Gmina Lądek ogłasza przetarg
- Adres: 62-406 Lądek, ul. Rynek 26
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 63 2763512 , fax. 63 2763512
- Data zamieszczenia: 2012-08-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Lądek
ul. Rynek 26 26
62-406 Lądek, woj. wielkopolskie
tel. 63 2763512, fax. 63 2763512
REGON: 31101936100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.gmina-ladek.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonywanie zadań koordynatora projektu:Dobre przedszkole - dobry start w przyszłość - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Szczegółowy zakres zamówienia określa SIWZ Przedmiotem zamówienia jest: Wykonywanie zadań koordynatora projektu: Dobre przedszkole - dobry start w przyszłość Na przedmiot zamówienia składają się: Zakres ogólny zgodnie z zapisami projektu: nadzór nad realizacją projektu pod względem merytorycznym, formalnym i finansowym, przygotowanie sprawozdań, kontakt z Instytucją Pośredniczącą. Szczegółowy zakres obowiązków: 1. Bieżący nadzór nad realizowanymi zadaniami. 2. Przygotowanie zespołu realizującego projekt i kadry Wnioskodawcy. 3. Nadzór nad działaniami rekrutacyjnymi. 4. Nadzór nad prawidłową realizacją zasady równości szans, w tym równości płci. 5. Przygotowanie wzorów dokumentacji projektowej (umowy, deklaracje itp.) 6. Przygotowanie dokumentacji do prowadzenia postępowań z zamówień publicznych i zasady efektywnego zarządzania finansami POKL. Uczestnictwo w komisjach przetargowych. 7. Przygotowanie umów z kadrą projektu i podwykonawcami. 8. Nadzór nad kwalifikowalnością uczestników, działań i wydatków. 9. Nadzór nad prawidłowym rozliczeniem wkładu własnego. 10. Nadzór nad działaniami promocyjnymi ( zgodność z wytycznymi POKL). 11. Nadzór nad zakupami projektu. 12. Nadzór nad spójnością merytoryczną działań projektu (m.in. opracowanie treści ulotek, plakatów, materiałów informacyjnych, korekta programów nauczania). 13. Uczestnictwo w spotkaniach zespołu projektowego i Grupy Sterującej. 14. Prowadzenie karty czasu pracy. 15. Inne wynikające z pełnionej funkcji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794210001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.gmina-ladek.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zarządzanie projektem Upowszechnienie edukacji przedszkolnej w Gminie Kaźmierz realizowanego w ramach Działania 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w zakresie wykonywania zadań koordynatora projektu oraz asystenta koordynatora
Dodano: 2014-03-05 - Koordynator projektu Nauczyciel - kreator szkolnego sukcesu realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, działanie 9.4 Wysoko wykwalifikowane kadry systemu oświaty
Dodano: 2014-02-24 - Wykonywanie zadań koordynatora projektu w zakresie zarządzania projektem Wsparcie na starcie WND-POKL.09.01.01-30-003/13
Dodano: 2013-11-06 - Przedszkole Marzeń w Gminie Szamocin - Koordynator projektu
Dodano: 2013-10-17 - Pełnienie funkcji: Kierownika projektu, koordynatora i specjalisty ds. rozliczeń w ramach realizacji projektu pn. Wesoły przedszkolak
Dodano: 2013-04-30 - PEŁNIENIE OBOWIĄZKÓW INŻYNIERA PROJEKTU PN. BUDOWA GMINNEJ INFRASTRUKTURY DOSTĘPU DO INTERNETU DLA OSÓB ZAGROŻONYCH WYKLUCZENIEM CYFROWYM W GMINIE KROBIA REALIZOWANEGO W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO INNOWACYJNA GOSPODARKA
Dodano: 2013-04-05 - Koordynator projektu Nauczyciel - kreator szkolnego sukcesu realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, działanie 9.4 Wysoko wykwalifikowane kadry systemu oświaty
Dodano: 2013-03-20 - Usługi asystenta merytorycznego projektu pod nazwą NIKOGO NIE ZGUBIĆ, KAŻDEGO ROZWINĄĆ - PROJEKT EDUKACYJNY DLA SZKÓŁ WOJEWÓDZTWA WIELKOPOLSKIEGO
Dodano: 2013-02-22 - usługi koordynatora merytorycznego projektu pod nazwą NIKOGO NIE ZGUBIĆ, KAŻDEGO ROZWINĄĆ - PROJEKT EDUKACYJNY DLA SZKÓŁ WOJEWÓDZTWA WIELKOPOLSKIEGO
Dodano: 2013-02-22 - ZARZĄDZANIE PROJEKTEM PN. BUDOWA GMINNEJ INFRASTRUKTURY DOSTĘPU DO INTERNETU DLA OSÓB ZAGROŻONYCH WYKLUCZENIEM CYFROWYM W GMINIE KROBIA REALIZOWANEGO W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO INNOWACYJNA GOSPODARKA
Dodano: 2013-02-19