Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 64-500 Szamotuły, ul. Sukiennicza 13
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 2927103 , fax. 061 2927102
- Data zamieszczenia: 2012-06-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Sukiennicza 13 13
64-500 Szamotuły, woj. wielkopolskie
tel. 061 2927103, fax. 061 2927102
REGON: 00055382200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szamotuly.med.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonywanie usługi kompleksowego sprzątania w pomieszczeniach SPZOZ w Szamotułach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia na świadczenie na rzecz Zamawiającego usług polegających na wykonywaniu usługi kompleksowego sprzątania w pomieszczeniach SPZOZ w Szamotułach. W ramach zadania przewiduje się do sprzątania: Zakres czynności w pomieszczeniach wchodzących w zakres usługi (zał. Nr 3 do SIWZ): 1. Podłogi ceramiczne i kamienne - codzienne odkurzanie, mycie maszyną szorująco-zbierającą oraz mopem z zastosowaniem środków dezynfekcyjnych oraz myjąco-pielęgnacyjnych. Raz na kwartał gruntowne maszynowe czyszczenie i konserwacja polimerami akrylowymi lub poliuretanowymi z zastosowaniem powłoki odpornej na działanie alkoholu, przeznaczonej dla szpitalnictwa - 1 litr polimeru na 30 m2 z gwarancja powłoki na okres kwartału. 2. Podłogi z wykładziny PCV - codzienne odkurzanie, mycie maszyną szorująco-zbierającą oraz mopem z zastosowaniem środków dezynfekcyjnych oraz myjąco-pielęgnacyjnych. Raz na kwartał gruntowne maszynowe czyszczenie i konserwacja polimerami akrylowymi lub poliuretanowymi z zastosowaniem powłoki odpornej na działanie alkoholu, przeznaczonej dla szpitalnictwa - 1 litr polimeru na 30 m2 z gwarancja powłoki na okres kwartału. 3. Wykładziny dywanowe - codzienne odkurzanie oraz pranie w razie konieczności tj. bieżące usuwanie zabrudzeń, plam itp. 4. Ceramika ścienna - codzienne mycie środkami odtłuszczającymi. 5. Sanitariaty - codzienne mycie z zastosowaniem środków dezynfekcyjnych zapachowo czynnych, codzienne czyszczenie armatury, codzienne czyszczenie i nabłyszczanie luster, systematyczne stosowanie zawieszek zapachowo dezynfekcyjnych w toaletach uzupełniane na bieżąco. 6. Meble - codzienne odkurzanie, mycie i pielęgnacja na wszystkich zewnętrznie dostępnych powierzchniach. 7. Powierzchnie szklane - codzienne mycie i nabłyszczanie drzwi szklanych, przeszkleń wewnętrznych. Utrzymanie w czystości okien w pomieszczeniach wchodzących w zakres usługi - mycie i nabłyszczanie w razie uzasadnionej potrzeby. 8. Parapety - codzienne mycie i odkurzanie parapetów wewnętrznych, utrzymanie w czystości parapetów zewnętrznych w pomieszczeniach wchodzących w zakres usługi ze szczególnym naciskiem na zlokalizowane na najniższej kondygnacji. 9. Kosze na śmieci - codzienne opróżnianie koszy i wymiana worków na śmieci 10. Śmieci - codzienne wynoszenie śmieci do pojemników Zamawiającego na odpady. 11. Urządzenia biurowe: komputery, drukarki, faksy, telefony - odkurzanie i mycie w razie potrzeby w celu usunięcia widocznych zabrudzeń. 12. Poręcze schodowe i odbojniki - codzienne mycie z zastosowaniem środków dezynfekcyjnych oraz myjąco-pielęgnacyjnych. 13. Podłogi pokryte polimerami konserwacyjnymi z poliuretanu lub akrylu - codzienne odkurzanie, mycie oraz polerowanie urządzeniem o wydajności minimum 1000 obrotów/min. i nabłyszczanie 14. Windy - codzienne czyszczenie, polerowanie wszystkich powierzchni oraz konserwacja powierzchni stalowych środkami przeznaczonymi do czyszczenia stali. 15. Ściany - usuwanie na bieżąco wszelkich zabrudzeń na ścianach do wysokości 1,5 m w pomieszczeniach wchodzących w zakres usługi. 16. Wycieraczki i maty - codzienne trzepanie, usuwanie zabrudzeń, plam itp. 17. Remonty i konserwacje - w razie potrzeby sprzątanie po przeprowadzonych remontach i konserwacjach pomieszczeń wchodzących w zakres usługi. 18. Kaloryfery, wyłączniki, listwy przypodłogowe, lampy, obrazy, zegary, tablice informacyjne oraz inne przedmioty przytwierdzone do ściany, drzwi, klamki, lustra, wieszaki, kratki wentylacyjne i wywietrzniki - odkurzanie i mycie w razie potrzeby w celu usunięcia widocznych zabrudzeń 19. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia (serwisu szybkiego reagowania), przez 5 dni w tygodniu, w godzinach: 8.00 - 16.00, reagującego w czasie nie dłuższym niż 15 minut od zgłoszenia, w przypadku nieprzewidzianych sytuacji /nieprzewidziane awarie, zagrożenia epidemiologiczne, wizyty gości, w przypadku innych zdarzeń losowych (zgodnie z Zał. Nr 6b). UWAGA: Istnieje możliwość zapoznania się z pomieszczeniami przeznaczonymi do sprzątania. Zamawiający zaleca przeprowadzić wizję lokalną w pomieszczeniach SP ZOZ w Szamotułach, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym przed złożeniem oferty. 1) Osoby przeznaczone przez Wykonawcę do wykonywania usługi sprzątania powinny być przeszkolone w zakresie BHP i ppoż. Usługa wykonywana będzie: ? Przy użyciu środków czystości odpowiadających polskim normom i posiadających atest PZH, lub równoważny. Wykonawca złoży jako załącznik do oferty wykaz środków czystości, jakie zamierza użyć do wykonywania usługi - załącznik nr 4. ? Sprzętem ręcznym i mechanicznym będącym w dysponowaniu Wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zwiera załącznik nr 3 do SIWZ Wszystkie załączniki niniejszej specyfikacji stanowią jej integralną część. 2. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. 3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 4. Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy, tj. do 50 % wartości zamówienia podstawowego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szamotuly.med.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Utrzymanie czystości i porządku na terenie Miasta i Gminy Września
Dodano: 2016-07-08 - Usługi kompleksowego sprzątania w obiektach szpitalnych, wykonywanie prac pomocniczych na rzecz pacjenta oraz transportu wewnętrznego
Dodano: 2016-07-07 - USŁUGA W ZAKRESIE SPRZĄTANIA
Dodano: 2016-06-08 - Usługa stałego utrzymania czystości w budynkach oraz terenów wokół budynków siedzib Agencji Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Poznaniu wraz z zapewnieniem środków i artykułów czystości - postępowanie nr 016/POZ/22/2016
Dodano: 2016-06-01 - Świadczenie usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości na nieruchomościach będących w zasobach Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej MZGM Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim.
Dodano: 2016-06-01 - Utrzymanie czystości i porządku na terenie Miasta i Gminy Września
Dodano: 2016-04-25 - Przedmiotem zamówienia są usługi sprzątania
Dodano: 2016-04-19 - Usługa sprzątania pomieszczeń wewnętrznych i terenów zewnętrznych Sądu Rejonowego w Turku
Dodano: 2016-04-15 - Usługa sprzątania pomieszczeń wewnętrznych i terenów zewnętrznych Sądu Okręgowego w Koninie oraz pomieszczeń Opiniodawczego Zespołu Sądowych Specjalistów w Koninie
Dodano: 2016-04-15 - Świadczenie usługi w zakresie kompleksowego utrzymania czystosci na przystankach autobusowych zlokalizowanych na terenie miasta Poznania - rejon VI Jeżyce.
Dodano: 2016-03-31