Przetargi.pl
Usługa konserwacji instalacji sygnalizacji alarmowej pożaru i włamania w Składnicy Agencji Rezerw Materiałowych w Wąwale

Agencja Rezerw Materiałowych ogłasza przetarg

  • Adres: 00-400 Warszawa, ul. Nowy Świat 6/12
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5838343 , fax. 022 5838474
  • Data zamieszczenia: 2009-06-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Rezerw Materiałowych
    ul. Nowy Świat 6/12 6/12
    00-400 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5838343, fax. 022 5838474
    REGON: 01219930500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arm.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa konserwacji instalacji sygnalizacji alarmowej pożaru i włamania w Składnicy Agencji Rezerw Materiałowych w Wąwale
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest konserwacja i utrzymanie w ciągłej sprawności technicznej instalacji sygnalizacji alarmowej pożaru i instalacji sygnalizacji alarmowej włamania oraz wymiana 151 szt. izotopowych czujek dymu w instalacji sygnalizacji alarmowej pożaru w Składnicy Agencji Rezerw Materiałowych w Wąwale, ul. Jeleń 4, 97-200 Tomaszów Mazowiecki
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 508000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)nie podlegają wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy; 2)posiadają zezwolenie na wykonywanie działalności polegającej na obrocie, instalowaniu oraz obsłudze izotopowych czujek dymu wydane przez Prezesa Państwowej Agencji Atomistyki na podstawie art. 5 ust. 3 w związku z art. 4 ust. 1 ustawy z dnia 29 listopada 2000 r. - Prawo atomowe (Dz. U. z 2007 r., Nr 42, poz. 276, z późn. zm.); 3)posiadają koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia w formie zabezpieczenia technicznego wydaną przez ministra właściwego do spraw wewnętrznych. 2. Komisja w toku sprawdzania ofert dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu wg kryterium spełnia/nie spełnia, kolejno dla każdego z wymaganych warunków. Komisja dokona ww. czynności wyłącznie na podstawie analizy złożonych oświadczeń i dokumentów, z zastrzeżeniem treści art. 26 ust. 3 ustawy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu należy złożyć następujące dokumenty: 1)oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy; 2)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają od Wykonawcy wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3)zezwolenie na wykonywanie działalności polegającej na obrocie, instalowaniu oraz obsłudze izotopowych czujek dymu wydane przez Prezesa Państwowej Agencji Atomistyki na podstawie art. 5 ust. 3 w związku z art. 4 ust. 1 ustawy z dnia 29 listopada 2000 r. - Prawo atomowe; 4)koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia w formie zabezpieczenia technicznego wydaną przez ministra właściwego do spraw wewnętrznych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arm.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach