Gmina Żmigród ogłasza przetarg
- Adres: 55-140 Żmigród, pl. Wojska Polskiego 2-3
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 3853057 , fax. 71 3853556
- Data zamieszczenia: 2014-07-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Żmigród
pl. Wojska Polskiego 2-3 2-3
55-140 Żmigród, woj. dolnośląskie
tel. 71 3853057, fax. 71 3853556
REGON: 00052988700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmigrod.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykup wierzytelności na realizację zadania inwestycyjnego zaplanowanego w budżecie Gminy Żmigród - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Wykup wierzytelności w wysokości 1 230 000,00 zł na realizację zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja Ośrodka Sportu i Rekreacji w Żmigrodzie. Etap II - budowa otwartego basenu z budynkiem szatniowo - sanitarnym wraz z zagospodarowaniem terenu. 1.Okres kredytowania to 42 miesiące od lipca 2014 roku do grudnia 2017 roku; 2.Prowizja bankowa płatna jednorazowo, w chwili zawarcia umowy; 3.Karencja w spłacie kapitału do 31.12.2014 r; 4.Spłata kapitału następować będzie w 36 ratach miesięcznych płatnych do ostatniego dnia każdego miesiąca: - Raty od stycznia do listopada każdego roku w wysokości 34 166,00 zł za miesiąc - Raty grudniowe każdego roku w wysokości 34 174,00 zł za miesiąc 5.Oprocentowanie kredytu zmienne, oparte o stawkę WIBOR 1M z ostatniego dnia roboczego miesiąca poprzedniego plus stała marża banku w okresie obowiązywania umowy; 6.Odsetki naliczane miesięcznie, płatne do 30 dnia każdego miesięcznie 7.Możliwość wcześniejszych, przed ustalonymi terminami, spłat rat kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat. 8.Zmiana harmonogramu spłaty nie może powodować naliczania jakiejkolwiek prowizji przez Bank; 9.Zamawiający wyraża zgodę na cesję wierzytelności na rzecz instytucji finansującej inwestycję, zabezpieczeniem finansowym będzie weksel własny in blanco wystawiony przez Zamawiającego wraz z deklaracją wekslową. 10.Zamawiający zastrzega sobie nienaruszalność poniższych zasad spłaty wierzytelności przez cały okres spłaty: a)bank nie może żądać od Zamawiającego spłaty zobowiązania przed umówionym okresem spłaty, b)spłata zobowiązania przez cały okres spłaty będzie realizowana na zasadach określonych w ofercie Wykonawcy uwzględniającej warunki zawarte w SIWZ, c)wprowadzenie jakiejkolwiek zmiany systemu spłaty przez instytucję finansującą bez zgody Zamawiającego nie będzie obowiązujące, d)instytucja finansująca Wykonawcę, nie może bez zgody Zamawiającego przekazać wierzytelności innej instytucji finansującej lub osobie trzeciej. W postępowaniu nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 12.06.2003 r o terminach zapłaty w transakcjach handlowych ( Dz. U. Nr 139 z dnia 08.08.2003r poz. 1323 ze zmianami ). 11.Wykupem wierzytelności będą objęte będą części dwóch faktur za wykonane roboty budowlane 12.Uruchomienie wykupu nastąpi w ciągu 14 dni od podpisania umowy lub w momencie otrzymania faktury od Wykonawcy - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiające nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zmigrod.ibip.wroc.pl/public/?id=105196
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Bankowa obsługa budżetu Gminy Miejskiej Kłodzko oraz jej jednostek organizacyjnych
Dodano: 2016-07-27 - BANKOWA OBSŁUGA BUDŻETU GMINY ZAWONIA ORAZ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH GMINY ZAWONIA
Dodano: 2016-07-21 - Prowadzenie bankowej obsługi budżetu Powiatu Polkowickiego oraz jego jednostek organizacyjnych, powiatowych służb, inspekcji i straży w okresie od 01.09.2016 r. do 31.08.2020 r. (4 lata)
Dodano: 2016-06-22 - Bankowa obsługa budżetu Gminy Stronie Śląskie w okresie od 01.07.2016 r. do 30.06.2017 r.
Dodano: 2016-06-20 - Bankowa obsługa budżetu Gminy Miejskiej Świeradów-Zdrój i jej jednostek organizacyjnych
Dodano: 2016-06-17 - Bankowa obsługa budżetu Powiatu Milickiego w latach 2016-2021 66.11.00.00 - 4 Usługi bankowe
Dodano: 2016-06-09 - Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Jedlina-Zdrój, w tym również jednostek budżetowych Gminy
Dodano: 2016-05-23 - Prowadzenie kompleksowej obsługi bankowej budżetu Gminy Czarny Bór oraz jej jednostek organizacyjnych
Dodano: 2016-05-04 - Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Powiatu Górowskiego oraz jednostek organizacyjnych Powiatu przez okres 4 lat oraz udzielenie kredytu w rachunku bieżącym w latach 2016-2020
Dodano: 2016-04-22 - Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 459.000,00 zł
Dodano: 2016-04-06