Przetargi.pl
Wyłonienie banku do udzielenia i obsługi kredytu długoterminowego złotowego o wartości 1 100 000,00 zł z przeznaczeniem na finansowanie zadania inwestycyjnego „Poprawa jakości życia mieszkańców Gminy Niechanowo poprzez realizację działań rewitalizacyjnych zdiagnozowanych obszarów części miejscowości Niechanowo i Czechowo”(Wielkopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2014-2020 – Poddziałania 9.2.1 Rewitalizacja miast i ich dzielnic, terenów wiejskich, poprzemysłowych i powojskowych). Część pierwsza zadania: obiekt Szkoła Podstawowa w Niechanowie

Gmina Niechanowo ogłasza przetarg

  • Adres: 62220 Niechanowo, ul. Różana
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 429 49 26 , fax. 614 272 127
  • Data zamieszczenia: 2018-07-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Niechanowo
    ul. Różana 1
    62220 Niechanowo, woj. wielkopolskie
    tel. 61 429 49 26, fax. 614 272 127
    REGON: 63125941300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nichanowo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wyłonienie banku do udzielenia i obsługi kredytu długoterminowego złotowego o wartości 1 100 000,00 zł z przeznaczeniem na finansowanie zadania inwestycyjnego „Poprawa jakości życia mieszkańców Gminy Niechanowo poprzez realizację działań rewitalizacyjnych zdiagnozowanych obszarów części miejscowości Niechanowo i Czechowo”(Wielkopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2014-2020 – Poddziałania 9.2.1 Rewitalizacja miast i ich dzielnic, terenów wiejskich, poprzemysłowych i powojskowych). Część pierwsza zadania: obiekt Szkoła Podstawowa w Niechanowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 1 100 000,00 PLN Gminie Niechanowo, zwanej dalej Zamawiającym, o następującej charakterystyce: 1. Kwota kredytu 1 100 000 PLN (słownie złotych: jeden milion trzysta tysięcy złotych) postawiona do dyspozycji Zamawiającego w transzach: 1.1. 22 sierpnia 2018 r – kwota 450 000,00 zł 1.2. 10 września 2018 r – kwota 350 000,00 zł 1.3. 10 października 2018 r – kwota 300 000,00 zł 2. Okres kredytowania: do dnia 31.12.2026 r. 3. Spłata kredytu: w złotych polskich w okresach miesięcznych, w terminach określonych w załączniku do umowy utworzonym z kosztorysu ofertowego, z karencją spłaty pierwszej raty kapitałowej do dnia 31.12.2021 r. Spłata kapitału: w okresie od 1 stycznia 2022 do 31 stycznia 2022 r – 1 rata w kwocie 18 700,00 zł ( styczeń 2022) + 11 rat po 18 300,00 zł ( luty-grudzień 2022); w okresie od 1 stycznia 2023 do 31 stycznia 2023 r – 1 rata w kwocie 18 700,00 zł( styczeń 2023) + 11 rat po 18 300,00 zł ( luty – grudzień 2023 r); w okresie od 1 stycznia 2024 do 31 stycznia 2024 r – 1 rata w kwocie 18 700,00 zł (styczeń 2024) + 11 rat po 18 300 ( luty-grudzień 2024); w okresie od 1 stycznia 2025 do 31 stycznia 2025 r – 1 rata w kwocie 18 700,00 zł (styczeń 2025)+ 11 rat po 18 300 ( luty-grudzień 2025); w okresie od 1 stycznia 2026 do 31 stycznia 2026 r – 1 rata w kwocie 18 700 zł (styczeń 2026)+ 11 rat po 18 300,00 ( luty –grudzień 2026). Spłata rat kapitałowych i odsetkowych następować będzie 30 dnia każdego miesiąca za wyjątkiem miesiąca lutego – będzie to 28 dzień miesiąca. 4. Do naliczenia oprocentowania kredytu w okresie karencji i w okresie spłaty należy przyjąć stawkę WIBOR 1 M, ustaloną na koniec miesiąca poprzedzającego każdy miesiąc, powiększoną lub pomniejszoną o marżę oferenta – stałą w okresie obowiązywania umowy. Do obliczenia kwoty odsetek oferty należy przyjąć WIBOR 1M na dzień 1 lipca 2018 r. 5. Spłata odsetek od kredytu wykorzystanego w okresach miesięcznych po zawarciu umowy kredytowej. Do wyliczenia odsetek przyjmuje się długość roku 365 dni ( w przypadku roku przestępnego 366 dni, a miesiąc liczy rzeczywista liczbę dni kalendarzowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66110000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: . wypełniony i podpisany formularz ofertowy – załącznik nr 1, 1.2. oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2, 1.3. oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – załącznik nr 3, 1.4. pisemne zobowiązanie innych podmiotów, zgodnie z art. 22a ust. 1 i 2 ustawy do oddania Wykonawcy, do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – jeśli dotyczy 1.5. kosztorys ofertowy – zał. 4. 1.6. Oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych wynikających z RODO – jeżeli dotyczy ( wg wzoru zał. nr 10).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach