Przetargi.pl
WYKONYWANIE USŁUGI OCHRONY OBIEKTÓW I MIENIA OŚRODKA SPORTU I REKREACJI W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM

OŚRODEK SPORTU I REKREACJI W PIOTRKOWIE TRYB. ogłasza przetarg

  • Adres: 97-300 Piotrków Trybunalski, ul. Stefana Batorego 8
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 44 7326569, 44 7326651
  • Data zamieszczenia: 2022-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: OŚRODEK SPORTU I REKREACJI W PIOTRKOWIE TRYB.
    ul. Stefana Batorego 8
    97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie
    tel. 44 7326569, 44 7326651
    REGON: 001307723
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.osirpiotrkow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONYWANIE USŁUGI OCHRONY OBIEKTÓW I MIENIA OŚRODKA SPORTU I REKREACJI W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest:Ochrona obiektów i mienia Ośrodka Sportu i Rekreacji w Piotrkowie Trybunalskim przed kradzieżami z włamaniem, uszkodzeniami, pożarami oraz nadzór nad przestrzeganiem ustalonego przez Zamawiającego ładu i porządku.2. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany został w SWZ CZĘŚĆ II oraz w SWZ CZĘŚĆ III.3. CPV (Wspólny Słownik Zamówień):- 79710000-4 – usługi ochroniarskie- 79711000-1 – usługi nadzoru przy użyciu alarmu4. Zamawiający nie przewiduje skorzystać z prawa opcji.5. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych zadań tj. ochrony obiektów i mienia.6. Zamawiający zgodnie z art. 95 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, tj. osoba proponowana do pełnienia nadzoru nad pracownikami ochrony fizycznej – koordynator, osoba proponowana do wykonywania usługi ochrony osób imienia jako niekwalifikowany pracownik ochrony fizycznej tj.: osób wykonujących czynności polegające na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tj. Dz.U. z 2022 r., poz. 1510, 1700). Informacje dotyczące weryfikacji i uprawnień zamawiającego opisane są w § 12 projektowanych postanowień umowy,stanowiącej CZĘŚĆ III SWZ.7. Zamawiający zastrzega, że o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy mający status zakładu pracy chronionej, spółdzielnie socjalne oraz inni wykonawcy, których głównym celem lub głównym celem działalności ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, jest społeczna i zawodowa integracja osóbspołecznie marginalizowanych, w szczególności wskazane w art. 94 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp, u których nie mniej niż 30% osób zatrudnionych u wykonawcy lub w jego jednostce, która będzie realizowała zamówienie stanowią osobyniepełnosprawne w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 roku o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych (Dz.U. z 2021 r. poz. 573, 1981, z 2022 r. poz. 558, 1700, 1812).8. Zamawiający nie przewiduje:1) odbycia przez wykonawcę wizji lokalnej lub2) sprawdzenia przez wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u zamawiającego.9. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia dotychczasowemu wykonawcy usługi zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 w związku z art. 305 pkt 1) ustawy Pzp.10. Nie dokonano podziału zamówienia na części (tym samym Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, o których mowa w art. 7 pkt 15) ustawy Pzp) z powodu: Przedmiotowe zadanie jest zamierzoną przez Zamawiającego całością. Podział na części i realizacja zadania przez różnych wykonawców skutkowałoby powstaniem kolizji niemożliwych do wyeliminowania lub uniemożliwiających prawidłową realizację usługi oraz nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia. Z uwagi na powyższe jest ono niepodzielne. Wykonanie przez jeden podmiot wszystkich czynności wchodzących w skład tej usługi umożliwi sprawne wykonanie zadań oraz właściwy nadzór nad realizacją usługi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają określone przez zamawiającego warunki udziału w postępowaniu (na podstawie art. 112 ustawy Pzp).2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:a) posiadają aktualną i ważną koncesję MSWiA do świadczenia usług w zakresie ochrony obiektów i mienia wydaną na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1995 ze zm.), w formie bezpośredniej ochrony fizycznej stałej lub doraźnej oraz polegającej na stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych. W celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku Wykonawca musi załączyć:- Aktualną i ważną koncesję MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie świadczenia usług ochrony i mienia zgodnie z ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1995 ze zm.), W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców (konsorcjum) ww. warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli spełni go samodzielnie każdy z wykonawców składających ofertę.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej:a) wykaz usług polegających na należytym wykonaniu (a w przypadku świadczenia usług okresowych lub ciągłych również wykonywaniu), w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej 1 usługi polegającej na ochronie osób i mienia w obiektach użyteczności publicznej,trwającej w sposób ciągły co najmniej 6-miesięcy dla każdej wykonanej usługi, wartość każdej usługi w okresie 6 miesięcy wynosiła (wynosi) nie mniej niż 250 000 zł brutto – wg załącznika nr 8 do IDW. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców (konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) ww. warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli spełni go samodzielnie co najmniej jeden z wykonawców składających ofertę.b) wykaz osób:polegające na dysponowaniu i skierowaniu do realizacji zamówienia osób niezbędnych do wykonania zamówienia i spełniające następujące wymagania, w szczególności:a) osoba proponowana do pełnienia nadzoru nad pracownikami ochrony fizycznej - koordynator – minimum 1-osoba. Koordynator wykonujący nadzór nad pracownikami ochrony fizycznej – musi być wpisany na listę Kwalifikowanych Pracowników Ochrony Fizycznej i posiadać minimum 12-miesięcy (następujących po sobie) doświadczenia w branży tożsamej z przedmiotem niniejszego zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych z podaniem numeru licencji – wg załącznika nr 9 do IDW.b) osoba proponowana do wykonywania usługi ochrony osób i mienia jako niekwalifikowany pracownik ochrony fizycznej - minimum 10-osób.Osoba wykonująca usługę ochrony osób i mienia jako niekwalifikowany pracownik ochrony fizycznej – musi posiadać minimum 12-miesięcy (następujące po sobie) doświadczenia w branży tożsamej z przedmiotem niniejszego zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych– wg załącznika nr 9 do IDW.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców (konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) ww. warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli spełnią go łącznie wykonawcy składający ofertę.3. Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, wszczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-12-01

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach