Przetargi.pl
Wyłapywanie bezdomnych zwierząt w granicach administracyjnych miasta Ostrołęki, ich transport i przetrzymywanie w schronisku

Miasto Ostrołęka ogłasza przetarg

  • Adres: 07-400 Ostrołęka, Plac Gen. J. Bema 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 7646811 w. 271 , fax. 029 7654325
  • Data zamieszczenia: 2009-06-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Ostrołęka
    Plac Gen. J. Bema 1 1
    07-400 Ostrołęka, woj. mazowieckie
    tel. 029 7646811 w. 271, fax. 029 7654325
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostroleka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wyłapywanie bezdomnych zwierząt w granicach administracyjnych miasta Ostrołęki, ich transport i przetrzymywanie w schronisku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na wyłapywaniu bezdomnych zwierząt w granicach administracyjnych miasta Ostrołęki, transport do schroniska i przetrzymywanie w schronisku. Przez zwierzęta bezdomne należy rozumieć nie tylko zwierzęta domowe zagubione lub porzucone, ale również zwierzęta pozostawione przez człowieka bez nadzoru. Szacunkowa ilość zwierząt odławianych rocznie na terenie Ostrołęki wynosi około 220 szt. Wyłapywanie bezdomnych zwierząt będzie prowadzone przez okres 36 miesięcy, licząc od dnia podpisania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 852000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu : 1) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art.24 u.p.z.p. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty, (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich);: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ c) aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami wydane zgodnie z wymogami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( t.j. Dz. U. z 2005 r. Nr 236, poz.2008 z późn. zm.), d) aktualną umowę potwierdzającą gotowość przyjmowania przez schronisko wyłapywanych zwierząt- dotyczy Wykonawców którzy nie dysponują własnym schroniskiem, e) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia oraz załączyć pełnomocnictwo do oferty. W przypadku gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów określonych wyżej składa dokumenty określone w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich mogą być składane (Dz. U. z 2006r. Nr 87 , poz. 605). 2) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie) : a) wskazać do wykonania niniejszego zamówienia odpowiednio wykwalifikowany personel. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć umowę zawartą z lekarzem weterynarii lub zobowiązanie do współpracy w zakresie nadzoru weterynaryjnego. b) wykonać w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie co najmniej 1 usługę polegającą na wyłapywaniu i transporcie zwierząt o wartości nie mniejszej, niż 50.000 pln brutto, z podaniem jej wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługa ta została wykonana z należytą starannością. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Do wykazu sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ Wykonawca winien załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. (Wykonawcy składający ofertę wspólną przedstawiają razem jeden dokument w formie załącznika nr 4). c) przedłożyć wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca lub przedłożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są wykazać iż dysponują przynajmniej jednym samochodem zabudowanym, posiadającym podłogę antypoślizgową, wnętrze wykonane z tworzywa umożliwiającego utrzymanie czystości, wentylację i ogrzewanie pomieszczenia przeznaczonego do transportu zwierząt, klatki pozwalające na bezpieczne przewożenie kilku zwierząt jednocześnie oraz umożliwiające przyjęcie przez zwierze pozycji stojącej lub leżącej. Pojazd powinien posiadać aktualną decyzję o dopuszczeniu środka transportu drogowego do użycia w transporcie zwierząt wydana przez powiatowego lekarza weterynarii. 3) wykazać , że znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia . W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: a) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej , ( w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone w/w dokumenty przez każdego z nich ). Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły : (spełnia - nie spełnia)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, 2.Formularz Cenowy, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1a do SIWZ, 3.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, zgodnie z pkt 9.1.1)a) SIWZ, 4.oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, zgodnie z pkt.9.1.1)b) SIWZ, 5.aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami wydane zgodnie z wymogami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( Dz. U. Nr 132, poz.622 z późn. zm.), zgodnie z pkt 9.1.1)c) SIWZ, 6.aktualną umowę potwierdzającą gotowość przyjmowania przez schronisko wyłapywanych zwierząt ( dotyczy wykonawców , którzy nie dysponują własnym schroniskiem), zgodnie z pkt 9.1.1)d) SIWZ, W przypadku gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów określonych wyżej składa dokumenty określone w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich mogą być składane (Dz. U. z 2006r. Nr 87 , poz. 605 ze zm.), 7.umowę zawartą z lekarzem weterynarii lub zobowiązanie do współpracy w zakresie nadzoru weterynaryjnego, zgodnie z pkt. 9.1.2)a) SIWZ, 8.wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zgodnie z pkt. 9.1.2)b)SIWZ, Do wykazu sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ Wykonawca winien załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, 9.wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca lub przedłożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są wykazać iż dysponują przynajmniej jednym samochodem zabudowanym, posiadającym podłogę antypoślizgową, wnętrze wykonane z tworzywa umożliwiającego utrzymanie czystości, wentylację i ogrzewanie pomieszczenia przeznaczonego do transportu zwierząt, klatki pozwalające na bezpieczne przewożenie kilku zwierząt jednocześnie oraz umożliwiające przyjęcie przez zwierze pozycji stojącej lub leżącej. Pojazd powinien posiadać aktualną decyzję o dopuszczeniu środka transportu drogowego do użycia w transporcie zwierząt wydaną przez powiatowego lekarza weterynarii., zgodnie z pkt 9.1.2)c) SIWZ 10.polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, zgodnie z pkt 9.1.3)a)SIWZ, 11.stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, zgodnie z pkt 13.1.4. SIWZ, W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, zgodnie z 10.1 SIWZ, Pożądane przez zamawiającego jest złożenie w ofercie spisu treści z wyszczególnieniem ilości stron wchodzących w skład oferty. W przypadku gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej może zamiennie złożyć dokumenty wymienione § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz.605 ze zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ostroleka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach