Gmina Niechanowo ogłasza przetarg
- Adres: 62220 Niechanowo, ul. Różana
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 61 429 49 26 , fax. 614 272 127
- Data zamieszczenia: 2018-01-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Niechanowo
ul. Różana 1
62220 Niechanowo, woj. wielkopolskie
tel. 61 429 49 26, fax. 614 272 127
REGON: 63125941300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.niechanowo.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wyłonienie banku do udzielenia i obsługi kredytu długoterminowego złotowego o wartości 3.699.884,38 zł z przeznaczeniem na finansowanie zadania inwestycyjnego Budowa drogi rowerowej na terenie miejscowości Niechanowo, Gurowo i Cielimowo. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest Udzielenie i obsługa długoterminowego złotówkowego kredytu bankowego w kwocie 3 699 884, 48 zł dla Gminy Niechanowo z przeznaczeniem na finansowanie zadania inwestycyjnego Budowa drogi rowerowej na terenie miejscowości Niechanowo, Gurówko i Cielimowo. 1) Złotówkowy kredyt bankowy w kwocie 3 699 884, 48 zł z możliwością wykorzystania niepełnej kwoty bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów i odsetek z tym związanych i bez wymaganej zgody wykonawcy oraz konieczności sporządzenia aneksu do zawartej umowy. 2) Okres kredytowania – od zawarcia umowy kredytowej do 31.12.2025 r. 3) Realizacja kredytu – wypłata w transzach w następującym zakresie: - 15 lutego 2018 r – kwota 905 279,01 zł - 5 kwietnia 2018 r – kwota 724 223,13 zł - 20 czerwca 2018 r – kwota 2 070 382,34 zł 4) Spłata kredytu do dnia 31.12.2025 r. 5) Spłata odsetek od kredytu wykorzystanego w okresach miesięcznych po zawarciu umowy kredytowej. 6) Karencja spłaty pierwszej raty kredytowej do 31.12.2020 r. 7) Spłata kapitału - w 2021 roku 11 rat x 49 900,00 zł + 1 rata x 49 993,31 = 598 893,31 zł - w 2022 roku 11 rat x 62 500,00 zł + 1 rata x 63 620,65 = 751 120,65 zł - w 2023 roku 11 rat x 62 500,00 zł + 1 rata x 63 620,65 = 751 120,65 zł - w 2024 roku 11 rat x 62 500,00 zł + 1 rata x 63 620,65 = 751 120,65 zł - w 2025 roku 11 rat x 70 600,00 zł + 1 rata x 71 029,22 zł = 71 029,22 zł - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca wykaże spełnienie warunku, jeżeli posiada uprawnienia niezbędne do prowadzenia działalności określonej przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. – Prawo bankowe (tj. Dz. U. z 2017 r., poz. 1876). Zamawiający dopuszcza również podmioty działające na podstawie Rozporządzeń Ministra Finansów do ustawy Prawo Bankowe.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wraz z ofertą Wykonawca składa: 1.1. wypełniony i podpisany formularz ofertowy – załącznik nr 1, 1.2.oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy dotyczące spełniania warunkówudziału w postępowaniu – załącznik nr 2, 1.3. oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – załącznik nr 3, 1.4. pisemne zobowiązanie innych podmiotów, zgodnie z art. 22a ust. 1 i 2 ustawy do oddania Wykonawcy, do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – jeśli dotyczy, wzór stanowi załącznik nr 9, 1.5. kosztorys ofertowy – zał. 4.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Udzielenie kredytu bankowego na dofinansowanie zadania inwestycyjnego pn.: „Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Lądek”
Dodano: 2024-05-09 - Zaciągnięcie kredytu długoterminowego na sfinansowanie spłaty wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek w kwocie 1 600 000,00 zł dla Gminy Gniezno
Dodano: 2024-03-01 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na sfinalizowanie planowanego deficytu w 2023 roku oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek do wysokości2 000 000,00PLN
Dodano: 2024-02-20 - Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w kwocie 1.400.000,00 złotych z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu oraz na spłatę wcześniej zaciągniętego długu
Dodano: 2024-01-15 - Udzielenie Gminie Ostroróg i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości do 950 000,00 zł z przeznaczeniem na pokrycie planowanego deficytu budżetu
Dodano: 2024-01-10 - Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu złotowego w wysokości 4.300.000 PLN
Dodano: 2023-12-27 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 2.400.000,00 zł
Dodano: 2023-12-04 - ,,Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2.000.000,00 zł (słownie: dwa miliony złotych 00/100) na finansowanie deficytu budżetu Gminy Lipka’’
Dodano: 2023-11-26 - Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego Gminie Miejskiej Słupca
Dodano: 2023-11-21 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na sfinalizowanie planowanego deficytu w 2023 roku oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek do wysokości2 000 000,00PLN
Dodano: 2023-10-24