Gmina Lądek ogłasza przetarg
- Adres: 62-406 Lądek, ul. Rynek 26
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 63 2763512 , fax. 63 2763512
- Data zamieszczenia: 2012-08-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Lądek
ul. Rynek 26 26
62-406 Lądek, woj. wielkopolskie
tel. 63 2763512, fax. 63 2763512
REGON: 31101936100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.gmina-ladek.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonywanie zadań specjalisty ds. merytorycznych i rozliczeń finansowych w projekcie Dobre przedszkole - dobry start w przyszłość - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Szczegółowy opis zamówienia zawiera SIWZ. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonywanie zadań specjalisty ds. merytorycznych i rozliczeń finansowych w projekcie Dobre przedszkole - dobry start w przyszłość Na przedmiot zamówienia składają się: Zakres ogólny zgodnie z zapisami projektu: obsługa administracyjna biura projektu, pomoc dla koordynatora, przygotowanie ofert i kart zgłoszeniowych, działania promocyjne związane z informację i promocją projektu, bieżący nadzór nad opracowaniem dokumentacji sprawozdawczej, przygotowanie i archiwizacja dokumentacji projektowej, kontakty z IP. Szczegółowy zakres obowiązków: 1. Przygotowanie wniosków o płatność - cześć merytoryczna i finansowa. 2. Prowadzenie bazy PEFS. 3. Gromadzenie i weryfikacja dokumentacji finansowanej projektu. 4. Organizacja działań promocyjnych. 5. Kontakt z mediami, kadrą projektu i podwykonawcami. 6. Sprawozdawczość merytoryczna (analiza wskaźników) 7. Analiza ryzyka w projekcie. 8. Monitoring i ewaluacja. 9. Archiwizacja dokumentów. 10. Organizacja zajęć i innych przedsięwzięć w ramach projektu. 11. Organizacja zakupów projektowych. 12. Uczestnictwo w spotkaniach Zespołu Projektowego. 13. Prowadzenie karty czasu pracy. 14. Inne wynikające z pełnionej funkcji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794210001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.gmina-ladek.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zarządzanie projektem Upowszechnienie edukacji przedszkolnej w Gminie Kaźmierz realizowanego w ramach Działania 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w zakresie wykonywania zadań koordynatora projektu oraz asystenta koordynatora
Dodano: 2014-03-05 - Koordynator projektu Nauczyciel - kreator szkolnego sukcesu realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, działanie 9.4 Wysoko wykwalifikowane kadry systemu oświaty
Dodano: 2014-02-24 - Wykonywanie zadań koordynatora projektu w zakresie zarządzania projektem Wsparcie na starcie WND-POKL.09.01.01-30-003/13
Dodano: 2013-11-06 - Przedszkole Marzeń w Gminie Szamocin - Koordynator projektu
Dodano: 2013-10-17 - Pełnienie funkcji: Kierownika projektu, koordynatora i specjalisty ds. rozliczeń w ramach realizacji projektu pn. Wesoły przedszkolak
Dodano: 2013-04-30 - PEŁNIENIE OBOWIĄZKÓW INŻYNIERA PROJEKTU PN. BUDOWA GMINNEJ INFRASTRUKTURY DOSTĘPU DO INTERNETU DLA OSÓB ZAGROŻONYCH WYKLUCZENIEM CYFROWYM W GMINIE KROBIA REALIZOWANEGO W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO INNOWACYJNA GOSPODARKA
Dodano: 2013-04-05 - Koordynator projektu Nauczyciel - kreator szkolnego sukcesu realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, działanie 9.4 Wysoko wykwalifikowane kadry systemu oświaty
Dodano: 2013-03-20 - Usługi asystenta merytorycznego projektu pod nazwą NIKOGO NIE ZGUBIĆ, KAŻDEGO ROZWINĄĆ - PROJEKT EDUKACYJNY DLA SZKÓŁ WOJEWÓDZTWA WIELKOPOLSKIEGO
Dodano: 2013-02-22 - usługi koordynatora merytorycznego projektu pod nazwą NIKOGO NIE ZGUBIĆ, KAŻDEGO ROZWINĄĆ - PROJEKT EDUKACYJNY DLA SZKÓŁ WOJEWÓDZTWA WIELKOPOLSKIEGO
Dodano: 2013-02-22 - ZARZĄDZANIE PROJEKTEM PN. BUDOWA GMINNEJ INFRASTRUKTURY DOSTĘPU DO INTERNETU DLA OSÓB ZAGROŻONYCH WYKLUCZENIEM CYFROWYM W GMINIE KROBIA REALIZOWANEGO W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO INNOWACYJNA GOSPODARKA
Dodano: 2013-02-19