Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie ogłasza przetarg
- Adres: 31-571 Kraków, ul. Mogilska 109
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 012 6154860, 6154862 , fax. 012 6154887; 6154219
- Data zamieszczenia: 2009-09-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie
ul. Mogilska 109 109
31-571 Kraków, woj. małopolskie
tel. 012 6154860, 6154862, fax. 012 6154887; 6154219
REGON: 35108157000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.malopolska.policja.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wraz z montażem szaf metalowych i regałów metalowych dla Komendy Powiatowej Policji w Chrzanowie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, ustawienie wraz z montażem szaf metalowych: aktowych, kartotecznych, ubraniowych, regałów metalowych, stołu warsztatowego, kasy pancernej oraz ścianki narzędziowej dla Komendy Powiatowej Policji w Chrzanowie przy ul. Jordana 7. 2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ. Załącznik ten jest jednocześnie formularzem cenowym. 3. Zamawiający wymaga 2 lat gwarancji na dostarczony asortyment. Termin gwarancji biegnie od daty podpisania protokołu odbioru jakościowego, nie stwierdzającego usterek i wad oraz braków. 4. Miejscem dostawy, ustawienia i montażu jest Komenda Powiatowa Policji w Chrzanowie przy ul. Jordana 7. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391310009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 35 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100) dla całości zamówienia. 2. Sposób oraz formy wnoszenia wadium opisane są w SIWZ.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, czyli: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. wykonali w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielnie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością przedmiotowemu zamówieniu. Za dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością przedmiotowemu zamówieniu zamawiający uzna dostawę: -mebli metalowych typu: szafy metalowe, regały metalowe -wykonaną jednorazowo (maksymalnie w przeciągu trzech miesięcy) -o wartości wraz z montażem: co najmniej 250 000,00 zł brutto. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielnie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. 2. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VII SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca musi przedstawić następujące dokumenty i oświadczenia: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Warunek aktualności spełniać będzie również dokument wystawiony z datą wcześniejszą, lecz potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie. 2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy. Oświadczenie o spełnianiu warunków zawarte jest w druku formularza ofertowego, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Podpisanie druku formularzu ofertowego przez uprawomocnionego przedstawiciela Wykonawcy będzie rozumiane jako potwierdzenie spełniania warunków. 3) wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie przedmiotowego zamówienia dostaw, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (wykaz min. 1 dostawy spełniającej warunki określone w części VI ust. 1 pkt 2) SIWZ). Wzór wykazu stanowi załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji. 4) dokumenty potwierdzające, że zamówienia, o których mowa w punkcie 3 zostały wykonane należycie, np. listy referencyjne.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.malopolska.policja.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną