Przetargi.pl
Wykonywanie w roku 2020 robót konserwacyjnych, drobnych napraw oraz usuwanie awarii w zakresie robót ogólnobudowlanych, sanitarnych i elektrycznych w budynkach mieszkalnych i użytkowych znajdujących się w Obszarze Administracyjnym nr 3 i 4, stanowiących własność gminy Gdańsk.

Gdańskie Nieruchomości - Samorządowy Zakład Budżetowy ogłasza przetarg

  • Adres: 80-254 Gdańsk, Partyzantów
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 3201032, 3200220, 3023282, , fax. 583 458 235
  • Data zamieszczenia: 2020-03-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gdańskie Nieruchomości - Samorządowy Zakład Budżetowy
    Partyzantów 74
    80-254 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 58 3201032, 3200220, 3023282, , fax. 583 458 235
    REGON: 19281776900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nieruchomoscigda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samorzadowy Zakład Budżetowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie w roku 2020 robót konserwacyjnych, drobnych napraw oraz usuwanie awarii w zakresie robót ogólnobudowlanych, sanitarnych i elektrycznych w budynkach mieszkalnych i użytkowych znajdujących się w Obszarze Administracyjnym nr 3 i 4, stanowiących własność gminy Gdańsk.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie w roku 2020 robót konserwacyjnych, drobnych napraw oraz usuwanie awarii w zakresie robót ogólnobudowlanych, sanitarnych i elektrycznych w budynkach mieszkalnych i użytkowych stanowiących własność gminy Gdańsk oraz w lokalach mieszkalnych i użytkowych znajdujących się w Obszarze Administracyjnym nr 3 i 4, będących własnością gminy Gdańsk, a usytuowanych w budynkach wspólnot mieszkaniowych będących w zarządzie Gdańskich Nieruchomości. Struktura własności budynków oraz charakterystyka lokali mieszkalnych stanowiących własność Gminy Gdańsk: - ilość budynków mieszkalnych w 100% będących własnością Gminy Gdańsk - 879 - całkowita ilość lokali mieszkalnych do obsługi - 8 070 - całkowita powierzchnia użytkowa lokali mieszkalnych do obsługi - 349 788 m kwadratowych. Struktura własności budynków użytkowych oraz charakterystyka lokali użytkowych stanowiących własność Gminy Gdańsk: - ilość budynków użytkowych w 100% będących własnością Gminy Gdańsk - 154 - całkowita ilość lokali użytkowych do obsługi - 514 - całkowita powierzchnia użytkowa lokali użytkowych do obsługi - 106 180 m kwadratowych. 2. Szczegółowy zakres rzeczowy robót: I Konserwacje ogólnobudowlane 1) Konserwacje ogólnobudowlane, drobne naprawy i usuwanie awarii w budynkach stanowiących własność Gminy Gdańsk, w częściach wspólnych budynków mieszkalnych (klatki schodowe, korytarze piwniczne, strychy, wózkarnie, suszarnie, pralnie i pomieszczenia schronowe) oraz w budynkach użytkowych wolnostojących z uwzględnieniem garaży, komórek gospodarczych, w.c. wolnostojących, - obejmują między innymi roboty w zakresie elewacji budynków, przewodów dymowych, spalinowych i wentylacyjnych. Zakres robót obejmuje w szczególności: - miejscową reperację odparzonego tynku bez względu na rodzaj podłoża, - uzupełnienie ubytków tynku (podłoża) wraz z przetarciem nowego tynku, - usuniecie drobnych uszkodzeń w elementach elewacji budynku (gzymsy, elementy balkonowe, loggie, zadaszenia, murki oporowe), - naprawa płyt balkonowych (np. naprawa tynków, odwodnienia, izolacji), - naprawa ściany na klatce schodowej, - naprawa ściany z ewentualnym odgrzybieniem i dociepleniem na klatce schodowej przy drzwiach wejściowych i w okolicach strychu, - zabezpieczenie uszkodzonych stropów przez podparcie do czasu remontu, - dopasowanie stolarki okiennej i drzwiowej na klatce schodowej, strychach, w piwnicy, oraz regulacja baskwili, zamków itp., szklenie, wymiana zamków i samozamykaczy, - reperację czap kominowych, - przemurowanie główek kominowych, - uzupełnienie spoinowania zewnętrznego komina względnie uzupełnienie lub wymiana tynku na kominie, - przemurowanie pęknięć komina, - wymianę i osadzenie drzwiczek wyczystnych, - uzupełnienie kratek wentylacyjnych, - wykonanie przełączeń wg wskazań opinii kominiarskich, - zabezpieczenie lokali mieszkalnych po wykwaterowaniu włącznie z dorobieniem kluczy do pomieszczeń wspólnych, skrzynek listowych, - zabezpieczenie uszkodzeń w elementach elewacji budynku (gzymsy, elementy balkonowe, loggie, zadaszenia, - zabezpieczenie uszkodzonej ściany przez podparcie do czasu remontu, - zabezpieczenie uszkodzonego komina, - zabezpieczenie lokali mieszkalnych i użytkowych (np. zabezpieczenie płytami OSB otworów uszkodzonej stolarki okiennej i drzwiowej itp.), - inne roboty konserwacyjne nie wymienione wyżej. 2) Szczegółowy zakres rzeczowy robót w lokalach mieszkalnych do zasiedlenia, lokalach użytkowych i garażach przeznaczonych do wynajmu oraz w.c. wolnostojących stanowiących własność Gminy Gdańsk, którego realizacja będzie uzależniona od środków finansowych posiadanych przez zamawiającego obejmuje wykonanie wentylacji z włączeniem do istniejących przewodów kominowych. 3) Naprawa chodników, schodów do budynku, osadzenie poręczy, opasek przy budynkach, wykonanie korytek odpływowych przy rurach spustowych. II Konserwacje sanitarne 1) Konserwacje, a także drobne naprawy i usuwanie awarii instalacji sanitarnych oraz urządzeń i węzłów cieplnych w budynkach gminnych w lokalach i częściach wspólnych, w budynkach użytkowych gminnych wolnostojących, z uwzględnieniem garaży, komórek gospodarczych, wc. wolnostojących - obejmują między innymi roboty w zakresie: a) Instalacja wodno-kanalizacyjna: - czyszczenie i udrożnienie pionów i poziomów kanalizacyjnych oraz usuwanie miejscowych przecieków, poprzez uszczelnienie połączeń lub wymianę odcinków przewodów, - odpompowanie fekaliów i wody z piwnic i innych pomieszczeń do instalacji kanalizacyjnej lub wywóz wozem asenizacyjnym do punktu zlewnego – powstałych z zalania z powodu awarii lub w czasie likwidacji awarii, - naprawa i wymiana rur wywietrznikowych oraz zaworów napowietrzających zamontowanych na pionach kanalizacyjnych, - okresowe oględziny i czyszczenie rewizji montaż brakujących rewizji na pionach bądź poziomach w piwnicach budynków, - czyszczenie kratek, studzienek kanalizacji sanitarnej, deszczowej i studni wodomierzowych przy budynkach gminnych, na sieciach będących w eksploatacji Zamawiającego, - naprawa, uzupełnienie i wymiana włazów studzienek rewizyjnych, wodomierzowych i szamb łącznie z ich zamontowaniem, - uszczelnienie, wykonanie nowych studzienek rewizyjnych w piwnicach budynków lub na zewnątrz budynków, - przeczyszczenie pionów i poziomów kanalizacyjnych, przykanalików ze studzienką przed budynkiem łącznie - zabezpieczenie instalacji wodno-kanalizacyjnej przed zamarzaniem w opróżnionych lokalach, klatkach schodowych i piwnicach opróżnionych budynków, - odmrażanie instalacji wodno-kanalizacyjnej, - inne roboty konserwacyjne nie wymienione wyżej. Prace do wykonania wyłącznie na pionach kanalizacyjnych poziomach w piwnicach budynków i na przykanaliku do pierwszej studzienki kanalizacyjnej, a w zakresie instalacji wodociągowej na odcinku od wodomierza głównego do zaworów odcinających w lokalach. b) Instalacja gazowa: - usunięcie nieszczelności instalacji w budynku, - kontrola funkcjonowania podejść pod gazomierz, - przeprowadzenie prób szczelności instalacji lub jej części w razie podejrzeń o nieszczelność, - okresowa kontrola zabezpieczenie kurka głównego, wymiana szafki i jej zamknięcia na zamek energetyczny oraz zaworów odcinających na urządzeniach, podejściach przed urządzeniami z oceną stanu zabezpieczenia antykorozyjnego instalacji, - konserwacja antykorozyjna instalacji żółtą farbą ochronną, - zamurowanie i otynkowanie wykutych otworów w ścianach i sufitach po robotach instalacyjnych, - w razie konieczności odcięcia i zaspawania podejścia pod urządzenia gazowe zamontowane przez najemcę bez zgody wynajmującego, - awaryjna likwidacja odwadniaczy, naprawa lub wymiana kurków, - wymiana urządzeń w lokalach pod zasiedlenie, - kontrola instalacji gazowej w lokalach do zasiedlenia, - zlokalizowanie nieszczelności na instalacji gazowej od głównego kurka gazowego do przyboru włącznie, - usuwanie przecieków gazu polegające na wymianie uszczelnienia instalacji gazowej wraz z wykonaniem próby szczelności, - w przypadku powstania innych awarii gazowych odciąć dopływ gazu na instalacji gazowej. - inne roboty konserwacyjne nie wymienione wyżej. Prace do wykonywania na instalacji od kurka głównego do urządzeń odbiorczych (z wyłączeniem tych urządzeń) w budynkach gminnych. Konserwacja w zakresie robót gazowych, drobne naprawy i usuwanie awarii obejmują także lokale gminne w budynkach wspólnot mieszkaniowych, w których obowiązują uchwały o rozdzielczości instalacji gazowej. c) Instalacja centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej: - w uzasadnionych przypadkach, w uzgodnieniu z GPEC, spuszczenie i uzupełnienie czynnika grzewczego w instalacji, - kontrola stanu technicznego instalacji z usunięciem występujących przecieków, - uszczelnienie lub wymiana pojedynczych zaworów, grzejnikowych i zaworów przelotowych pod pionami instalacji c.o. i cwu. oraz automatycznych odpowietrzników na pionach c.o. - wymiana skorodowanych odcinków rur wewnętrznych instalacji, - przeprowadzanie przeglądów instalacji przed i po sezonie grzewczym, - regulacja instalacji cyrkulacyjnej ciepłej wody użytkowej, wymiana lub naprawa pomp cyrkulacyjnych, - sprawdzenie i uzupełnienie ubytków izolacji ciepłochronnej przewodów c.o. i c.w.u., - zamurowanie i otynkowanie wykutych otworów w ścianach i sufitach po robotach instalacyjnych, - uzupełnienie manometrów i termometrów na rozdzielaczach instalacji c.o., - okresowe czyszczenie filtrów siatkowych na instalacji c.w.u. oraz na instalacjach c.o. w pomieszczeniach rozdzielaczy, - odmrażanie instalacji c.o. i c.w.u. w budynkach, - uzupełnienie wody w instalacji wewnętrznej c.o. (dotyczy węzłów nie przekazanych do GPEC), - odpowietrzenie instalacji c.o. ( dotyczy węzłów nie przekazanych do GPEC), - inne roboty konserwacyjne nie wymienione wyżej. Prace dotyczą całej instalacji wewnętrznej od: - zaworów progowych w węźle cieplnym, gdy węzeł eksploatowany jest przez Zamawiającego, - rozdzielaczy, gdy węzeł cieplny jest eksploatowany przez GPEC. Konserwacja w zakresie robót c.o., drobne naprawy i usuwanie awarii obejmuje także lokale gminne w budynkach wspólnot mieszkaniowych, w których obowiązują uchwały o rozdzielczości instalacji c.o. III Konserwacje elektryczne 1) Konserwacja na instalacji elektrycznej, drobne naprawy oraz usuwanie awarii w części wspólnej budynków gminnych mieszkalnych, na klatkach schodowych, w piwnicach, korytarzach w.c. wspólnych oraz w budynkach użytkowych gminnych wolnostojących z uwzględnieniem garaży, komórek gospodarczych, wc wolnostojących obejmuje roboty miedzy innymi w zakresie: - naprawy, regulacji lub wymiany automatów schodowych, - naprawy lub wymiany ograniczników mocy lub innych urządzeń ograniczających kradzież prądu, - wymiany bezpieczników, gniazd i główek bezpiecznikowych w obwodzie administracyjnym budynku, wymiany dekli i pierścieni rozgałęźnych, - utrzymania skrzynek elektrycznych piętrowych i głównych w czystości, - sprawdzenia umocowania przewodów elektrycznych, - wyszukiwania przerw i zwarć w instalacji elektrycznej, usuwanie przyczyn wraz z wymianą wypalonych końcówek w obwodzie elektrycznym administracyjnym budynku, - usuwania uszkodzeń w instalacji odgromowej budynku, - w przypadku dużego zakresu robót, zabezpieczenia obiektu przed skutkami awarii np. przez odłączenie instalacji, - wymiany elementów tablic licznikowych z wymianą bezpieczników zalicznikowych obwodów mieszkaniowych, - wymiany i sprawdzenia połączeń w pierścieniach rozgałęźnych w lokalach mieszkalnych, - wymiany elementów tablic licznikowych obwodów administracyjnych/lokatorskich, - wymiany zabezpieczeń obwodów przedlicznikowych, przeizolowanie puszek piętrowych lub ich wymiana, - wymiany zabezpieczeń głównych pionów, - podłączenia upalonych przewodów za tablicą główną, - konserwacji i drobnych naprawy instalacji domofonowej, - inne roboty konserwacyjne nie wymienione wyżej. 2) Konserwacja instalacji elektrycznej, drobne naprawy, usuwanie awarii w lokalach mieszkalnych zasiedlonych gminnych w budynkach gminnych i w budynkach wspólnot mieszkaniowych obejmuje: - wymianę przewodów, puszek rozgałęźnych, puszek instalacyjnych do gniazd i wyłączników (bez osprzętu), - wykonanie pomiarów ochronnych na instalacji oraz stanu izolacji i ochrony przeciwporażeniowej. Konserwacji i drobnym naprawom podlega wewnętrzne zasilanie w energię od złącza kablowego Zakładu Energetycznego do odbiornika w budynkach gminnych, a w budynkach wspólnot mieszkaniowych instalacja od tablicy licznikowej do odbiorników. V. Wykaz budynków mieszkalnych i użytkowych będących w zarządzie Zamawiającego oraz lokali mieszkalnych i użytkowych będących własnością gminy Gdańsk, a usytuowanych w budynkach wspólnot mieszkaniowych zarządzanych przez Gdańskie Nieruchomości Samorządowy Zakład Budżetowy przedstawiony jest w załącznikach nr 1, 2 do SIWZ „Wykaz adresowy budynków”. VI. WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZATRUDNIENIA ZGODNIE Z ART. 29 UST 3A. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę (dotyczy także dalszych podwykonawców) na podstawie umowy o pracę lub umowy równoważnej (tj. umowy, której treść lub sposób realizacji odpowiada cechom stosunku pracy) osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, tj. robót konserwacyjnych, takich jak: murarsko-tynkarskie, elektryczne i sanitarne. Wykonawca jest zobowiązany przez cały okres realizacji danych robót (czynności) zatrudniać na podstawie umów o pracę lub umów równoważnych pracowników wykonujących dane czynności. Osoby te muszą brać czynny udział w realizacji zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: -w przypadku składania oferty na zadanie 1 – 3000,00 zł, -w przypadku składania oferty na zadanie 2 – 3000,00 zł, W przypadku składania oferty na więcej niż na jedno zadanie w/w warunek musi być spełniony łącznie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca musi załączyć aktualny na dzień złożenia wykaz osób, (dotyczy kierownika budowy- zgodnie z drukiem Zdolność zawodowa; wykaz osób) skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. „Stosowna sytuacja” wystąpi wyłącznie w przypadku, kiedy: - Wykonawca, który polega na zdolnościach zawodowych udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. - Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12–22 i ust. 5 pkt 2-4. 2. Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku załączonego przez Zamawiającego. 3. Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy i nazwy podwykonawców. W przypadku nie wskazania podwykonawców, Zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście. 4. Podać w złożonej ofercie czas przyjazdu Wykonawcy na miejsce wykonywania usługi od zgłoszenia. Maksymalny czas przyjazdu winien wynosić 120 minut. Określenie czasu powyżej 120 minut spowoduje odrzucenie oferty. 5. Podać w druku „Zdolność zawodowa – wykaz osób” doświadczenie kierownika budowy (skierowanego do realizacji zamówienia)- ilość miesięcy pracy kierownika budowy w zakresie robót ogólnobudowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. 6. Udzielić rękojmi za wady na okres minimum 12 miesięcy. 7. Do oferty należy załączyć oryginalne formy wadium wniesione w jednej z form określonych w punkcie 15 ppkt. 2-5 SIWZ. 8. Zaleca się załączyć do oferty kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu. 9. Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy. 10. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach