną konserwację i przeglądy wynikające z warunków gwarancji producenta/ów w okresie gwarancyjnym i rękojmi realizowaną w miejscu użytkowania, przez osoby lub podmioty posiadające stosowną autoryzację producenta/ów. 6. W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty musi być załączony wykaz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia), przy czym niedopuszczalnym jest podzlecanie prac przez podwykonawców dla kolejnych podwykonawców. 7. Wykonawca powinien podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy czym może podpisać oraz dołączyć do oferty wzór umowy, stanowiący integralną część SIWZ. 8. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391310009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca, najpóźniej w dniu składania ofert a przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium w wysokości wynoszącej kwotę 1 500,00 zł. (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych, 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 2.1 pieniądzu; 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3 gwarancjach bankowych; 2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. 2014 poz. 1804 z późn. zm). 3. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przelewem bankowym na konto Zamawiającego IBAN: PL nr 98 1240 2294 1111 0010 3561 9764, SWIFT: PKO PP LPW.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja i rękojmia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uj.edu.pl http://przetargi.adm.uj.edu.pl/ogloszenia.php
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach