Przetargi.pl
Wyłapywanie bezdomnych zwierząt z terenu Gminy Miasta Bochnia oraz zapewnienie im opieki

Gmina Miasta Bochnia ogłasza przetarg

  • Adres: 32700 Bochnia, ul. Kazimierza Wielkiego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 014 61 49 100 , fax. 014 611 83 99
  • Data zamieszczenia: 2017-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Bochnia
    ul. Kazimierza Wielkiego 2
    32700 Bochnia, woj. małopolskie
    tel. 014 61 49 100, fax. 014 611 83 99
    REGON: 52389600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bochnia.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wyłapywanie bezdomnych zwierząt z terenu Gminy Miasta Bochnia oraz zapewnienie im opieki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Do obowiązków wykonawcy będzie należeć: 1) całodobowa gotowość wykonania przedmiotu zamówienia; 2) odławianie na terenie Gminy Miasta Bochnia bezdomnych zwierząt, przez które rozumie się zwierzęta, które uciekły, zabłąkały się lub zostały porzucone przez człowieka, a nie istnieje możliwość ustalenia właściciela lub innej osoby, pod opieką której zwierzę dotąd pozostawało oraz nieudomowionych, wolno żyjących kotów -wyłącznie po przyjęciu zgłoszenia od Zamawiającego, Straży Miejskiej w Bochni lub Policji- w ciągu 90 minut; pracownik Zamawiającego, Straż Miejska, Policja zgłasza potrzebę odłowienia zwierzęcia drogą mailową, telefonicznie bądź też za pomocą faxu; 3) transport odłowionych bezdomnych zwierząt do schroniska dla zwierząt posiadającego wpis do rejestru podmiotów prowadzących działalność nadzorowaną, prowadzonego przez Powiatowego Lekarza Weterynarii, a w przypadku zwierząt gospodarskich do gospodarstwa rolnego w miejscowości Bochnia, ul. Prof. Bujaka 28; 4) transport odłowionych wolno żyjących kotów do miejsca, gdzie będzie przeprowadzony zabieg sterylizacji/kastracji i ponowne ich odwiezienie do miejsca, w którym zostały wyłapane oraz prowadzenie ewidencji ilości wykonanych zabiegów i comiesięczne przekazywanie jej Zamawiającemu; 5) ponoszenie kosztów związanych ze sterylizacją/kastracją odłowionych wolno żyjących kotów; 6) obserwacja (badanie w kierunku wścieklizny) odłowionych zwierząt, które pogryzły ludzi lub u których występuje podejrzenie wścieklizny, we współpracy z Powiatowym Lekarzem Weterynarii; 7) transport zwierząt przystosowanym do tego pojazdem w sposób nie stwarzający zagrożenia dla ich życia i zdrowia oraz niezadający im cierpień; 8) zapewnienie całodobowej opieki weterynaryjnej w przypadkach zdarzeń drogowych z udziałem zwierząt; w przypadku wyjazdu do zdarzeń drogowych z udziałem zwierząt należy sporządzić notatkę (protokół) zawierającą miejsce i opis zdarzenia, rodzaj obrażeń zwierzęcia oraz zakres wykonanych zabiegów; 9) objęcie odłowionych wolno żyjących kotów opieką weterynaryjną; 10) ponoszenie kosztów objęcia przez schronisko opieką zwierząt bezdomnych wyłapanych z terenu Gminy Miasta Bochnia tj.: a) kosztów zapewnienia bezdomnemu zwierzęciu odpowiedniego wyżywienia oraz warunków bytowych odpowiadających jego potrzebom biologicznym, b) kosztów leczenia bezdomnych chorych zwierząt rokujących nadzieję na przeżycie; c) kosztów sterylizacji, kastracji, odrobaczenia, odkleszczenia, eutanazji, oraz szczepienia przeciw wściekliźnie; zabiegom obligatoryjnej sterylizacji lub kastracji nie poddaje się zwierząt w okresie 15 dni od dnia umieszczenia w schronisku, z uwagi na możliwość zgłoszenia się właściciela lub opiekuna; zabiegom tym nie podlegają także zwierzęta, u których istnieją przeciwwskazania do wykonania takich zabiegów że względu na stan zdrowia lub wiek zwierzęcia; 11) usypianie ślepych miotów; 12) eutanazja zwierząt nierokujących nadziei na wyleczenie, po wcześniejszym uzyskaniu opinii lekarza weterynarii; 13) unieszkodliwianie odpadów weterynaryjnych ( Wykonawca musi posiadać podpisaną umowę z firmą, odbierającą odpady weterynaryjne ); 14) podejmowanie działań zmierzających do pozyskania dla bezdomnych zwierząt nowych właścicieli oraz przekazywanie w imieniu Zamawiającego zwierząt do adopcji osobom zainteresowanym ich posiadaniem i zdolnym do zapewnienia im należytej opieki, w tym: a) sprawdzenie wiarygodności osób adoptujących; b) zawieranie w imieniu Zamawiającego umów z osobami adoptującymi; c) przekazanie wzoru umowy adopcyjnej do zatwierdzenia przez Zamawiającego oraz przekazanie podpisanych umów adopcyjnych Zamawiającemu; d) dostarczanie Zamawiającemu na bieżąco informacji do umieszczenia na stronie internetowej adopcyjnej www (założonej przez Urząd Miasta w Bochni) z krótkim opisem i zdjęciami (zachęcającymi do adopcji) znalezionych zwierząt, które mogą być adoptowane; informację o odłowionym zwierzęciu przeznaczonym do adopcji należy przekazać Zamawiającemu (za pomocą poczty elektronicznej) w terminie do 3 dni od daty jego odłowienia; e) informowanie (za pomocą poczty elektronicznej) wskazanych przez Zamawiającego stowarzyszeń o nowo odłowionym bezdomnym zwierzęciu - w celu znalezienia mu nowego właściciela; 15) oznaczenie numerem identyfikacyjnym bezdomnych zwierząt przebywających w schronisku dla zwierząt poprzez czipowanie; w przypadku stwierdzenia, że wyłapane zwierzę posiada numer czip, Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia postępowania mającego na celu odnalezienie właściciela psa i przekazanie go właścicielowi. Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu kserokopię akt przeprowadzonego postępowania; 16) usługi, z wyjątkiem usypiania ślepych miotów, muszą być wykonywane w wymiarze całodobowym, a podmiot musi zapewnić 24 - godzinną (również w dni świąteczne) opiekę weterynaryjną; uważa się, iż podmiot składający ofertę zobowiązuje się do zachowania pełnej dyspozycyjności; 17) prowadzenie ewidencji przekazanych do schroniska zwierząt (rasa, maść, wielkość i numer czip) oraz przekazywanie Zamawiającemu comiesięcznych raportów, zawierających informacje dotyczące ilości odłowionych oraz przewiezionych do schroniska zwierząt, w szczególności datę odłowienia i przyjęcia zwierzęcia do schroniska, miejsce z jakiego zwierzę zostało odłowione (tzw. karta informacyjna); raport winien zawierać ponadto informację o czynnościach jakie zostały podjęte w ramach opieki weterynaryjnej nad zwierzętami dostarczonymi do schroniska oraz o wszystkich innych czynnościach wykonanych w ramach realizacji przedmiotu umowy; 18) prowadzenie dokumentacji fotograficznej wyłapanych bezdomnych zwierząt (w szczególności na cyfrowych nośnikach danych) i przekazywanie jej Zamawiającemu (raz w miesiącu wraz z fakturą) w celu umieszczenia ich na stronie internetowej Zamawiającego; 19) odebranie i przejęcie z dniem podpisania umowy zwierząt ze schroniska od Wykonawcy świadczącego dla Gminy Miasta Bochnia usługi w roku 2017; 20) przeprowadzenie przynajmniej raz w czasie trwania umowy akcji promującej adopcję bezdomnych zwierząt, polegającej na zapoznaniu dzieci i młodzieży z problemem bezdomności zwierząt na terenie Gminy Miasta Bochnia oraz jego zapobieganiem; akcja powinna być przeprowadzona w trakcie trwania roku szkolnego, w każdej z pięciu szkół podstawowych i sześciu przedszkolach nadzorowanych przez Gminę Miasta Bochnia, w terminach uzgodnionych z Dyrektorami poszczególnych jednostek. 21) Wykonawca powinien posiadać specjalistyczny, atestowany sprzęt do odławiania i przenoszenia zwierząt, nie stwarzający zagrożenia dla ich zdrowia i życia i niezadającym im cierpienia zgodnie z rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 26 sierpnia 1998r. w sprawie zasad i warunków wyłapywania bezdomnych zwierząt (Dz. U. z 1998.116.753). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: wzór umowy, szacunkowa ilość wykonywanych usług, wykaz szkół i przedszkoli nadzorowanych przez Gminę Miasta Bochnia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98380000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W zakresie dotyczącym kompetencji lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej Zamawiający wymaga, aby wykonawca posiadał: a) zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie prowadzenia schronisk dla bezdomnych zwierząt wydana przez Wójta/Burmistrza/Prezydenta właściwego dla miejsca prowadzenia działalności lub umowę ze schroniskiem na zapewnienie realizacji przedmiotu umowy wraz z zezwoleniem na prowadzenie przez niego działalności b) wpis schroniska do rejestru podmiotów prowadzących działalność nadzorowaną, prowadzonego przez Powiatowego Lekarza Weterynarii na obszarze jego właściwości, c) zezwolenie od Powiatowego Lekarza Weterynarii właściwego dla miejsca prowadzenia działalności, zatwierdzająca transport zwierząt i nadającą numer identyfikacyjny dla podmiotu zajmującego się prowadzeniem działalności nadzorowanej w przedmiotowym zakresie d) zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Inne dokumenty. 1. Zobowiązanie innych podmiotów – na załączniku Nr 5 do SIWZ (jeżeli dotyczy). 2. Pełnomocnictwo, jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika podmiotów występujących wspólnie (konsorcja, spółki cywilne) zgodnie z obowiązkiem wynikającym z art.23 ust. 2 ustawy lub w imieniu wykonawcy (jeżeli ofertę i załączone do niej dokumenty podpisują osoby nieujawnione w rejestrze lub ewidencji, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwa udzielone przez osobę/osoby ujawnioną w rejestrze lub ewidencji), pełnomocnictwo musi zawierać stwierdzenie, że upełnomocnieni są uprawnieni do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy lub podmiotów występujących wspólnie; 3. Wykaz dokumentów, które wykonawca zastrzega, jako niejawne dla innych uczestników postępowania i osób trzecich (poza członkami komisji przetargowej), stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy. 4. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, które Wykonawca, przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Dokumenty podmiotów zagranicznych: 1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: a) w VI.2. pkt 1 SIWZ - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 3) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach