Sąd Apelacyjny we Wrocławiu ogłasza przetarg
- Adres: 53-330 Wrocław, ul. Energetyczna 4
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 7987777 , fax. 071 7987714
- Data zamieszczenia: 2013-07-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sąd Apelacyjny we Wrocławiu
ul. Energetyczna 4 4
53-330 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 071 7987777, fax. 071 7987714 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.cwik-partnerzy.pl ; www.wroclaw.sa.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wyłonienie konsultantów w zakresie koncepcji tworzenia systemu informatycznego wspierania procesów merytorycznych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przez pięcioosobowy Zespół Wykonawcy, składający się z co najmniej z pięciu analityków, w tym Kierownika Zespołu przez okres 5 (pięciu) miesięcy, w wymiarze nie mniejszym niż 40 godzin tygodniowo przez każdego członka zespołu. Zadania Zespołu Wykonawcy: 1) Przeprowadzenie zajęć w formie warsztatów dla merytorycznych pracowników sądów i sędziów oraz przedstawicieli Zamawiającego, których celem jest zebranie wymagań dotyczących postępowania karnego, w tym wykonawczego oraz penitencjarnego. Maksymalna liczebność grupy warsztatowej nie będzie większa niż 20 osób. Warsztaty będą prowadzone w formie: a) spotkań we Wrocławiu (tryb bezpośredni), w siedzibie Zamawiającego, maksymalnie dwa razy w tygodniu. Liczba spotkań we Wrocławiu nie przekroczy dziesięciu. Każdorazowo w spotkaniach we Wrocławiu uczestniczyć będzie co najmniej dwóch członków zespołu, tj. dwóch analityków Wykonawcy; b) wideokonferencji, maksymalnie 3 razy w tygodniu. Łączna liczba wideokonferencji nie przekroczy 10 w tygodniu. 2) Udokumentowanie wymagań przez aktualizację otrzymanej dokumentacji. Wymaga się aby tworzona w ramach realizacji zamówienia dokumentacja analityczna była wykonywana na istniejącej dokumentacji dla pionu cywilnego (format eap). Dokumentacja powinna zawierać również macierze powiązań pomiędzy poszczególnymi artefaktami. Zamawiający załącza fragment dokumentacji w formacie eap oraz .docx ilustrujący wymagany sposób prowadzenia dokumentacji. 3) Przeprowadzenie walidacji wytworzonej dokumentacji. Walidacja wykonanej dokumentacji będzie prowadzona w formie telekonferencji w kilkuosobowch grupach z udziałem wskazanych przez Zamawiającego konsultantów merytorycznych oraz z co najmniej jednego członka zespołu przypadającego na każdą grupę. Zakłada się, iż walidacja dokumentacji będzie prowadzona w nie mniej niż trzech równoległych grupach. Wyniki walidacji winny być naniesione w dokumentacji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 722000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 5 miesięcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cwik-partnerzy.pl ; www.wroclaw.sa.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług doradczych związanych z nadzorem merytorycznym nad postępowaniami o udzielenie zamówień publicznych w zakresie niniejszego projektu, budową i wdrażaniem Portalu oraz jego integracją z funkcjonującymi u Zamawiającego rozwiązaniami - kontynuacja.
Dodano: 2014-03-06 - Świadczenie usług doradczych związanych z nadzorem merytorycznym nad postępowaniami o udzielenie zamówień publicznych w zakresie niniejszego projektu, budową i wdrażaniem Portalu oraz jego integracją z funkcjonującymi u Zamawiającego rozwiązaniami.
Dodano: 2013-05-09 - Opracowanie dokumentacji do postępowań przetargowych (SIWZ lub odpowiednio zapytań ofertowych) na: wyłonienie wykonawców portalu (dalej Portal), integrację systemu biletów on-line, integrację z systemem zasobów archiwum zbiorów zdigitalizowanych, dostawcę sprzętu oraz świadczenie usług doradczych związanych z nadzorem nad budową i wdrażaniem Portalu, jego integracją z funkcjonującymi u Zamawiającego rozwiązaniami
Dodano: 2013-01-15 - usługi utrzymania i rozwoju aplikacji świadczone dla Agencji Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu
Dodano: 2012-09-14 - Usługi utrzymania i rozwoju aplikacji świadczone dla Agencji Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu
Dodano: 2012-08-29