Przetargi.pl
Wykonywanie usługi pralniczej dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Chumiętkach w roku 2023

Dom Pomocy Społecznej Chumiętki ogłasza przetarg

  • Adres: 63-840 Chumiętki, Chumiętki
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 655711717 , fax. 655711717
  • Data zamieszczenia: 2022-12-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej Chumiętki
    Chumiętki
    63-840 Chumiętki, woj. wielkopolskie
    tel. 655711717, fax. 655711717
    REGON: 000304734
  • Adres strony internetowej zamawiającego: dpschumietki.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie usługi pralniczej dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Chumiętkach w roku 2023
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem umowy jest świadczenie na rzecz Domu Pomocy Społecznej w Chumiętkach, regularnych i kompleksowych usług pralniczych bielizny, odzieży i innych tekstyliów w tym m.in.: bielizny pościelowej, ręczników, narzut, koców, poduszek, kołder, odzieży ochronnej pracowników Domu, prześcieradeł - podkładów wielorazowych z tworzyw sztucznych, firan, obrusów, bielizny osobistej, koszul, swetrów, ubrań wełnianych, spodni, bluz, kurtek, itp. , wraz z ich transportem- zwanych dalej Przedmiotem zamówienia. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) dezynfekcję określonego asortymentu (choroby zakaźne, zgony)2) pranie wodne lub chemiczne, w zależności od rodzaju Przedmiotu zamówienia3) płukanie w środkach zmiękczających i antystatycznych niektórego rodzaju Przedmiotu zamówienia,4) krochmalenie bielizny pościelowej, z wyjątkiem pościeli z tzw. kory5) suszenie,6) prasowanie lub maglowanie,7) składanie i pakowanie,8) naprawy bielizny, przyszywanie tasiemek, guzików itp.3. Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru brudnej i dostawy czystej bielizny codziennie od poniedziałku do soboty. W przypadku świąt i dodatkowych dni wolnych od pracy terminy dostaw i odbioru bielizny będą ustalane na bieżąco. Usługa realizowana będzie w pralni oferenta. Zamówienie obejmuje również transport bielizny, który będzie dokonywał się na koszt Wykonawcy.4. Zasady postępowania z bielizną brudną:a) odbiór bielizny brudnej musi odbywać się jeden raz dziennie bezpośrednio z magazynu brudnej bielizny w godz. 9.00-14.00,b) bielizna zabrudzona przed zapakowaniem w worki zostanie przeliczona na sztuki oraz oznaczona przez pracownika Zamawiającego. Worki foliowe przeznaczone do pakowania brudnej bielizny dostarczone będą przez Wykonawcę,c) pracownik Wykonawcy odbierający brudną bieliznę musi być ubrany w odzież ochronną, d) obowiązkiem pracownika Wykonawcy jest przeliczenie sztuk brudnej bielizny przy odbiorze prania,e) w przypadku niezgodności stanu bielizny brudnej po przeliczeniu dokonuje się ponownego przeliczenia w obecności pracownika Zamawiającego i Wykonawcy,f) odbiór brudnej bielizny (sztuki) jest potwierdzony na odpowiednim druku zdawczo-odbiorczym przez zdającego i przyjmującego bieliznę, g) pracownik Zamawiającego, nie rzadziej niż raz w miesiącu, będzie obecny przy ważeniu zdanej bielizny brudnej w siedzibie Wykonawcy, waga zostanie potwierdzona podpisami pracowników Wykonawcy i Zamawiającego.5. Zasady postępowania z praniem czystym:a) obowiązkiem Wykonawcy będzie dostarczenie bielizny czystej do magazynu czystej bielizny,b) bielizna czysta zapakowana w worki foliowe/(lub) materiałowe i oznaczona zostanie zważona i przeliczona sztukowo przez pracowników Zamawiającego, a następnie jej stan zostanie potwierdzony na specjalnym druku zdawczo - odbiorczym. Worki do odbioru czystej bielizny zabezpiecza Wykonawca,c) bielizna czysta winna być pakowana asortymentowo,d) bardzo zniszczona bielizna i odzież będzie oddzielnie pakowana i przekazana oddziałom, z których została zabrana,e) pracownik Wykonawcy odbierający czystą bieliznę musi być ubrany w odzież ochronną.6. Orientacyjna ilość prania miesięcznie wynosi ok 2700 kg ( z tolerancją +/- 10 %).7. Wykonawca odpowiada za stan sanitarny wyposażenia pomieszczeń magazynowych brudnej i czystej bielizny w pralni zgodnie z zaleceniami PZH w Warszawie. Zamawiający zastrzega sobie prawo możliwości wizytowania pralni Wykonawcy (zarówno przed podpisaniem umowy jak i w trakcie jej obowiązywania) oraz nadzór nad prawidłowym postępowaniem w czasie transportu bielizny czystej i brudnej. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania zaleceń producentów odzieży i pozostałego pranego asortymentu, w zakresie ograniczenia czyszczenia wodnego lub chemicznego. Usługa pralnicza będzie wykonywana zgodnie z wymogami sanitarno-epidemiologicznymi obowiązującymi w pralniach świadczących usługi na rzecz jednostek służby zdrowia oraz z zastosowaniem środków piorąco - dezynfekujących o szerokim spektrum działania, posiadających wszelkie wymagane prawem atesty i certyfikaty.8. Zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt 1) - Zamawiający zastrzega, że o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy mający status zakładu pracy chronionej, spółdzielnie socjalne oraz inni wykonawcy, których głównym celem lub głównym celem działalności ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych, w szczególności:1) osób niepełnosprawnych w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2021 r. poz. 573).Zamawiający określa minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do w/w kategorii osób wskazanych powyżej nie mniejszy niż 30 %- oświadczenie dotyczące wskaźnika Wykonawca zawrze w Formularzu ofertowym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98310000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Sytuacja ekonomiczna lub finansowaO udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.Zamawiający uzna niniejszy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę ubezpieczenia co najmniej 150 000,00 złotych.Zdolność techniczna lub zawodowaO udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.Warunek w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) świadczył lub świadczy (przy czym w tym przypadku będzie uwzględniana wartość zrealizowanej części przedmiotu umowy) co najmniej 1 usługę pralniczą o wartości minimum 100 000,00 zł brutto.Zamawiający zastrzega, iż usługa ma być wykonana na podstawie jednej umowy. Zamawiający nie uzna sumowania mniejszych usług.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-12-14

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach