Przetargi.pl
Wykorzystanie odnawialnych źródeł energii poprzez montaż instalacji fotowoltaicznych w gospodarstwach domowych na terenie Gminy Busko-Zdrój – ETAP II

Burmistrz Miasta i Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 28-100 Busko-Zdrój, ul. Adama Mickiewicza
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 413 705 200 , fax. 413 705 290
  • Data zamieszczenia: 2020-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta i Gminy
    ul. Adama Mickiewicza 10
    28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie
    tel. 413 705 200, fax. 413 705 290
    REGON: 52369500000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.umig.busko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykorzystanie odnawialnych źródeł energii poprzez montaż instalacji fotowoltaicznych w gospodarstwach domowych na terenie Gminy Busko-Zdrój – ETAP II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania w trybie „projektuj i wybuduj” - dostawa, montaż wraz z zaprojektowaniem i uruchomieniem 36 mikro-instalacji fotowoltaicznych na prywatnych budynkach lub na gruncie należących do mieszkańców Gminy Busko-Zdrój, znajdujących się na liście podstawowej osób zakwalifikowanych do udziału w niniejszym projekcie. Zadanie realizowane jest w ramach projektu „Wykorzystanie odnawialnych źródeł energii poprzez montaż instalacji fotowoltaicznych w gospodarstwach domowych na terenie Gminy Busko-Zdrój” ZADANIE JEST WSPÓŁFINANSOWANE Z EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU ROZWOJU REGIONALNEGO W RAMACH DZIAŁANIA 3.1 „WYTWARZANIE I DYSTRYBUCJA ENERGII POCHODZĄCEJ ZE ŹRÓDEŁ ODNAWIALNYCH” OSI III „EFEKTYWNA I ZIELONA ENERGIA” REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA ŚWIETOKRZYSKIEGO NA LATA 2014-2020. 2. W przypadku rezygnacji z udziału w projekcie któregokolwiek z beneficjentów znajdujących się na liście podstawowej, jego miejsce zajmie nowy beneficjent z listy rezerwowej. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania indywidualnego opracowania – audytów dla 36 budynków mieszkalnych (dla każdego beneficjenta oraz dla wchodzącego do udziału w projekcie z listy rezerwowej). Audyt powinien zawierać: - potwierdzenie spełnienia przez Mieszkańca kryteriów prosumenckich, zgodnie z Ustawą z dnia 20.02.2015 r. o odnawialnych źródłach energii. - określenie charakterystycznych parametrów określające zakres robót budowlanych, aktualne uwarunkowania przedmiotu zamówienia, właściwości funkcjonalno-użytkowe),tj. powierzchnia zamontowanych paneli fotowoltaicznych, lokalizacja i sposób montażu paneli i pozostałych urządzeń wchodzących w skład kompletnej instalacji, - określenie i weryfikację wielkości instalacji (mocy projektowanej instalacji) w odniesieniu do indywidualnych warunków danego gospodarstwa domowego, - szacowany efekt ekologiczny, pozwalający na określenie redukcji emisji zanieczyszczeń powietrza wraz z określeniem , czy inwestycja pozwoli uzyskać redukcję emisji CO2 oraz co najmniej jednego z poniższych rodzajów zanieczyszczeń powietrza: benzen, dwutlenek azotu, dwutlenek siarki, pył zawieszony PM10 - analizę, czy przedsięwzięcie jest uzasadnione z ekonomicznego punktu widzenia. W ramach indywidualnych opracowań należy poddać weryfikacji w szczególności: a) stan techniczny wewnętrznej instalacji elektrycznej każdego obiektu b) stan techniczny konstrukcji i pokrycia dachu / elewacji każdego obiektu, do których będzie montowana instalacja, c) możliwość lokalizacji modułów na każdym obiekcie odrębnie/na gruncie w sąsiedztwie obiektów/ na budynku gospodarczym itp. d) konieczność wyposażenia systemów fotowoltaicznych w niezależne urządzenie umożliwiające transmisję danych, w przypadku braku Internetu w budynku. Audyty należy wykonać zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072, z późn. Zm.) oraz innymi obowiązującymi przepisami i normami. UWAGA ! 1) Przed przystąpieniem do wykonania projektu oraz montażu instalacji fotowoltaicznej w budynku mieszkalnym beneficjenta, należy każdorazowo sprawdzić multimetrem cyfrowym wartość napięcia wewnętrznej instalacji elektrycznej. Z przeprowadzenia każdego pomiaru Wykonawca sporządzi stosowny protokół potwierdzony przez beneficjenta . W przypadku stwierdzenia występowania napięcia o wartości uniemożliwiającej poprawne działanie instalacji fotowoltaicznej: a) Wykonawca odstępuje od wykonania projektu oraz montażu instalacji u danego beneficjenta podając uzasadnienie w protokole z wykonanego pomiaru oraz niezwłocznie informuje o zaistniałym fakcie Zamawiającego . b) Wyżej wymieniony beneficjent będzie wykluczony z dalszego uczestnictwa w projekcie, a na jego miejsce zostanie zakwalifikowana osoba z listy rezerwowej wskazana przez Zamawiającego. 2) W wyniku zaistnienia sytuacji opisanej w pkt. 1) jak również w przypadku dobrowolnej rezygnacji któregokolwiek beneficjenta z listy podstawowej Wykonawca sporządzi audyt, o którym mowa w pkt. 2. dla każdego nowego beneficjenta z listy rezerwowej. Rozliczenie za wykonanie ewentualnych dodatkowych audytów nastąpi w oparciu o ilość wykonanych opracowań oraz cenę wykonania pojedynczego audytu podaną przez Wykonawcę w Szczegółowej kalkulacji cenowej, o której mowa w pkt. 23.1.3 SIWZ. 3) Wykonawca zrealizuje Przedmiot Zamówienia w taki sposób, aby osiągnięte zostały wskaźniki ekologiczne zadania zgodnie z wytycznymi opisanymi w Audytach Energetycznych 3. Wykonawca umieści Plakietki Informacyjne na inwerterach lub w miejscu widocznym, przed dokonaniem odbioru danej instalacji fotowoltaicznej przez Zamawiającego. Plakietki będą wykonane według wytycznych zawartych na stronie internetowej dostępnej w linku poniżej. Plakietki informacyjne należy wykonać zgodnie z kartą wizualizacji RPOWŚ (załącznik nr 11) oraz wytycznymi zamieszczonymi na stronie internetowej dostępnej w linku: http://www.2014-2020.rpo-swietokrzyskie.pl/realizuje-projekt/poznaj-zasady-promowania-projektu/zasady-dla-umow-podpisanych-od-1-stycznia-2018-r Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w następujących dokumentach: a) Wzorze umowy – stanowiącej Załącznik nr 8 do SIWZ, b) Programie funkcjonalno-użytkowym – stanowiącym Załącznik nr 9 do SIWZ. UWAGA ! Wykaz lokalizacji inwestycji stanowiące załączniki do Programu Funkcjonalno-Użytkowego zostaną przekazane Wykonawcy po podpisaniu umowy na realizację przedmiotowego zadania w oparciu o zawartą umowę o udostępnienie danych osobowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09330000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 12 000,00 PLN (dwanaście tysięcy złotych 00/100 groszy) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na potwierdzenie należy złożyć: oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3. – Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej której udostępniono SIWZ informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 2) Wykonawca, który polega na zasobach innych podmiotów składa wraz z ofertą oświadczenie podmiotu o udostępnieniu zasobów wskazujące na okoliczności opisane w „Uwaga 1 pkt a) do d)” SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną