Przetargi.pl
WYKONYWANIE USŁUGI INSTRUKTORSKIEJ PROWADZENIA ZAJĘĆ RUCHOWYCH W WODZIE Z KLIENTAMI GRUPOWYMI I INDYWIDUALNYMI W OBIEKCIE KRYTEJ PŁYWALNI PRZY UL. KULCZYŃSKIEGO 9

Centrum Kultury Fizycznej w Brzezinach ogłasza przetarg

  • Adres: 95060 Brzeziny, ul. Kulczyńskiego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 46 875 26 57 , fax. 46 875 26 46
  • Data zamieszczenia: 2017-02-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Kultury Fizycznej w Brzezinach
    ul. Kulczyńskiego 9
    95060 Brzeziny, woj. łódzkie
    tel. 46 875 26 57, fax. 46 875 26 46
    REGON: 75080020500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONYWANIE USŁUGI INSTRUKTORSKIEJ PROWADZENIA ZAJĘĆ RUCHOWYCH W WODZIE Z KLIENTAMI GRUPOWYMI I INDYWIDUALNYMI W OBIEKCIE KRYTEJ PŁYWALNI PRZY UL. KULCZYŃSKIEGO 9
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: WYKONYWANIE USŁUGI INSTRUKTORSKIEJ PROWADZENIA ZAJĘĆ RUCHOWYCH W WODZIE Z KLIENTAMI GRUPOWYMI I INDYWIDUALNYMI W OBIEKCIE KRYTEJ PŁYWALNI PRZY UL. KULCZYŃSKIEGO 9. 2. Usługa zawiera prowadzenie zajęć: 1) z zorganizowanymi grupami szkolnymi i innymi grupami zorganizowanymi, 2) z grupami komercyjnymi tworzonymi przez Zleceniodawcę, 3) z klientami komercyjnymi, indywidualnie uzgadnianych przez Wykonawcę. 1. Usługa zawiera prowadzenie zajęć w następującym zakresie: 1) nauki i doskonalenia pływania z klientami grupowymi i indywidualnymi, 2) nauki i doskonalenia pływania z grupami zorganizowanymi z prowadzeniem przez instruktorów dokumentacji (dzienniki zajęć, sprawozdania z efektów) zgodnie z wzorami obowiązującymi u Zamawiającego, 3) zajęć ruchowych w wodzie z niemowlętami i dziećmi do 5 roku życia w grupach zorganizowanych oraz indywidualnie uzgadnianych z instruktorem, 4) zajęć ruchowych w formie wodnego aerobiku, 5) zajęć zapoznania z nurkowaniem. 4. Ilość przewidywanych jednostek instruktorskich do przeprowadzenia w okresie od daty zawarcia umowy do 23.12.2017 r. szacuje się na: 1) do 4400 jednostek instruktorskich trwających 45 min. w zakresie nauki i doskonalenia pływania z klientami grupowymi i indywidualnymi, w tym: • od lutego do czerwca około 2100 jednostek, • od września do grudnia około 2300 jednostek, 1) do 500 jednostek instruktorskich trwających 45 min. w zakresie nauki i doskonalenia pływania z grupami zorganizowanymi z prowadzeniem przez instruktorów dokumentacji, zgodnie z wzorami obowiązującymi u Zamawiającego, 2) do 250 jednostek instruktorskich trwających 30 min. w zakresie zajęć ruchowych w wodzie z niemowlętami i dziećmi do 5 roku życia w grupach zorganizowanych oraz indywidualnie uzgadnianych z instruktorem, w tym: • od stycznia do czerwca około 140 jednostek, • od września do grudnia około 110 jednostek, 1) do 120 jednostek instruktorskich trwających 45 min. w zakresie zajęć ruchowych w formie wodnego aerobiku w tym, • od stycznia do czerwca około 70 jednostek, • od września do grudnia około 50 jednostek, Są to wszystkie jednostki instruktorskie z zakresu zajęć ruchowych w wodzie wykonywanych na krytej pływalni CKF w Brzezinach oszacowane na podstawie ilości od lutego 2016 roku do grudnia 2016 roku. 4. Świadczenie usługi będzie odbywać się zgodnie z regulaminami krytej pływalni zawartymi w załączniku nr 6 i załączniku nr 7 do SIWZ oraz procedurą ewidencji w systemie kasowym ESOK zawartą załączniku nr 8 do SWIZ. Wykonawca zobowiązany jest w ramach realizacji zamówienia zapewnić własny sprzęt niezbędny do prawidłowego wykonania usługi. 5. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga aby osoby prowadzące zajęcia nauki i doskonalenia pływania, zajęcia ruchowe oraz zajęcia zapoznania z nurkowaniem były zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę. 6. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący czynności wymienione powyżej, będą zatrudnieni na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dn. 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 poz. 1666). 7. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 5 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 8. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 5 czynności w trakcie realizacji zamówienia: • oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; Wyliczenie ma charakter przykładowy. Umowa o pracę może zawierać również inne dane, które podlegają anonimizacji. Każda umowa powinna zostać przeanalizowana przez składającego pod kątem przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych; zakres anonimizacji umowy musi być zgodny z przepisami ww. ustawy. • zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; • poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 9. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 5 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w załączniku nr 5 do SIWZ (wzór umowy), Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 5 czynności. 10. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez.Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92600000-7

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach