Przetargi.pl
Dostawa sprzętu komputerowego i fotograficznego dla jednostek organizacyjnych Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie

Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31157 Kraków, Plac Matejki
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 122 992 041 , fax. 124 226 566
  • Data zamieszczenia: 2017-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
    Plac Matejki 13
    31157 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 122 992 041, fax. 124 226 566
    REGON: 27578300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.asp.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu komputerowego i fotograficznego dla jednostek organizacyjnych Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa sprzętu komputerowego i fotograficznego dla jednostek organizacyjnych Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie, z podziałem na 39 części, jak następuje: Część nr 1 - Monitor LED 24” Część 2 - Projektor krótkoogniskowy Część 3 - Obudowa do dysku 2.5” Część 4 - Skanery Część 5 - Komputer przenośny Część 6 - Monitor komputerowy z podstawką Część 7- Ekran projekcyjny ramowy Część 8 - Kolorowe urządzenie wielofunkcyjne Część 9 - Aparat fotograficzny cyfrowy, nasadka szerokokątna na obiektyw, nasadka tele na obiektyw, osłona przeciwsłoneczna, filtr polaryzacyjny, karta pamięci SD, statyw, głowica olejowa, płytka mocująca, rączka, głowica typu joystick, urządzenie wielofunkcyjne Część 10 - Dysk wewnętrzny, pamięć RAM 8GB (2x4GB) Część 11 - Komputer przenośny Część 12 - Komputer stacjonarny, monitor, dysk SSD wewnętrzny Część 13 - Komputery przenośne Część 14 - Urządzenie wielofunkcyjne Część 15 - Klawiatury Część 16 - Komputery przenośne Część 17 - Komputer przenośny Część 18 - Komputer stacjonarny, monitor LED 24” Część 19 - Skaner dokumentów Część 20 - Dysk zewnętrzny 3,5” Część 21 - Dysk zewnętrzny Część 22 - Dysk zewnętrzny, projektor, głośniki komputerowe Część 23 - Karty microSDXC Część 24 - Komputer przenośny Część 25 - Zestaw bezprzewodowy klawiatura ergonomiczna +mysz, laserowe urządzenie wielofunkcyjne, monitor 25” Część 26 - Uchwyt sufitowy do projektorów, aparat cyfrowy, telewizor, kabel HDMI – HDMI, projektor LED, bezprzewodowe głośniki Bluetooh Część 27 – Monitor LED 24”, komputer stacjonarny Część 28 – Uniwersalny czytnik kart pamięci USB, karta SDHC 32 GB, karta CF 32 GB Część 29– Dysk wewnętrzny 3,5” 2 TB Część 30– Dysk wewnętrzny 3,5” 2 TB Część 31 – Kamera, opaska na głowę, uchwyt obrotowy, karta MicroSDHC 32GB, akumulator Część 32– Kabel HDMI 1,5m, Kabel HDMI 3m, Kabel HDMI 7m Część 33– Laserowe urządzenie wielofunkcyjne, komputer stacjonarny, klawiatura, skaner dokumentów, laserowe urządzenie wielofunkcyjne Część 34 – Aparat cyfrowy, minikomputer z obudową, wyświetlacz dotykowy Część 35– Karty MicroSDXC Część 36– Komputer przenośny 17” Część 37– Drukarka 3D LPD, Filament ABS zgodny z drukarkami ZORTRAX, dysk zewnętrzny SSD 512 GB, przenośny dysk twardy, monitor 27” WQHD LED IPS, matowy, klawiatura multimedialna niskoprofilowa Bluetooth, klawiatura niskoprofilowa Bluetooth, mysz mobilna bezprzewodowa, Google VR 5,6” Część 38– Mysz bezprzewodowa, pamięć RAM z listy QVL Część 39 – Przenośny dysk twardy 2TB, przenośny dysk twardy 1TB, dysk SSD 512 GB, Karta SDHC, tablet piórkowy, komputer przenośny 15,6”FHD Matowy LED Miejsce dostawy sprzętu dla poszczególnych części i wchodzących w ich skład elementów (zestawów) zostało wskazane tabeli pn. Opis parametrów technicznych, w załączniku nr 1A do SIWZ – formularz cenowo-przedmiotowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja postępowania - SIWZ (wraz z załącznikami), w w szczególności załącznik nr 1A do SIWZ Formularz cenowo - przedmiotowyoraz załącznik nr 4 do SIWZ – wzór umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 2.Ofertę stanowią: 1) załącznik nr 1 do SIWZ – formularz ofertowy sporządzony według załączonego do SIWZ wzoru (wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy); 2) załącznik nr 1A do SIWZ – formularz cenowo - przedmiotowy według załączonego do SIWZ wzoru (wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy); 3) wydruk testów wydajności zgodnie z wymogami określonymi w załączniku nr 1A do SIWZ (dopuszcza się wydruki w języku polskim albo angielskim) – dotyczy pozycji wskazanych przez Zamawiającego w załączniku nr 1A do SIWZ ), w formie określonej w rozdz. VII pkt. 12 SIWZ. Dokumenty, o których mowa w ppkt 2) i 3) zostały opisane w rozdz. VII pkt. 4.1) SIWZ. Wraz z ofertą należy złożyć: 4) Oświadczenia, o których mowa w pkt VII. 1.1) SIWZ; 5) Pełnomocnictwo (oryginał lub kopia notarialna) - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej; Obowiązek złożenia pełnomocnictwa dotyczy zawsze wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 6) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty - w przypadku, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z odpisu z właściwego rejestru, który zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. 2014 r., poz. 1114 oraz z 2016 r., poz. 352), względnie innych dokumentów złożonych wraz z ofertą; 7) Zobowiązanie (oryginał) innego podmiotu do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy). Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Treść zobowiązania powinna bezspornie i jednoznacznie wskazywać na zakres zobowiązania innego podmiotu, określać czego dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób i w jakim okresie będzie ono wykonywane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach