Przetargi.pl
Usługa modernizacji i serwisu eksploatacyjnego dźwigów w obiektach UCK

Uniwersyteckie Centrum Kliniczne ogłasza przetarg

  • Adres: 80-952 Gdańsk, ul. Dębinki 7
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 3491248 , fax. 58 3492074, 3461178
  • Data zamieszczenia: 2015-12-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersyteckie Centrum Kliniczne
    ul. Dębinki 7 7
    80-952 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 58 3491248, fax. 58 3492074, 3461178
    REGON: 00028864000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://old.uck.gda.pl/zamowienia.php
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa modernizacji i serwisu eksploatacyjnego dźwigów w obiektach UCK
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest modernizacja dwóch dźwigów w obiektach Zamawiającego oraz serwis eksploatacyjny dźwigów opisanych w załączniku nr 6 do SIWZ, w okresie od 01.01.2016 roku do 31.12.2016 roku. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje następujące części: Część 1 - Modernizacja dwóch dźwigów w obiektach UCK, opisanych w załączniku nr 6 do SIWZ. Część 2 - Świadczenie usługi serwisu eksploatacyjnego dźwigów w budynkach UCK. 3.W ramach przedmiotu zamówienia, w zakresie części 1, Wykonawca zobowiązuje się do wykonania w terminie do końca I kwartału 2016 roku modernizacji dwóch dźwigów w budynku nr 12 przy ul. Dębinki 7 obejmującej swym zakresem, w szczególności: a)wymiany napędu drzwi kabinowych wraz ze sterownikiem i osprzętem, b)wymiany kontaktronów szybowych, c)wykonania skutecznej regulacji dźwigu po remoncie, d)wykonania i uzgodnienia w Urzędem Dozoru Technicznego (dalej: UDT) projektu technicznego modernizacji dźwigów, e)wykonania pomiarów elektrycznych ochronnych, f)rozruchu i uczestnictwa w badaniach doraźnych po modernizacji z UDT, g)udzielenia gwarancji na wykonaną usługę (okres ustalony w wyniku przetargu) oraz na części użyte do modernizacji na okres nie krótszy niż okres wskazany w gwarancji producenta części. 4.W ramach przedmiotu zamówienia, w zakresie części 2, Wykonawca zobowiązuje się w szczególności do : a) wykonania usług konserwacji w zakresie utrzymania zdolności techniczno - eksploatacyjnej oraz utrzymania w nieprzerwanym bezawaryjnym działaniu urządzeń dźwigowych wymienionych w załączniku nr 6 do SIWZ. b) całodobowego awaryjnego uwalniania osób i ładunków z urządzeń dźwigowych podanych w załączniku nr 6 do SIWZ w czasie reakcji na zgłoszenie ustalonym w wyniku przetargu. c) wykonywania napraw uszkodzonych urządzeń w czasie i terminie ustalonym w wyniku przetargu d) zapewnienie materiałów i części zamiennych dla konserwacji i napraw urządzeń podanych w załączniku nr 6 do SIWZ po cenach rynkowych zaakceptowanych przez zamawiającego. W przypadku braku akceptacji zamawiający zastrzega sobie prawo do dostarczenia części Wykonawcy we własnym zakresie. Na zakup materiałów i części zamiennych do konserwacji i urządzeń podanych w załączniku nr 6 do SIWZ dostarczanych przez Wykonawcę w okresie obowiązywania umowy Zamawiający rezerwuje kwotę: 20 000,00 zł netto. Kwota ta stanowi wielkość szacunkową i może ulec zmniejszeniu w zależności od potrzeb Zamawiającego. e) zapewnienie własnego transportu uszkodzonych urządzeń i mechanizmów do punktów serwisowych i z powrotem. f) przygotowanie urządzeń wymienionych w załączniku nr 6 do SIWZ oraz uczestnictwo w czasie okresowych kontroli UDT. g) wykonanie wymaganych pomiarów elektrycznych przed okresową kontrolą UDT i odbiorach UDT po wykonanych naprawach. h) konserwacja każdego urządzenia będzie wykonywana jeden raz w miesiącu, po uprzednim poinformowaniu drogą mailową z min 48 h wyprzedzeniem zamawiającego i potwierdzona zbiorczym protokołem z danego miesiąca podpisanym przez zamawiającego i wykonawcę. i) po dokonaniu naprawy urządzenia wykonawca w ciągu 24 h powiadomi drogą mailową zamawiającego o przyczynach awarii i przedstawi opinię o dalszych możliwych problemach w pracy urządzenia. j) w przypadku stwierdzenia nieprawidłowo wykonanej konserwacji lub naprawy zamawiający złoży reklamację. Rozpatrzenie reklamacji nastąpi w ciągu 3 dni roboczych. Po bezskutecznym upływie tego terminu reklamacja będzie uznana zgodnie z żądaniem zamawiającego za przyjętą w całości k) dla sprawnej realizacji umowy wykonawca musi podać zamawiającemu nr telefonów kontaktowych do trzech osób upoważnionych do zorganizowania interwencji na zgłoszenie zamawiającego. l) o czasie rozpoczęcia i zakończenia reakcji na zgłoszenie wykonawca powiadomi zamawiającego: - telefonicznie w dni robocze w godz. 7.00 do 15.00 - drogą elektroniczną po godz. 15.00 w dni robocze oraz dni wolne od pracy i święta ł) przed przystąpieniem oraz w czasie wykonywania prac konserwacyjnych, naprawczych i modernizacyjnych wykonawca zobowiązany jest do zamieszczenia informacji o wyłączeniu urządzenia na wszystkich jego przystankach m) przeszkolenia (z podziałem na grupy) w zakresie obsługi dźwigów personelu Zamawiającego korzystającego z dźwigów w budynkach 15, 25, 32 przy ul. Dębinki 7, w ciągu 30 dni kalendarzowych od podpisania umowy. Terminy i ilość osób do przeszkolenia zostaną ustalone z Zamawiającym. 5.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Pod pojęciem oferty częściowej rozumie się pojedyncze części ustalone w pkt III. 2 niniejszej SIWZ. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub kilka części.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 505314000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w prawidłowej wysokości dla danej części, na którą Wykonawca składa ofertę. Kwota wadium dla ofert całkowitych wynosi 4 000,00 zł, a dla ofert częściowych: Część 1 - 2000 zł Część 2 - 2000 zł W przypadku złożenia ofert na kilka części, wartość wadium stanowi sumę kwot ustalonych dla poszczególnych części. 2.Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej (musi być poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych oraz poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (art. 45 ust. 6 ustawy). 3.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na poniższy rachunek bankowy Zamawiającego: BZ WBK S.A. o/Gdańsk nr: 94 10901098 0000000009016749. Wykonawca wnoszący wadium w pieniądzu zobowiązany jest do wpłacenia go odpowiednio wcześniej, tak aby znalazło się ono na koncie Zamawiającego przed datą i godziną składania ofert. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej powinno być wystawione na Uniwersyteckie Centrum Kliniczne, ul. Dębinki 7, 80-952 Gdańsk. Oryginał dokumentu należy złożyć w opisanej kopercie wraz z ofertą, natomiast potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię należy dołączyć do oferty. 5.Dokument poręczenia/gwarancyjny powinien przewidywać utratę wadium na rzecz Zamawiającego w przypadkach określonych w pkt. 6 i 7. 6.Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego, wraz z odsetkami, w przypadku, gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana: a.odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b.nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c.zawarcie umowy będzie niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7.Ponadto Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust 3 ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust 1 ustawy PZP, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust 2 pkt 5 ustawy Pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust 2 pkt 3 ustawy PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8.Wadium musi zabezpieczać ofertę w całym okresie związania ofertą, który wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert. 9.Zamawiający zwróci wadium dla Wykonawcy na zasadach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://old.uck.gda.pl/zamowienia.php
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach