Gdańskie Nieruchomości - Samorządowy Zakład Budżetowy ogłasza przetarg
- Adres: 80-254 Gdańsk, Partyzantów
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 58 3201032, 3200220, 3023282, , fax. 583 458 235
- Data zamieszczenia: 2019-11-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gdańskie Nieruchomości - Samorządowy Zakład Budżetowy
Partyzantów 74
80-254 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. 58 3201032, 3200220, 3023282, , fax. 583 458 235
REGON: 19281776900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.nieruchomoscigda.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samorządowy Zakład Budżetowy- zarządzanie nieruchomościami
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonywanie usługi zapewnienia czystości i porządku w budynkach mieszkalnych i użytkowych, a także na innych terenach, obiektach i urządzeniach stanowiących własność Skarbu Państwa administrowanych przez Zamawiającego w okresie od 01.01.2020 r. do 31.12.2020 r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi zapewnienia czystości i porządku w budynkach mieszkalnych i użytkowych, a także na innych terenach, obiektach i urządzeniach stanowiących własność Skarbu Państwa administrowanych przez Zamawiającego obejmującej: - powierzchnię wewnętrzną do sprzątania – 3 616,00 m2. - powierzchnię zewnętrzną do sprzątania – 15 343,00 m2. 2. Wykaz powierzchni do sprzątania - budynki mieszkalne Skarbu Państwa stanowi załącznik nr 1a do SIWZ. 3. Wykaz powierzchni do sprzątania - budynki użytkowe Skarbu Państwa stanowi załącznik nr 1b do SIWZ. 4. Szczegółowy rzeczowy zakres czynności został określony w załączniku nr 2 do SIWZ. 5. Wykonawca będzie zobowiązany wystawić faktury VAT z podziałem na BOM-y na każdy budynek osobno w rozbiciu na powierzchnię zewnętrzną i wewnętrzną. 6. Pozostałe warunki wykonania zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. 7. Wymagania dotyczące zatrudnienia zgodnie z art. 29 ust. 3a Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę (dotyczy także dalszych podwykonawców) na podstawie umowy o pracę lub umowy równoważnej (tj. umowy, której treść lub sposób realizacji odpowiada cechom stosunku pracy) osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, tj. w zakresie sprzątania powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych. Wykonawca jest zobowiązany przez cały okres realizacji danych czynności zatrudniać na podstawie umów o pracę lub umów równoważnych pracowników wykonujących dane czynności. Osoby te muszą brać czynny udział w realizacji zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90610000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 2 500,00 zł.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca musi załączyć aktualny na dzień złożenia wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych i zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. „Stosowna sytuacja” wystąpi wyłącznie w przypadku, kiedy: - Wykonawca, który polega na zdolnościach zawodowych udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. - Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12–22 i ust. 5 pkt 2-4. 2. Złożyć Druk “OFERTA”, który należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego. 3. Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy i nazwy podwykonawców. W przypadku nie wskazania podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście. 4. Złożyć podpisany Formularz cenowy, który należy sporządzić wg wzoru druku załączonego przez Zamawiającego. 5. Podać w druku „zdolność techniczna” daty pierwszych rejestracji wykazanych pojazdów zgodnie z pkt. 20 ppkt. 2 SIWZ. 6. Zaleca się załączyć do oferty kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu. 7. Do oferty należy załączyć oryginalne formy wadium wniesione w jednej z form określonych w punkcie 14 ppkt. 2-5 SIWZ. 8. Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy. 9. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Utrzymanie czystości i porządku na terenie Gminy Stegna w roku 2024
Dodano: 2024-01-13 - Wykonywanie w 2023r. usługi zapewnienia czystości i porządku w budynkach, a także na innych terenach, obiektach i urządzeniach Skarbu Państwa administrowanych przez Zamawiającego.
Dodano: 2022-11-23 - Utrzymanie czystości i porządku oraz zimowe utrzymanie dróg i chodników na terenie Gminy Miasta Krynica Morska
Dodano: 2021-01-22 - Utrzymanie czystości i porządku oraz zimowe utrzymanie dróg i chodników na terenie Gminy Miasta Krynica Morska
Dodano: 2020-12-18 - Wykonywanie usługi zapewnienia czystości i porządku w budynkach mieszkalnych i użytkowych, a także na innych terenach, obiektach i urządzeniach stanowiących własność Skarbu Państwa administrowanych przez Zamawiającego w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r.
Dodano: 2020-11-19 - Usługa utrzymania w czystości dróg, chodników, parkingów oraz pielęgnacji i utrzymania w czystości terenów zielonych posesji szpitala przy ul. Hubalczyków 1 w Słupsku, nr sprawy 103/PN/2020
Dodano: 2020-11-03 - Utrzymanie czystości terenu administracyjnego Gminy Jastarnia w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r.
Dodano: 2020-08-07 - Utrzymanie dróg powiatowych miejskich na terenie miasta Wejherowa
Dodano: 2020-04-07 - Pozimowe oczyszczanie nawierzchni dróg powiatowych zamiejskich
Dodano: 2020-02-26 - Bieżące utrzymanie i pielęgnacja zieleni na terenie gminy Kosakowo w 2020 r.
Dodano: 2020-02-20