Przetargi.pl
Wyłonienie banku celem obsługi budżetu Gminy Świdnica

Gmina Świdnica ogłasza przetarg

  • Adres: 58-100 Świdnica, ul. Głowackiego 4
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8523067 w. 24 , fax. 074 8521226w.400
  • Data zamieszczenia: 2015-07-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Świdnica
    ul. Głowackiego 4 4
    58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8523067 w. 24, fax. 074 8521226w.400
    REGON: 89071838900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.swidnica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wyłonienie banku celem obsługi budżetu Gminy Świdnica
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest 5 - letnia obsługa bankowa budżetu Gminy Świdnica oraz jednostek organizacyjnych. 2. Zakres: 1) otwarcie i prowadzenie rachunku bieżącego budżetu gminy, rachunków bieżących jednostek organizacyjnych Gminy, rachunków funduszy specjalnych i celowych, rachunków pomocniczych liczba rachunków - 90 szt., 2) realizacja poleceń przelewów do innych banków, 3) realizacja poleceń przelewów wewnętrznych (między rachunkami w banku), 4) przyjmowanie wpłat gotówkowych w miejscowości będącej siedzibą Zamawiającego, 5) dokonywanie wypłat gotówkowych w miejscowości będącej siedzibą Zamawiającego 6) obsługa kasowa Zamawiającego odbywać się będzie poza kolejnością w siedzibie banku, 7) lokowanie wolnych środków na lokatach jednodniowych, tygodniowych, weekendowych, 8) uruchomienie, na wniosek Gminy, odnawialnego kredytu obrotowego w rachunku bieżącym (okres kredytowania nie dłuższy niż do końca każdego roku budżetowego, w 2020 r. okres kredytowania nie dłuższy niż do dnia 31.08.2020 r.), 9) obsługa operacji zagranicznych, 10) elektroniczna obsługa bankowa, 11) przechowywanie depozytu, 12) Identyfikacja Płatności Masowych. 3. Wymagania: 1) kwota limitu kredytowego na rachunku bieżącym - 2.000.000 zł w 2015 r. W kolejnych latach kredyt udzielony będzie do wysokości określonej w projekcie uchwały budżetowej/ uchwale budżetowej 2) Wykonawca nie będzie pobierał: a) innych, niż określone w tab. 1 i 2 (załącznik nr 2 do SIWZ) prowizji ani opłat z tytułu otwarcia i prowadzenia rachunków, b) prowizji ani opłat za realizację polecenia przelewu wydanego przez Zamawiającego między rachunkami prowadzonymi przez Bank, c) opłat i prowizji z tytułu obsługi lokat terminowych, d) opłat i prowizji za prowadzenie usługi Identyfikacja Płatności Masowych, e) prowizji, opłat oraz innych kosztów za wypłatę i wpłatę gotówkową z rachunku Zamawiającego na rzecz Zamawiającego, f) opłat z tytułu potwierdzenia stanu salda na rachunkach, g) prowizji ani opłat od wykorzystanego kredytu oraz od niewykorzystanej części linii kredytowej w ramach przyznanego kredytu w rachunku bieżącym a także od wszelkich innych czynności związanych z obsługą linii kredytowej, h) opłat i prowizji za przechowywanie depozytu, i) prowizji ani opłat za wpłaty gotówkowe na rachunek Zamawiającego z tytułu wpłat gotówkowych dokonywanych na rzecz gminy przez podatników podatków i opłat lokalnych oraz innych należności budżetowych, j) opłat za druki i formularze niezbędne do przeprowadzenia transakcji gotówkowych i bezgotówkowych przez Zamawiającego, k) za serwisowanie systemu elektronicznej obsługi rachunków, l) innych opłat. 3) zabezpieczeniem spłaty kredytu w rachunku bieżącym będzie weksel in blanco, 4) odsetki od uruchomionego kredytu w rachunku bieżącym płatne będą na koniec każdego miesiąca. Uwaga! Zamawiający zastrzega sobie prawo otwarcia dodatkowych rachunków bankowych dla Gminy Świdnica lub jednostek organizacyjnych, w okresie obowiązywania umowy, na warunkach określonych w ofercie Banku wyłonionego w niniejszym przetargu. 4. Szacunkowe informacje potrzebne do przygotowania oferty: 1) średnia miesięczna ilość przelewów wysłanych do innych banków w formie elektronicznej - 2.200 szt. 2) średnia miesięczna ilość przelewów wysłanych do innych banków w formie papierowej - 30 szt. 3) średnia miesięczna ilość przelewów wewnętrznych (między rachunkami Gminy i jej jednostek) w formie elektronicznej - 1 000 szt. 4) średnia miesięczna ilość przelewów wewnętrznych (między rachunkami Gminy i jej jednostek) w formie papierowej - 50 szt. 5) średnia miesięczna ilość wpłat gotówkowych dokonywanych przez Zamawiającego i jego jednostki - 100 szt. 6) średnia miesięczna wartość wpłat gotówkowych - 280.000 zł 7) średnia miesięczna ilość wypłat gotówkowych dokonywanych przez Zamawiającego i jego jednostki - 100 szt. 8) średnia miesięczna wartość wypłat gotówkowych - 240.000 zł 9) średnie osady środków pieniężnych na rachunkach Gminy i jej jednostek - 1.500.000 zł 10) średni poziom wykorzystania kredytu w rachunku bieżącym - 500.000 zł 11) przewidywana ilość stanowisk elektronicznej obsługi bankowej Gminy i jej jednostek - 22 szt. 12) przewidywana średnia miesięczna ilość operacji odnośnie masowych płatności - 7 000 szt, 13) do obliczenia należy przyjąć WIBID ON z dnia 30.07.2015 r. 14) do obliczeń należy przyjąć WIBOR 1M z dnia 30.07.2015 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żądania wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Oprocentowanie kredytu na rachunku bieżącym
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.gmina.swidnica.pl/start/przetargi/rok-2015
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach