Przetargi.pl
usługi utrzymania i rozwoju aplikacji świadczone dla Agencji Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu

Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 54-610 Wrocław, ul. Mińska 60
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 356 39 19 , fax. 71 357 90 97
  • Data zamieszczenia: 2012-09-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu
    ul. Mińska 60 60
    54-610 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 356 39 19, fax. 71 357 90 97
    REGON: 01034470800664
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa Osoba Prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    usługi utrzymania i rozwoju aplikacji świadczone dla Agencji Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z utrzymaniem i rozwojem aplikacji: Moduł Nieruchomości, wspierającej proces rozdysponowania nieruchomości Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa oraz System analizy rozrachunków, wspierający proces windykacji należności (zwane dalej aplikacjami). Aplikacje zostały napisane w języku PL/SQL w środowisku Oracle Forms 6i w oparciu o bazę danych Oracle 11. W ramach usługi utrzymania aplikacji świadczone będą usługi polegające na zapewnieniu Zamawiającemu wsparcia technicznego i eliminacji bieżących problemów z aplikacjami. Wykonawca zobowiązany jest odpowiedzieć na każde zgłoszenie Zamawiającego poprzez diagnozę zgłoszonego problemu, możliwie najszybszą eliminację oraz podjęcie działań zgodnie z poniższymi zasadami: 1) problemy z aplikacjami będą zgłaszane przez pracownika Zamawiającego w wersji elektronicznej na adres poczty elektronicznej Wykonawcy oraz rejestrowany w systemie uplook Helpdesk, także poza godzinami świadczenia usług utrzymania aplikacji, 2) każde zgłoszenie problemu będzie miało nadany przez Zamawiającego priorytet błędu, zgodnie z następującymi definicjami: a) błąd krytyczny - aplikacja całkowicie nie działa lub nastąpiły zakłócenia w działaniu aplikacji, które uniemożliwiają użytkownikowi kontynuowanie pracy, b) błąd poważny - działanie aplikacji jest poważnie ograniczone. Ważne funkcje są niedostępne, ale korzystanie z aplikacji jest nadal możliwe w ograniczonym zakresie, c) błąd drobny - działanie aplikacji jest ograniczone w niewielkim stopniu. Nieprawidłowo działają funkcje dotyczące ergonomii pracy, wizualizacji danych. Również inne błędy, niemieszczące się w definicji błędu krytycznego i poważnego. 3) Wykonawca zobowiązany jest do: a) postawienia diagnozy zgłoszonego problemu w ciągu dnia roboczego następującego po dniu otrzymania zgłoszenia b) usunięcia zgłoszonego problemu w terminie 4 dni roboczych od momentu otrzymania zgłoszenia 4) po zakończeniu prac związanych z usunięciem zgłoszonego problemu Wykonawca rejestruje rozwiązanie problemu w systemie uplook Helpdesk, 5) w przypadku gdy usunięcie zgłoszonego błędu aplikacji wymaga rozwoju aplikacji Wykonawca jest zobowiązany do poinformowania o tym Zamawiającego i uzyskania zgody na wykonanie usługi rozwoju aplikacji zgodnie z zasadami określonymi w pkt. 3.4. SIWZ. Brak zgody Zamawiającego na wykonanie usługi rozwoju aplikacji zobowiązuje Wykonawcę do podjęcia działań zmierzających do usunięcia błędu aplikacji, 6) w przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego wad wykonanej usługi utrzymania aplikacji, Wykonawca zostanie poinformowany o ich wystąpieniu oraz terminie do uch usunięcia, drogą elektroniczną, na adres elektroniczny Wykonawcy, 7) po zakończeniu prac związanych z usunięciem wad Wykonawca poinformuje Zamawiającego o tym fakcie i umożliwi Zamawiającemu przystąpienie do ich przetestowania, 8) procedura związana z usunięciem wad wykonanej usługi utrzymania aplikacji powtarzana będzie aż do stwierdzenia przez Zamawiającego usunięcia przez Wykonawcę wad, co stanowić będzie podstawę do sporządzenia protokołu odbioru bez zastrzeżeń. W ramach usługi rozwoju aplikacji Wykonawca świadczyć będzie usługi polegające na rozbudowie aplikacji poprzez: 1) udoskonalanie dotychczasowych funkcjonalności, 2) wprowadzanie nowych funkcjonalności, 3) modyfikacje wynikające ze zmian w innych systemach ANR - eksploatowanych przez ANR i rozwijanych centralnie przez Biuro Prezesa ANR, a zintegrowanych z aplikacjami: Moduł Nieruchomości i System analizy rozrachunków, 4) opracowanie dokumentacji wprowadzonych zmian. Usługi rozwoju aplikacji świadczone będą zgodnie z poniższymi zasadami: 1) zlecenia związane z rozwojem aplikacji przekazywane będą Wykonawcy przez pracownika Zamawiającego w wersji elektronicznej na adres poczty elektronicznej Wykonawcy, 2) na podstawie otrzymanego zlecenia Wykonawca oszacuje pracochłonność wykonania zlecenia w roboczogodzinach oraz wstępny harmonogram prac w terminie 7 dni od otrzymania zlecenia, które następnie przedstawi Zamawiającemu do pisemnej akceptacji. Po zaakceptowaniu przez Zamawiającego pracochłonności oraz harmonogramu prac Wykonawca otrzyma pisemne potwierdzenie i przystąpi do realizacji zlecenia w terminie 7 dni od otrzymania pisemnej akceptacji harmonogramu, 3) prace związane z realizacją zlecenia będą prowadzone na systemie testowym Zamawiającego, 4) po zakończeniu prac wynikających ze zlecenia Wykonawca poinformuje Zamawiającego o tym fakcie i umożliwi przystąpienie do ich przetestowania, 5) w przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego wad wykonanej usługi rozwoju aplikacji, Wykonawca zostanie poinformowany drogą elektroniczną o ich wystąpieniu oraz terminie do ich usunięcia na adres elektroniczny Wykonawcy, 6) po zakończeniu prac związanych z usunięciem wad wykonanej usługi rozwoju aplikacji Wykonawca poinformuje Zamawiającego o tym fakcie i umożliwi przystąpienie do ich przetestowania, 7) procedura związana z usunięciem wad powtarzana będzie aż do stwierdzenia przez Zamawiającego usunięcia przez Wykonawcę wad, co stanowić będzie podstawę do sporządzenia protokołu odbioru bez zastrzeżeń, 8) wykonanie prac nastąpi na podstawie protokołu odbioru podpisanego przez Wykonawcę i osobę upoważnioną ze strony Zamawiającego, 9) po podpisaniu protokołu odbioru Wykonawca w terminie 7 dni przekaże Zamawiającemu: kody źródłowe, skrypty wprowadzające zmiany w strukturach bazy danych, opracowaną dokumentacją oraz pełną wersję instalacyjną poprawnie działającej aplikacji, 10) rozwój aplikacji musi uwzględniać współpracę z innymi systemami ANR, eksploatowanymi przez ANR i rozwijanymi centralnie przez Biuro Prezesa ANR, a zintegrowanymi z aplikacjami: Moduł Nieruchomości i System analizy rozrachunków.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 722000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu wadium nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach