Przetargi.pl
Wykonywanie wycen nieruchomości.

Starostwo Powiatowe ogłasza przetarg

  • Adres: 55-300 Środa Śląska, ul. Wrocławska 2
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3175646
  • Data zamieszczenia: 2011-08-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe
    ul. Wrocławska 2 2
    55-300 Środa Śląska, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3175646
    REGON: 93195009200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie wycen nieruchomości.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie wycen nieruchomości w odniesieniu do zadań z zakresu gospodarki nieruchomościami realizowanych przez Wydział Mienia i Infrastruktury Drogowej Starostwa Powiatowego w Środzie Śląskiej. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 2.1. Przedmiotem przetargu jest wykonanie operatów szacunkowych nieruchomości gruntowych i lokalowych z zasobu Skarbu Państwa zlecanych do realizacji w okresie do 30.11.2011 r. w zakresie wynikającym z potrzeb i możliwości finansowych Zamawiającego. 2.2.Całość zamówienia podzielona jest na dwie części (dwa zadania) j/n: CZĘŚĆ 1 (zadanie 1) pn. WYCENY NIERUCHOMOŚCI (TRWAŁY ZARZĄD) stanowi: . 1. Wycena nieruchomości gruntowych, niezabudowanych w celu naliczenia lub aktualizacji opłat z tytułu trwałego zarządu, zarządu lub użytkowania nieruchomości. 2. Wycena nieruchomości gruntowych, zabudowanych w celu naliczenia lub aktualizacji opłat z tytułu trwałego zarządu, zarządu lub użytkowania nieruchomości. CZĘŚĆ 2 (zadanie 2) pn. WYCENY NIERUCHOMOŚCI (UŻYTKOWANIE WIECZYSTE) stanowi: . 1. Wycena nieruchomości gruntowych w celu naliczenia lub aktualizacji opłat z tytułu użytkowania wieczystego nieruchomości, które pozostają w użytkowaniu wieczystym osób prawnych. 2.3. Zakres zamówienia Część 1 - zadanie 1 : Punkt 1,. Wycena 5 nieruchomości niezabudowanych. Punkt 2,. Wycena 7 nieruchomości zabudowanych. W odniesieniu do pkt. 1-2 wykonanie zamówienia obejmuje w szczególności następujące czynności: 1. Ustalenie z Zamawiającym celu, przedmiotu i zakresu wyceny. 2. Oględziny wycenianej nieruchomości, sporządzenie dokumentacji fotograficznej oraz zebranie opinii jej użytkowników na temat stanu przedmiotu wyceny lub zakresu i sposobu korzystania z ograniczonych praw rzeczowych do nieruchomości), które mogą mieć wpływ na oszacowanie wartości tejże nieruchomości (nakładów, ograniczonego prawa rzeczowego do tej nieruchomości). 3. Dokonanie wyceny praw do nieruchomości lub stosownego udziału w prawach do nieruchomości - zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i standardami zawodowymi rzeczoznawców majątkowych 4. Sporządzenie 2 egzemplarzy operatu szacunkowego w odniesieniu do każdej nieruchomości lub każdego współużytkownika nieruchomości - zgodnie z przepisami prawa i standardami zawodowymi rzeczoznawców majątkowych oraz przy uwzględnieniu ewentualnych dodatkowych wymagań Zamawiającego związanych z uszczegółowieniem lub udokumentowaniem danych zawartych w operacie szacunkowym, określanych każdorazowo w zleceniu na wykonanie wyceny określonej nieruchomości. Część 2 - zadanie 2 : Punkt 1. Wycena 100 nieruchomości niezabudowanych. W odniesieniu do pkt. 1 wykonanie zamówienia obejmuje w szczególności następujące czynności: 1. Ustalenie z Zamawiającym celu, przedmiotu i zakresu wyceny. 2,. Oględziny wycenianej nieruchomości, sporządzenie dokumentacji fotograficznej oraz zebranie opinii jej użytkowników na temat stanu przedmiotu wyceny lub zakresu i sposobu korzystania z ograniczonych praw rzeczowych do nieruchomości), które mogą mieć wpływ na oszacowanie wartości tejże nieruchomości (nakładów, ograniczonego prawa rzeczowego do tej nieruchomości). 3,. Dokonanie wyceny praw do nieruchomości lub stosownego udziału w prawach do nieruchomości - zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i standardami zawodowymi rzeczoznawców majątkowych 4,. Sporządzenie 2 egzemplarzy operatu szacunkowego w odniesieniu do każdej nieruchomości lub każdego współużytkownika nieruchomości - zgodnie z przepisami prawa i standardami zawodowymi rzeczoznawców majątkowych oraz przy uwzględnieniu ewentualnych dodatkowych wymagań Zamawiającego związanych z uszczegółowieniem lub udokumentowaniem danych zawartych w operacie szacunkowym, określanych każdorazowo w zleceniu na wykonanie wyceny określonej nieruchomości.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 700000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-sredzki.pl (zakładka: Zamówienia publiczne)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach