Przetargi.pl
Wykonywanie usługi konserwatora sieci wodociągowej, układu technologicznego uzdatniania i zbiornika wody czystej oraz urządzeń wodociągowych na terenie Miasta Podkowa Leśna

Miasto Podkowa Leśna ogłasza przetarg

  • Adres: 05-807 Podkowa Leśna, ul. Akacjowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 759 21 00 , fax. 22 758 90 03
  • Data zamieszczenia: 2020-11-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Podkowa Leśna
    ul. Akacjowa 39/41
    05-807 Podkowa Leśna, woj. mazowieckie
    tel. 22 759 21 00, fax. 22 758 90 03
    REGON: 01326933800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.podkowalesna.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie usługi konserwatora sieci wodociągowej, układu technologicznego uzdatniania i zbiornika wody czystej oraz urządzeń wodociągowych na terenie Miasta Podkowa Leśna
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie realizacji wszelkich prac/czynności, których wykonanie jest związane z wymogiem zapewnienia prawidłowego działania i utrzymania w sprawności urządzeń poprzez wykonanie czynności wymaganych przepisami technicznymi oraz przepisami prawa dotyczącymi eksploatacji, konserwacji, utrzymaniu w sprawności sieci wodociągowej i urządzeń wodociągowych: 1. Eksploatacja, konserwacja i utrzymanie w sprawności sieci wodociągowej oraz między innymi: 1) usuwanie awarii - Wykonawca zobowiązuje się rozpocząć w możliwie najkrótszym czasie, jednak nie później niż 3h od wskazań systemu (system sms) lub pozyskania informacji (w zależności co nastąpi pierwsze), usuwanie awarii w trybie ciągłym tj. także w soboty, niedziele, święta, dni wolne od pracy aż do czasu jej usunięcia. O zaistnieniu awarii Wykonawca poinformuje niezwłocznie Zamawiającego, 2) opiniowanie projektów budowlanych i wydawanie warunków technicznych przyłączy wodociągowych, dla wniosków od inwestorów prywatnych, w terminie nie dłuższym niż 21 dni od daty złożenia wniosków/dokumentów, 3) nadzór nad wykonawstwem i odbiór nowo wykonanej sieci wodociągowej, przyłączy i urządzeń wodociągowych z jednoczesnym przejęciem odebranych sieci i urządzeń do konserwacji i eksploatacji, 4) odcinanie dostaw wody w przypadku nielegalnego wykonania przyłącza wodociągowego, zgodnie z przepisami obowiązującego prawa, 5) natychmiastowe tj. w terminie 3 dni od zdarzenia opisanego w dalszej części, informowanie Zamawiającego o wykryciu nielegalnych przyłączy wodociągowych, sprawdzanie wskazanych przez Zamawiającego lokalizacji w celu określenia istnienia/bądź nieistnienia nielegalnego podłączenia do sieci (ok. 20 w trakcie trwania Umowy), 6) zabezpieczanie w okresie zimowym, od 15 października do 15 marca dwóch zdrojów ulicznych (na terenie cmentarza oraz na parkingu przy Urzędzie Miasta Podkowa Leśna), 7) na wezwanie Zamawiającego, uczestniczenie przy odbiorach robót drogowych w celu sprawdzenia, czy w trakcie robót nie został utrudniony dostęp do skrzynek, hydrantów na odbieranym odcinku drogi, 8) bieżące prowadzenie książki konserwacji sieci, w której odnotowywać będzie w szczególności: awarie, czynności konserwacyjne zasuw i hydrantów, terminy płukania hydrantów na końcówkach sieci wodociągowej itp. – do wglądu na żądanie Zamawiającego, 9) montaż nowych lub wymiana na nowe - 5 szt. zasuw w czasie trwania umowy na koszt Wykonawcy (należy przyjąć dla zasuwy ceny uśrednione). Zasuwy do wymiany lub ewentualnego montażu nowych zostaną wskazane przez Wykonawcę biorąc pod uwagę ich stan, obciążenie, eksploatację, oraz zminimalizowanie obszaru odcięcia w przypadku awarii, Zamawiający uprzednio zaakceptuje wskazanie, 10) comiesięczne odczytywanie stanów wodomierzy znajdujących się w następujących miejscach na terenie Miasta Podkowa Leśna: - ul. Warszawska-SUW, - ul. Kwiatowa,- ujęcie czwartorzędowe (S1, S2), - ul. Lilpopa k/Pałacyku – ujęcie oligoceńskie (S3), - ul. Jaskółcza, - ul. Jana Pawła II, - ul. Wiewiórek, - ul. Kazimierzowska-Paproci, - ul. Letniskowa- Zachodnia, - ul. Dzików, - ul. przy parkingu ul. Kościelna/Akacjowej (zdrój), i przekazywanie tych informacji (protokołów) Zamawiającemu do dnia 10 każdego miesiąca obowiązywania Umowy, 11) dostarczanie najpóźniej do 20 dnia każdego miesiąca, sprawozdania z wykonanych prac (np. kserokopia z książki konserwacji sieci podpisana przez osobę upoważnioną ze strony Wykonawcy za konserwację sieci wodociągowej oraz rozliczenie ilości wody wypływające z podkowiańskiej sieci wodociągowej i do niej wpływającej z sieci brwinowskiej), 12) w ciągu 7 dni od dnia otrzymania od Wykonawcy protokołu z rozliczenia zużytej wody przez Miasto Podkowa Leśna i Gminę Brwinów (wg odczytów wodomierzy), Wykonawca ma obowiązek oddać lub pobrać odpowiednią ilość wody wynikającą z tego rozliczenia (bilans wody oddanej i pobranej = 0), 13) montaż zakupionych przez Wykonawcę lub Zamawiającego części celem usprawnienia działalności Urządzeń lub w jakimkolwiek innym celu, na żądanie Zamawiającego oraz demontaż zniszczonych i uszkodzonych części, 14) zgłoszenie Zamawiającemu (wraz z określaniem lokalizacji) zamiaru płukania końcówek sieci wodociągowej (raz na kwartał - najpóźniej do dnia 15.03., 15.06., 15.09., 15.12.). Po każdym płukaniu nastąpi dokonanie pobrań wody na końcówkach sieci wodociągowej oraz dowóz tych próbek do Stacji Sanitarno- Epidemiologicznej lub innej certyfikowanej instytucji w celu przeprowadzenia badań fizyko-chemicznych i bakteriologicznych. Koszt badań poboru i dowozu ponosi Wykonawca, 15) na żądanie Zamawiającego dokonywanie pobrań wody na końcówkach sieci wodociągowej oraz dowóz próbek do Stacji Sanitarno- Epidemiologicznej lub innej certyfikowanej instytucji w celu przeprowadzenia badań fizyko-chemicznych i bakteriologicznych. Koszt badań, poboru i dowozu próbek do Stacji ponosi Wykonawca, 16) przeglądy hydrantów przeciwpożarowych raz na rok, utrzymanie ich w stałej sprawności (oznaczenie tablicami w przypadku ich braku). 2. Eksploatacja ujęcia wody polegać będzie między innymi na: 1) utrzymywaniu Urządzeń ujęcia wody w sprawności technicznej, dokonywaniu bieżących napraw, 2) kontroli pracy poszczególnych ujęć studni, odczytywaniu monitoringu piezometrycznego raz na kwartał, 3) kontroli i zachowaniu warunków sanitarnych w strefie ochrony sanitarnej ujęcia wody, 4) odczytywanie wodomierzy i analizowanie przepływu na ujęciach wody studni czwartorzędowych S1 i S2 i studni oligoceńskiej S3 pod koniec każdego miesiąca, najpóźniej do dnia 20, 5) bieżącym prowadzeniu książki konserwacji stacji i ujęć wody - do wglądu na żądanie Zamawiającego, 6) dostarczenie, najpóźniej do dnia 20 każdego miesiąca, sprawozdania z wykonanych prac (np. kserokopia z książki konserwacji SUW, ujęć wody i agregatów prądotwórczych podpisana przez osobę upoważnioną ze strony Wykonawcy za konserwację), 7) dokonywaniu okresowych tj. raz na kwartał każdego roku pobrań wody z wyznaczonych punktów poboru i z SUW oraz dowóz do Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w celu przeprowadzenia badań fizykochemicznych i bakteriologicznych. Koszt badań poboru i dowozu ponosi Wykonawca, 8) utrzymywanie w gotowości agregatów prądotwórczych znajdujących się na terenie ujęć wody S1 i S2 i na terenie SUW (w tym okresowe uruchamianie agregatów- zgodnie z zaleceniami producenta tj. w okresie od wiosny do jesieni (od kwietnia do października); raz na miesiąc przez 20 minut, natomiast w zimie (w okresie od listopada do marca), przy temperaturach poniżej - 12oC, agregaty należy uruchamiać raz w tygodniu przez 20 minut. Włączenie mat grzewczych przy ujemnych temperaturach powietrza w nocy i w dzień. Wykonawca oświadcza, że zapoznał się z instrukcją ich obsługi oraz wymaganiami gwarancyjnymi. 3. Eksploatacja układu technologicznego uzdatniania wody polegać będzie między innymi na: 1) kontroli w celu zapewnienia prawidłowego przebiegu napowietrzania wody przez strumienicę, 2) kontroli w celu zapewnienia właściwego funkcjonowania zbiornika reakcji (funkcjonowanie poziomów sterowniczych zainstalowanych w zbiorniku oraz armatury zaporowej zbiornika), 3) wykonywaniu bieżącej obsługi pomp, utrzymywaniu pomp pośrednich i armatury w sprawności technicznej. 4) bieżącym utrzymywaniu w czystości filtrów, sprawdzanie stanu połączeń kołnierzowych oraz stanu szczelności połączeń na instalacji sprężonego powietrza zasilającej siłowniki napędów pneumatycznych przepustnic, konserwacji zaworów odpowietrzających filtry, 5) kontrolowaniu właściwego stanu przepustnic zainstalowanych przy filtrach (złoża filtracyjnego), 6) okresowej kontroli stanu złoża filtracyjnego (tj. prawidłowości filtrowania), 7) okresowym sprawdzaniu parametrów wody uzdatnionej po poszczególnych filtrach celem sprawdzenia skuteczności pracy filtrów, czego potwierdzeniem są prawidłowe wyniki w uzyskanych próbkach wody, 8) kontroli regulacji parametrów i procesu płukania filtrów wg wskazań zaprogramowanego systemu, 9) kontroli parametrów pracy pomp sieciowych i pompy płuczącej, obsłudze bieżącej pomp wg wskazań zaprogramowanego systemu, 10) obsłudze sprężarki zasilającej siłowniki przepustnic, kontroli działania i konserwacji urządzeń zestawu do dezynfekcji w celu zapewnienia prawidłowości działania, 11) konserwacji i obsłudze osuszacza powietrza, 12) montażu części zakupionych przez Wykonawcę lub Zamawiającego (na jego żądanie) oraz demontażu zniszczonych i uszkodzonych części, 13) kontroli stanu zbiornika ścieków popłuczyn, okresowych czyszczeniach (raz, do 30.06.) zbiornika, bieżącej obsłudze pompy ścieków zainstalowanej w zbiorniku, 14) prowadzeniu i sporządzeniu codziennego sprawozdania dobowego z ruchu stacji uzdatniania wody. 4. Eksploatacja zbiornika wody czystej polegać będzie między innymi na : 1) bieżącej kontroli działania armatury zaporowej i urządzeń sygnalizujących poziomy wody w zbiorniku wody czystej, 2) okresowym (raz, do 30.06.) czyszczeniu oraz dezynfekcji komór zbiornika wody czystej, 3) czyszczeniu kanałów wentylacyjnych zbiornika w celu zapewnienia drożności i prawidłowości działania, 4) montażu części zakupionych przez Wykonawcę lub Zamawiającego (na jego żądanie) oraz demontażu zniszczonych i uszkodzonych części. 5. Dodatkowo Wykonawca zobowiązany będzie do: 1) bieżącej konserwacji i utrzymania w czystości elementów kontenerowego budynku stacji SUW, 2) bieżącego wykonywania niezbędnych napraw i prac koniecznych dla właściwego funkcjonowania ujęcia wody i stacji uzdatniania wody, 3) bieżącego utrzymania w czystości terenu zagospodarowania SUW wraz z drogami i placami oraz utrzymaniu we właściwym stanie ogrodzenia SUW (samodzielne zagospodarowanie powstałych odpadów), 4) odśnieżania terenu SUW i ujęć wody, 5) utylizacji powstałych na stacji odpadów na koszt Wykonawcy. 6. Zapisy – dotyczące całego zakresu zamówienia: 1) Zakupu nowych części wskazanych przez Wykonawcę w „Wykazie przewidzianych części zamiennych” i każdych innych, niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania Urządzeń (sieci lub obiektu) dokona Wykonawca. Aby dokonać zakupu Wykonawca zwróci się z prośbą do Zamawiającego o dokonanie akceptacji zakupu. Akceptacja zakupu przez Zamawiającego zostanie dokonana przez wystawienie formularza zamówienia opatrzonego podpisem osoby upoważnionej. Części zostaną zakupione po cenach nie wyższych niż uśrednione ceny obowiązujące na rynku lokalnym w danym okresie. Do rozliczenia Wykonawca przedstawi fakturę zakupu VAT lub innym dokumentem potwierdzi, że część została zakupiona za cenę wykazaną do rozliczenia. Czynność montażu zostanie odnotowana w książce konserwacji. Zakupy powinny być dokonane dopiero w sytuacji, kiedy remont Urządzenia lub jego części nie przyniesie oczekiwanych rezultatów. Drobne części do wartości 300 zł. brutto (miesięcznie), nabywać będzie sam Wykonawca, na koszt własny. 2) Ocena prawidłowości działania wodomierzy i wystawianie opinii w terminie 14 dni od zgłoszenia przez pracownika Zamawiającego. W razie konieczności wymiana wodomierza głównego. Wodomierze do wymiany dostarcza Zamawiający. Czynność wymiany stanowi koszt Wykonawcy. 3) W przypadku pozyskania przez Zamawiającego środków na modernizację Urządzeń objętych zakresem Przedmiotu Umowy, modernizacja odbędzie się pod nadzorem inspektora nadzoru ustanowionego ze Strony Wykonawcy, 4) Wykonawca powinien dysponować zapasem pomp i części do Urządzeń. 5) Wykonawca będzie się stosował do wskazań i zaleceń zawartych w dokumentach określających sposób konserwacji Urządzeń oraz będzie informował Zamawiającego o wszelkich problemach mogących wyniknąć w trakcie wykonywania Umowy, związanych z wykonywanym Przedmiotem Umowy. 6) W ramach Umowy Wykonawca zobowiązuje się do pozostawania w stałej, całodobowej gotowości do wykonywania wszelkich czynności/prac w ramach Przedmiotu Umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50000000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 3.000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach