Przetargi.pl
WYKONYWANIE USŁUGI: UTRZYMANIA PARKÓW, STAWÓW PARKOWYCH I FONTANN MIEJSKICH NA TERENIE MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO

Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 97-300 Piotrków Trybunalski, ul. Kasztanowa 31
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 44 7339253 , fax. 44 7339252
  • Data zamieszczenia: 2015-12-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta
    ul. Kasztanowa 31 31
    97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie
    tel. 44 7339253, fax. 44 7339252
    REGON: 59227611400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdium-piotrkow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONYWANIE USŁUGI: UTRZYMANIA PARKÓW, STAWÓW PARKOWYCH I FONTANN MIEJSKICH NA TERENIE MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: Zakres prac związanych z wykonywaniem usługi obejmuje: - UTRZYMANIE PARKU ŚRÓDMIEJSKIEGO IM. JANA PAWŁA II - UTRZYMANIE PARKU IM. KS. JÓZEFA PONIATOWSKIEGO (park wpisany do rejestru zabytków) - UTRZYMANIE PARKU BELZACKIEGO (park wpisany do rejestru zabytków) - UTRZYMANIE PARKU IM. KARDYNAŁA STEFANA WYSZYŃSKIEGO Zakres rzeczowy obejmuje: I. UTRZYMANIE PARKU ŚRÓDMIEJSKIEGO IM. JANA PAWŁA II WRAZ Z CHODNIKEM PRZYLEGŁYM DO TERENU PARKU (OD STRONY UL. SŁOWACKIEGO), FONTANNĄ ORAZ ALEJKĄ I SCHODAMI PRZY TERENIE O.O. BERNARDYNÓW (BEZ TERENU AMFITEATRU) + POMNIK JANA PAWŁA II. Powierzchnia parku -16 026 m? i przyległego chodnika - 760 m? SPRZĄTANIE - 7 RAZY W TYGODNIU - bieżące, wielokrotne w ciągu dnia zbieranie odpadów (zniczy) i innych zanieczyszczeń z terenów zielonych, chodników, alejek, terenu pomnika Jana Pawła II itp. Zgromadzenie w odpowiednich pojemnikach lub workach i wywóz (bezpośrednio po sprzątaniu) na składowisko odpadów środkami transportu przystosowanymi do wywozu odpadów. Zbieranie zanieczyszczeń powinno być wykonywane na bieżąco. Sprzątanie po imprezach odbywających się w parku; - zamiatanie zanieczyszczeń, piasku na terenach utwardzonych (chodniki, alejki, parkingi, place itp. ręcznie lub sprzętem mechanicznym służącym do zamiatania oraz wywóz piasku i innych zanieczyszczeń na składowisko odpadów. Zamiatanie należy wykonywać w godzinach i w sposób nie uciążliwy dla przechodniów i okolicznych mieszkańców. KOSZENIE TRAWNIKÓW, MAX WYSOKOŚĆ 7 CM (min. 8 razy w roku) - trawy, chwastów kosiarkami mechanicznymi, zgrabienie trawy i wywóz na kompostownię, uporządkowanie rozrzuconej trawy podczas koszenia z jezdni i chodnika. Po skoszeniu trawa powinna mieć wysokość od 2-7cm. Przy koszeniu należy zachować ok 10 cm odległość od pni drzew. Uwaga! Wykonawca ponosi odpowiedzialność za zniszczenia nasadzeń w trakcie koszenia. Wykonawca na własny koszt będzie wymieniał drzewa i inne nasadzenia uszkodzone podczas koszenia. KOSZE - codzienne opróżnianie koszy (na odpady i na psie odchody) minimum jeden raz dziennie, utrzymanie porządku wokół koszy oraz wywóz na składowisko odpadów; - bieżąca konserwacja, naprawa koszy utrzymanie w odpowiednim stanie technicznym; - mycie koszy, utrzymanie w należytym stanie pod względem sanitarnym; - wymiana uszkodzonych koszy. LIŚCIE - systematyczne grabienie i usuwanie liści w sposób nie uciążliwy dla przebywających w pobliżu osób oraz wywóz poza teren parku; -grabienie liści powinno się odbywać w pierwszej kolejności z powierzchni alejek, natomiast w drugiej kolejności z trawników, rabat kwiatowych itp. FONTANNA - bieżąca konserwacja i obsługa zgodnie z instrukcją obsługi fontanny w dni powszechne i święta; - bieżące oczyszczenie z nieczystości całości fontanny; - bieżąca kontrola poboru wody do uzupełnienia zładu; - bieżące oczyszczenie filtrów w niecce fontanny, z liści i innych nieczystości (w godzinach pracy fontanny) w celu zapobieżenia dodatkowego poboru wody do wypełnienia niecki fontanny; - zakup i dozowanie tabletek uzdatniających i soli zmiękczającej wodę; - bieżąca kontrola i regulacja PH oraz twardości wody; -obsługa stacji uzdatniania wody, poprzez: obserwację wskazań urządzenia; zgłaszanie nieprawidłowości, czyszczenie co 30 dni filtra i naczynia pomiarowego; obserwację poziomu zużycia chemii; wymianę na czas korektora pH oraz podchlorynu sodu (przed zupełnym wyczerpaniem zawartości pojemnika); - stosowanie bezpośrednio do niecki środków przeciw glonom; - demontaż elementów fontanny lub wykonanie zabezpieczeń mechanicznych; - zabezpieczenie fontanny na okres zimowy; - montaż elementów fontanny po okresie zimy; - konserwacja podestu drewnianego na wiosnę i jesień zgodnie z zaleceniami producenta podestu; - czyszczenie płyt kamiennych fontanny i ich impregnacja środkami ekologicznymi. Uwaga! Prawidłowe wskazania automatycznej stacji uzdatniania wody, powinny wynosić: pH 7,2 +/- 0.4 i 650 mV +/- 5 mV. Uwaga! W sezonie działania fontanny, w zależności od warunków atmosferycznych, producenta chemii i innych czynników, zapotrzebowanie na chemię w przybliżeniu, może wynosić: ponad 60 kg preparatu przeciwko glonom; ponad 1 000 kg korektora pH; ponad 1 500 kg podchlorynu sodu. Obowiązkiem Wykonawcy jest zapewnienie odpowiedniej ilości chemii w celu utrzymania odpowiednich parametrów wody, niezależnie od działania czynników zewnętrznych. POMNIK Jana Pawła II - mycie 2 razy w roku; - bieżące usuwanie zabrudzeń; - usuwanie wypalonych zniczy, zwiędłych kwiatów itp. ROŚLINNOŚĆ - systematyczne usuwanie wyrastającej roślinności z chodników, asfaltu; - zebranie nieczystości oraz wywóz na składowisko odpadów; - dokonywanie oprysków zapobiegających ponownemu wzrostowi roślin, środkami nie szkodliwymi dla ludzi i zwierząt w sposób nie uciążliwy dla przechodniów i okolicznych mieszkańców; - usuwanie chwastów z rabat obsadzonych krzewami ozdobnym; - dokonywanie nasadzeń uzupełniających (materiał roślinny Zamawiającego). ODŚNIEŻANIE CHODNIKÓW, ALEJEK, PARKINGU - systematyczne odśnieżanie alejek, chodników, przejść dla pieszych; - zwalczanie śliskości, usuwanie zlodowaceń, błota, skuwanie naboi lodowych, posypywanie piaskiem; - minimalna szerokość odśnieżonego chodnika - 1,5m; - odśnieżanie należy wykonywać ręcznie lub mechanicznie, przy czym stosowanie urządzeń mechanicznych nie może powodować zniszczeń alejek, chodników i urządzeń (zawory, studzienki itp.); - czynności związane z odśnieżaniem winny być wykonywane we wczesnych godzinach porannych najpóźniej do godz. 6-tej, a w przypadku utrzymywania się opadów śniegu lub gołoledzi po godz. 6-tej, sukcesywne usuwanie zagrożeń dla użytkowników ciągów pieszych; - pełnienie dyżurów całodobowych. RABATY KWIATOWE - bieżące pielenie, spulchnienie gleby, stosowanie oprysków na rabatach kwiatowych i różankach oraz podlewanie roślin, w zależności od panujących warunków atmosferycznych, - przycinanie krzewów róż zgodnie z wymogami agrotechnicznymi oraz zabezpieczenie na okres zimowy róż i bylin, - uzupełnienie istniejących nasadzeń róż i bylin (materiał roślinny Zamawiającego). ŁAWKI - konserwacja ławek, uzupełnienie brakujących listew; - zamontowanie wyrwanych ławek. II.UTRZYMANIE PARKU IM. JÓZEFA PONIATOWSKIEGO WRAZ Z CHODNIKIEM PRZYLEGŁYM OD UL. ŻEROMSKIEGO I FONTANNĄ W STAWIE (BEZ PLACU ZABAW, TERENU KORTÓW TENISOWYCH I OGRODU BOTANICZNEGO). Powierzchnia parku 56 572 m? (w tym 0,4 ha wód) + chodnik od strony Żeromskiego-513m? Uwaga! Nie dopuszcza się poruszania samochodami i ciągnikami, po alejach innych niż z nawierzchnią asfaltową. Wszelkie zniszczenia nawierzchni alej i trawników, będą naprawiane przez Wykonawcę na własny koszt, niezwłocznie po uszkodzeniu. SPRZĄTANIE 7 RAZY W TYGODNIU - bieżące, wielokrotne w ciągu dnia zbieranie odpadów i innych zanieczyszczeń z terenów zielonych, chodników, alejek. Zgromadzenie w odpowiednich pojemnikach lub workach i wywóz (bezpośrednio po sprzątaniu) na składowisko odpadów, środkami transportu przystosowanymi do wywozu odpadów. Zbieranie zanieczyszczeń powinno być wykonywane na bieżąco; -sprzątanie po imprezach odbywających się w parku; - zamiatanie zanieczyszczeń, piasku na terenach utwardzonych (chodniki, alejki, parkingi, place itp.) ręcznie lub sprzętem mechanicznym, służącym do zamiatania oraz wywóz piasku i innych zanieczyszczeń na składowisko odpadów. Zamiatanie należy wykonywać w godzinach i w sposób nie uciążliwy dla przechodniów i mieszkańców; - usunięcie gałęzi stwarzających niebezpieczeństwo dla ruch pieszego. KOSZENIE TRAWNIKÓW, MAX WYSOKOŚĆ 7 CM ( minimum 8 razy w roku) - trawy, chwastów kosiarkami mechanicznymi, zgrabienie trawy i wywóz na kompostownię, uporządkowanie rozrzuconej trawy podczas koszenia z alejek. Po skoszeniu trawa powinna mieć wysokość od 2 - 7cm. Przy koszeniu należy zachować ok 10 cm odległość od pni drzew. Uwaga! Wykonawca ponosi odpowiedzialność za zniszczenia nasadzeń w trakcie koszenia. Wykonawca niezwłocznie i na własny koszt będzie wymieniał drzewa i inne nasadzenia uszkodzone podczas koszenia. Uwaga! Usługa koszenia traw nie obowiązuje na części trawników objętych renowacją, wg mapy stanowiącej załącznik Nr 3 do umowy. KOSZE - codzienne opróżnianie koszy (na odpady i na psie odchody) minimum jeden raz dziennie, utrzymanie porządku wokół koszy oraz wywóz na składowisko odpadów; - bieżąca konserwacja, naprawa koszy utrzymanie w odpowiednim stanie technicznym; - mycie koszy, utrzymanie w należytym stanie pod względem sanitarnym; - wymiana uszkodzonych koszy. STAW - FONTANNA - montaż i demontaż (m.in. na czas zimy) urządzeń fontanny, bieżąca konserwacja; - bieżące oczyszczanie stawu z roślin (np. rzęsy wodnej) oraz innych nieczystości. POMNIKI - mycie 1 raz w roku; - bieżące usuwanie zabrudzeń. LIŚCIE - systematyczne grabienie i usuwanie liści w sposób nie uciążliwy dla przebywających w pobliżu osób oraz wywóz poza teren parku; -grabienie liści powinno się odbywać w pierwszej kolejności z powierzchni alejek, w drugiej kolejności z trawników, rabat kwiatowych itp. Uwaga! Za zgodą Zamawiającego dopuszcza się pozostawianie niezgrabionych liści na wyznaczonych fragmentach trawnika, w celach ekologicznych, m.in. dla odnowy lub poprawy fauny i flory. ROŚLINNOŚĆ - systematyczne usuwanie wyrastającej roślinności z alejek, chodników, asfaltu; - zebranie nieczystości oraz wywóz na składowisko odpadów; - dokonywanie oprysków zapobiegających ponownemu wzrostowi roślin środkami nieszkodliwymi dla ludzi i zwierząt w sposób nie uciążliwy dla przechodniów i okolicznych mieszkańców. ODŚNIEŻANIE CHODNIKÓW ALEJEK - systematyczne odśnieżanie alejek, chodników, przejść dla pieszych; - zwalczanie śliskości, usuwanie zlodowaceń, błota, skuwanie naboi lodowych, posypywanie piaskiem; - minimalna szerokość odśnieżonego chodnika - 1,5m; - odśnieżanie należy wykonywać ręcznie lub mechanicznie, przy czym stosowanie urządzeń mechanicznych nie ?może powodować zniszczeń alejek, chodników i urządzeń (zawory, studzienki itp.); - czynności związane z odśnieżaniem winny być wykonywane we wczesnych godzinach porannych najpóźniej do godz. 6-tej, a w przypadku utrzymywania się opadów śniegu lub gołoledzi po godz. 6-tej sukcesywne usuwanie zagrożeń dla użytkowników ciągów pieszych; - pełnienie dyżurów całodobowych. Uwaga! Odśnieżaniu podlegają tylko aleje o nawierzchni asfaltowej. RABATY KWIATOWE - zabezpieczenie na okres zimowy róż i bylin, - uzupełnienie istniejących nasadzeń róż i bylin (materiał roślinny Zamawiającego). ŁAWKI - konserwacja ławek, uzupełnienie brakujących listew; - zamontowanie wyrwanych ławek. GRABY STOŻKOWATE - formowanie minimum 2 razy w roku w formę stożkowatą UWAGA! W/W PARK JEST WPISANY DO REJESTRU ZABYTKÓW III. UTRZYMANIE PARKU BELZACKIEGO WRAZ Z CHODNIKIEM PRZYLEGŁYM DO TERENU PARKU OD UL. BELZACKIEJ. Powierzchnia parku 52 781 m? (w tym 0,8 ha wód) - pow. chodnika 552 m? SPRZĄTANIE - 7 RAZY W TYGODNIU - bieżące, wielokrotne w ciągu dnia zbieranie odpadów i innych zanieczyszczeń z terenów zielonych, chodników, alejek, itp. zgromadzenie w odpowiednich pojemnikach lub workach i wywóz (bezpośrednio po sprzątaniu) na składowisko odpadów, środkami transportu przystosowanymi do wywozu odpadów. Zbieranie zanieczyszczeń powinno być wykonywane na bieżąco; - zamiatanie zanieczyszczeń, piasku na terenach utwardzonych (chodniki, alejki, parkingi, place itp.) ręcznie lub sprzętem mechanicznym służącym do zamiatania oraz wywóz piasku i innych zanieczyszczeń na składowisko odpadów. Zamiatanie należy wykonywać w godzinach i w sposób nie uciążliwy dla przechodniów i mieszkańców; - usunięcie gałęzi stwarzających niebezpieczeństwo dla ruch pieszego. KOSZENIE TRAWNIKÓW, MAX WYSOKOŚĆ 7 CM (minimum 8 razy w roku) - trawy, chwastów kosiarkami mechanicznymi, zgrabienie trawy i wywóz na kompostownię, uporządkowanie rozrzuconej trawy podczas koszenia z jezdni i chodnika. Po skoszeniu trawa powinna mieć wysokość od 2- 7cm. Przy koszeniu należy zachować ok 10 cm odległość od pni drzew. Uwaga! Wykonawca ponosi odpowiedzialność za zniszczenia nasadzeń w trakcie koszenia. Wykonawca na własny koszt będzie wymieniał drzewa i inne nasadzenia uszkodzone podczas koszenia. KOSZE - codzienne opróżnianie koszy (na odpady i na psie odchody) minimum jeden raz dziennie, utrzymanie porządku wokół koszy oraz wywóz na składowisko odpadów; - bieżąca konserwacja, naprawa koszy utrzymanie w odpowiednim stanie technicznym; - mycie koszy, utrzymanie w należytym stanie pod względem sanitarnym; - wymiana uszkodzonych koszy. STAW - bieżące oczyszczanie stawu z roślin (np.: rzęsy wodnej) oraz innych nieczystości i odpadów; -zgłaszanie szkód wyrządzanych przez bobry. LIŚCIE - systematyczne grabienie i usuwanie liści w sposób nie uciążliwy dla przebywających w pobliżu osób oraz wywóz; -grabienie liści powinno się odbywać w pierwszej kolejności z powierzchni alejek, natomiast w drugiej kolejności z trawników, rabat kwiatowych itp. Uwaga! Za zgodą Zamawiającego dopuszcza się pozostawianie niezgrabionych liści na wyznaczonych fragmentach trawnika, w celach ekologicznych, m.in. dla odnowy lub poprawy fauny i flory. ROŚLINNOŚĆ - systematyczne usuwanie wyrastającej roślinności z alejek, chodników, asfaltu; - zebranie nieczystości oraz wywóz na składowisko odpadów; - dokonywanie oprysków zapobiegających ponownemu wzrostowi roślin środkami nie szkodliwymi dla ludzi i zwierząt w sposób nie uciążliwy dla przechodniów i okolicznych mieszkańców. ODŚNIEŻANIE CHODNIKÓW, ALEJEK - systematyczne odśnieżanie alejek, chodników, przejść dla pieszych; - zwalczanie śliskości, usuwanie zlodowaceń, błota, skuwanie naboi lodowych, posypywanie piaskiem - minimalna szerokość odśnieżonego chodnika - 1,5 m; - odśnieżanie należy wykonywać ręcznie lub mechanicznie, przy czym stosowanie urządzeń mechanicznych nie może powodować zniszczeń chodników i urządzeń (zawory, studzienki itp.); - czynności związane z odśnieżaniem winny być wykonywane we wczesnych godzinach porannych najpóźniej do godz. 6-tej, a w przypadku utrzymywania się opadów śniegu lub gołoledzi po godz. 6-tej sukcesywne usuwanie zagrożeń dla użytkowników ciągów pieszych; - pełnienie dyżurów całodobowych. ŁAWKI - konserwacja ławek, uzupełnienie brakujących listew; - zamontowanie wyrwanych ławek. ZASTAWKA - regulacja stanu zwierciadła wody w stawie w zależności od wielkości dopływu wód; -regularne oczyszczanie zastawek z odpadów, gałęzi, błota itp. UWAGA! W/W PARK JEST WPISANY DO REJESTRU ZABYTKÓW IV. UTRZYMANIE PARKU IM. KARDYNAŁA STEFANA WYSZYŃSKIEGO WRAZ Z CHODNIKIEM PRZYLEGŁYM DO TERENU PARKU OD STRONY UL. BELZACKIEJ I PARKINGIEM OD STRONY ZACHODNIEJ PARKU Powierzchnia parku 12 859 m?, + pow. chodnika 353 m? RAZEM=13212 M2 SPRZĄTANIE - 7 RAZY W TYGODNIU - zbieranie odpadów i innych zanieczyszczeń z terenów zielonych, chodników, alejek, itp. zgromadzenie w odpowiednich pojemnikach lub workach i wywóz (bezpośrednio po sprzątaniu) na składowisko odpadów środkami transportu przystosowanymi do wywozu odpadów. Zbieranie zanieczyszczeń powinno być wykonywane na bieżąco; - zamiatanie zanieczyszczeń, piasku na terenach utwardzonych (chodniki, alejki, parkingi, place itp.) ręcznie lub sprzętem mechanicznym służącym do zamiatania oraz wywóz piasku i innych zanieczyszczeń na składowisko odpadów. Zamiatanie należy wykonywać w godzinach i w sposób nie uciążliwy dla przechodniów i okolicznych mieszkańców. KOSZENIE TRAWNIKÓW, MAX WYSOKOŚĆ 7 CM (min. 8 razy w roku) - trawy, chwastów kosiarkami mechanicznymi, zgrabienie trawy i wywóz na kompostownię, uporządkowanie rozrzuconej trawy podczas koszenia z jezdni i chodnika. Po skoszeniu trawa powinna mieć wysokość od 2-7cm. Przy koszeniu należy zachować ok 10 cm odległość od pni drzew. Uwaga! Wykonawca ponosi odpowiedzialność za zniszczenia nasadzeń w trakcie koszenia. Wykonawca na własny koszt będzie wymieniał drzewa i inne nasadzenia uszkodzone podczas koszenia. KOSZE - codzienne opróżnianie koszy (na odpady i na psie odchody) minimum jeden raz dziennie, utrzymanie porządku wokół koszy oraz wywóz na składowisko odpadów; - bieżąca konserwacja, naprawa koszy utrzymanie w odpowiednim stanie technicznym; - mycie koszy, utrzymanie w należytym stanie pod względem sanitarnym; - wymiana uszkodzonych koszy. LIŚCIE - systematyczne grabienie i usuwanie liści w sposób nie uciążliwy dla przebywających w pobliżu osób oraz wywóz; -grabienie liści powinno się odbywać w pierwszej kolejności z powierzchni alejek, w drugiej kolejności z trawników, rabat kwiatowych itp. ROŚLINNOŚĆ - systematyczne usuwanie wyrastającej roślinności z alejek, chodników, asfaltu; - zebranie nieczystości oraz wywóz na składowisko odpadów; - dokonywanie oprysków zapobiegających ponownemu wzrostowi roślin środkami nie szkodliwymi dla ludzi i zwierząt w sposób nie uciążliwy dla przechodniów i okolicznych mieszkańców. ODŚNIEŻANIE CHODNIKÓW, ALEJEK - systematyczne odśnieżanie alejek, chodników, przejść dla pieszych; - zwalczanie śliskości, usuwanie zlodowaceń, błota, skuwanie naboi lodowych, posypywanie piaskiem; - minimalna szerokość odśnieżonego chodnika - 1,5 m; - odśnieżanie należy wykonywać ręcznie lub mechanicznie, przy czym stosowanie urządzeń mechanicznych nie może powodować zniszczeń chodników i urządzeń (zawory, studzienki itp.); - czynności związane z odśnieżaniem winny być wykonywane we wczesnych godzinach porannych najpóźniej do godz. 6-tej, a w przypadku utrzymywania się opadów śniegu lub gołoledzi po godz. 6-tej sukcesywnie usuwanie zagrożeń dla użytkowników ciągów pieszych; - pełnienie dyżurów całodobowych. ŁAWKI - konserwacja ławek, uzupełnienie brakujących listew, - zamontowanie wyrwanych ławek. 1. Wszelkie materiały, w tym chemię fontannową, usługi, robociznę, kierownictwo i sprzęt niezbędny do wykonania usługi dostarcza i zapewnia Wykonawca na swój koszt. 2. Wszystkie odpady powstałe w wyniku wykonania usługi są własnością Wykonawcy ?i zostaną przez niego wywiezione na kompostownie lub składowisko odpadów. Koszty związane z usuwaniem, składowaniem i kompostowaniem odpadów ponosi w całości Wykonawca. 3. Wszelkie usługi należy wykonać zgodnie z obowiązującymi tym zakresie przepisami, z zasadami sztuki ogrodniczej oraz z zachowaniem obowiązujących przepisów BHP i ppoż. 4.Prace objęte usługą stanowiącą przedmiot umowy Wykonawca zobowiązany jest wykonywać na bieżąco, sukcesywnie, po stwierdzeniu przez Wykonawcę konieczności wykonania tych prac, w sposób zapewniający utrzymanie w czystości terenu objętego umową. 5.Wykonawca zapewni odpowiedni specjalistyczny sprzęt do zbiórki odpadów i nieczystości. 6.Wykonawca zobowiązany jest do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z niniejszym przedmiotem zamówienia przez cały okres realizacji zamówienia na kwotę minimum 100 000,00 zł.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 773130007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert. 1.2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Getin Noble Bank S.A. Nr r-ku: 30 1560 0013 2326 8572 1000 0003 b) poręczeniach bankowych; c) poręczeniach pieniężnych spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej; d) gwarancjach bankowych; e) gwarancjach ubezpieczeniowych; f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. nr 42, poz. 275 ze zm.). 1.3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 1.4. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany w pkt 1.2.a) musi wpłynąć najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Uwaga ! - Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. Na poleceniu przelewu należy zamieścić adnotację: Wadium w przetargu nieograniczonym na: WYKONYWANIE USŁUGI: UTRZYMANIA PARKÓW, STAWÓW PARKOWYCH I FONTANN MIEJSKICH NA TERENIE MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO. Wadium wnoszone w postaci poręczeń i gwarancji bankowych, poręczeń spółdzielczych kas oszczędnościowo - kredytowych lub gwarancji ubezpieczeniowej należy załączyć do oferty w formie kopii dokumentu, a oryginał złożyć w oddzielnej kopercie oznaczonej oryginał wadium, która będzie załączona do oferty (wewnątrz opakowania oferty). 1.5. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-4 ustawy PZP. 1.6. Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadku gdy: 1.6.1. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn lezących po stronie Wykonawcy. 1.6.2. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdium-piotrkow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach