Przetargi.pl
Wykonywanie w latach 2010 - 2013 stałej konserwacji, usuwanie awarii oraz dokonywanie drobnych napraw dźwigów, suwnic i wózków widłowych Politechniki Gdańskiej

Politechnika Gdańska, Dział Eksploatacji ogłasza przetarg

  • Adres: 80-233 Gdańsk, ul. Narutowicza 11/12
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48 58 347 11 22 , fax. =48 58 347 12 78
  • Data zamieszczenia: 2010-10-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Gdańska, Dział Eksploatacji
    ul. Narutowicza 11/12 11/12
    80-233 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. +48 58 347 11 22, fax. =48 58 347 12 78
    REGON: 00000162000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pg.gda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie w latach 2010 - 2013 stałej konserwacji, usuwanie awarii oraz dokonywanie drobnych napraw dźwigów, suwnic i wózków widłowych Politechniki Gdańskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie w latach 2010 - 2013 stałej konserwacji, usuwanie awarii oraz dokonywanie drobnych napraw dźwigów, suwnic i wózków widłowych będących w posiadaniu Politechniki Gdańskiej a także stały nadzór nad tymi urządzeniami w celu utrzymania ich w ciągłej sprawności technicznej. Lokalizację, liczbę, nazwę producenta i dane techniczne dźwigów, suwnic i wózków widłowych zawiera załącznik nr 6 do SIWZ. W szczególności do zakresu obowiązków Wykonawcy należy: 1.utrzymywanie w ruchu dźwigów, suwnic i wózków widłowych oraz sprawdzanie bezpieczeństwa ruchu w ramach obowiązujących przepisów tj. instalacji sterowej, końcówek linowych, lin, urządzeń napędowych itp., 2.usuwanie drobnych usterek i wad działania dźwignic, smarowanie wciągarek, aparatury chwytnej oraz wymiana na nowe drobnych części jak: sprężynki, wkręty, podkładki, nakrętki itp., 3.naprawa lub wymiana elementów aparatury sterowniczej i sygnalizacyjnej obejmująca: prostowniki, styki, elementy aparatury, żarówki, baterie, dzwonki, 4.demontaż i montaż silnika celem jego wymiany lub przezwojenia (bez kosztów naprawy lub kupna silnika), 5.wymiana elementów gumowych sprzęgła elastycznego, 6.wymiana okładzin hamulcowych, 7.wymiana cewek luzowników elektromagnetycznych, krzywek ruchomych, wyłączników zatrzymania (bez kosztów materiałów), 8.wymiana końcówek linowych (bez kosztów materiałowych), 9.wymiana prowadników kabinowych i przeciwwagowych, 10.wymiana lub naprawa łączników krańcowych i końcowych (bez kosztów materiału), 11.wymiana kontaktów drzwi szybowych i kabinowych, 12. naprawa amortyzatorów drzwiowych, 13. naprawa rygli i zamków drzwiowych, 14.naprawa impulsatorów fotoelektrycznych lub magnetycznych, 15.wymiana lub naprawa zamka bezpieczeństwa( bez kosztów materiałów), 16.naprawa ogranicznika prędkości bez regeneracji, 17.uzupełnienie smaru oraz oleju lub całkowita ich wymiana, 18.czyszczenie urządzeń napędowych oraz sterujących, 19.powiadamianie Zamawiającego o wszelkich zauważonych usterkach urządzeń wymagających natychmiastowych napraw lub uzupełnień, 20.poddawanie się i uczestniczenie w kontroli jakości wykonania usług na każde żądanie Zamawiającego, 21.uczestniczenie w okresowych kontrolach prowadzonych przez Urząd Dozoru Technicznego, 22.wykonywanie pomiarów ochronnych dla zapewnienia ochrony od porażeń, oraz stanu izolacji zgodnie z wymaganiami Prawa budowlanego i przekazanie protokółów do książek rewizyjnych poszczególnych urządzeń
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 505314000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium wynosi 10 000 PLN.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.pg.gda.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach