Przetargi.pl
Wyłonienie Wykonawcy prac budowlanych pn. „Zaprojektowanie, rozbiórka i nadzór nad wyburzeniem metodą wybuchową budynku Akademika „C” Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie, przy ul. Badurskiego 13”

Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum ogłasza przetarg

  • Adres: 31-008 Kraków, Św. Anny
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 433 27 29 , fax. 12 398 37 01
  • Data zamieszczenia: 2020-02-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum
    Św. Anny 12
    31-008 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 433 27 29, fax. 12 398 37 01
    REGON: 12700004000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://dzp.cm-uj.krakow.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wyłonienie Wykonawcy prac budowlanych pn. „Zaprojektowanie, rozbiórka i nadzór nad wyburzeniem metodą wybuchową budynku Akademika „C” Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie, przy ul. Badurskiego 13”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy prac budowlanych pn. „Zaprojektowanie, rozbiórka i nadzór nad wyburzeniem metodą wybuchową budynku Akademika „C” Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie, przy ul. Badurskiego 13”. 1.1 Przedmiot zamówienia został w sposób szczegółowy opisany w Załączniku 1 do SIWZ „Opis przedmiotu zamówienia” oraz dokumentacji technicznej. 1.2 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje realizację robót w formule „zaprojektuj i buduj” dotyczących rozbiórki istniejącego budynku Akademika „C”, a w szczególności: a) opracowanie projektu rozbiórki; b) uzyskanie ostatecznej decyzji pozwolenia na rozbiórkę obiektu oraz wszelkich innych dokumentów w tym m.in. decyzji, pozwoleń, uzgodnień, opinii jak również innych dokumentów niezbędnych do zrealizowania zadania; c) odcięcie przyłączy do budynku C; d) zabezpieczenie sąsiednich nieruchomości i obiektów; e) usuniecie „ruchomego” wyposażenia - w budynku znajduje się wyposażenie meblowe takie jak stoły krzesła, łózka, szafy, regały, lampy, itp; f) sukcesywne wywożenie śmieci, odpadów materiałowych i pozostałości po pracach we własnym zakresie na składowisko. Koszty związane z opłatami za wysypisko ponosi Wykonawca. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania wszystkich obowiązków wytwórcy i posiadacza odpadów w rozumieniu ustawy o odpadach i ma obowiązek zagospodarowania odpadów powstałych podczas realizacji niniejszego zamówienia, zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2019r., poz. 701 z późn. zm.) oraz pokrywania kosztów utylizacji odpadów, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu na jego żądanie potwierdzenie faktu utylizacji odpadów, zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami; g) wykonanie robót rozbiórkowych metodą wybuchową wraz z rozbiórką mechaniczną pozostałych elementów; h) wykonanie robót naprawczych elementów zniszczonych czy też uszkodzonych podczas wykonywania robót związanych z przedmiotem zamówienia, w zakresie dotyczącym m.in. zagospodarowania terenu (w tym drogi, uzbrojenie terenu), obiektów małej architektury, budowli sąsiadujących. Wykonawca zobowiązany jest do poniesienia wszelkich kosztów napraw, usunięcia zaistniałych uszkodzeń, usterek, przy czym wykonanie w/w napraw możliwe jest po wcześniejszym ustaleniu ich formy i zakresu wykonania zarówno z Zamawiającym jak i z Partnerem Prywatnym (PPP Venture Sp. z o.o.) , łącznie z akceptacją podmiotu, który może je wykonywać; i) wyrównanie i uporządkowaniem terenu poprzez nawiezienie i zagęszczenie wykopu piaskiem zasypowym. UWAGA! Na terenie realizacji przedmiotu zamówienia nie jest dozwolone wykonywanie czynności rozdrabniania, kruszenia elementów żelbetowych budynku; j) wykonanie monitoringu wizyjnego kanalizacji sanitarnej i deszczowej w strefie bezpośredniego oddziaływania czynników przy wyburzaniu, transporcie gruzu jak i nawożeniu ziemi i/lub kruszywa do zasypania. Monitoring należy wykonać przed rozpoczęciem i po zakończeniu robót wyburzeniowych, natomiast jego wyniki wraz z filmem na płycie DVD z nagraniem przebiegu inspekcji należy przekazać Zamawiającemu w terminie trzech dni od daty jego wykonania; k) wykonanie badań nośności podłoża. Badania należy wykonać po zakończeniu robót wyburzeniowych, natomiast jego wyniki należy przekazać Zamawiającemu w terminie trzech dni od daty ich wykonania. l) nadzór nad wykonaniem prac związanych z dostępem do materiałów wybuchowych przeznaczonych do użytku cywilnego. 1.3 Zamawiający zaznacza, iż w latach 2015-2017 została wybudowana nowa infrastruktura komunikacyjna tj. parkingi, drogi i ciągi piesze i obecnie spełnia ona wymagania techniczne, w tym odpowiednią nośność zgodnie z obecnie obowiązującymi przepisami oraz dokumentacją projektową, w oparciu o którą zrealizowano roboty budowlane. W/w infrastrukturę należy odpowiednio zabezpieczyć przed uszkodzeniami podczas prac wyburzeniowych, a w przypadku jej uszkodzenia przywrócić do stanu sprzed wykonywania robót ściśle według zaleceń i wytycznych Zamawiającego i Partnera Prywatnego w sposób gwarantujący uzyskanie poprzednich walorów i parametrów tej infrastruktury. 1.3 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił minimum 36 miesięcznej gwarancji jakości i minimum 60 miesięcznej rękojmi za wady na roboty budowlane, w tym na roboty naprawcze elementów zniszczonych czy też uszkodzonych podczas wykonywania przedmiotu zamówienia, zastosowane materiały i urządzenia zgodnie z zapisami karty gwarancyjnej stanowiącej Załącznik nr 2 do wzoru umowy. 1.4 Gwarancja i rękojmia będą liczone od dnia następnego liczonego od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu umowy podpisanego bez zastrzeżeń przez wszystkich uczestników odbioru, tj. Zamawiającego i Administratora obiektu oraz Wykonawcę. 1.5 Wykonawca prac jest odpowiedzialny za jakość wykonania przedmiotu zamówienia. 1.6 Wykonawca zastosuje właściwą technologię robót, zgodną z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami, normami oraz z zasadami BHP. 1.7 Podczas wykonywania prac pracownicy i sprzęt Wykonawcy muszą być oznakowani nazwą firmy. 1.8 Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody i wypadki zaistniałe podczas wykonywania prac, a wynikające z niedopełnienia obowiązków przez Wykonawcę lub nienależytego wykonywania prac. 1.9 Wybrany Wykonawca w celu zawarcia umowy najpóźniej na dwa dni robocze przed wyznaczonym dniem na jej podpisanie zobowiązany będzie do dostarczenia Zamawiającemu egzemplarza kosztorysu szczegółowego (w wersji papierowej i elektronicznej – edytowalnej, rozszerzenie .xml).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8) Wymagania dotyczące wadium. 1. Wykonawca, najpóźniej w dniu składania ofert a przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium w wysokości wynoszącej 35.000.00 zł (słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 2.1 pieniądzu, 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3 gwarancjach bankowych, 2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2019r., poz. 310 z późn. zm.). 3. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przelewem bankowym w złotych polskich na konto Zamawiającego: Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum w Krakowie, ul. św. Anny 12, Bank Pekao S.A. I O/Kraków, ul. Pijarska 1, konto nr 09 1240 4722 1111 0000 4851 9595, z dopiskiem: Przetarg nieograniczony nr 141.2711.98.2019 4. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej uznaje się datę uznania środków na koncie Zamawiającego (dzień, godzina). 5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, któremu Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 6. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, a Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zwraca się je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 9.1 Wykonawca, którego oferta została wybrana: 9.1.1 odmówił podpisania umowy w sprawie realizacji zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 9.1.2 nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 9.1.3 jeżeli zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 9.2 Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy PZP, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10. W przypadku złożenia wadium w formie pieniężnej winno ono zostać zaksięgowanie na koncie Zamawiającego do chwili upływu terminu składania ofert i zaleca się aby kopia przelewu potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę została dołączona do oferty, a w przypadku złożenia wadium w innej formie niż pieniężna, oryginał dowodu wniesienia wadium musi zostać złożony wraz z ofertą, przy czym oryginał może być złożony w oddzielnej kopercie jeżeli Wykonawca będzie żądał jego zwrotu po zakończeniu postępowania, a w takim przypadku kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem musi być złączona z ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza w tym zakresie warunku udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach