Przetargi.pl
Świadczenie usług sportowo- rekreacyjnych dla funkcjonariuszy/pracowników Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi i jednostek podległych

Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 91048 Łódź, ul. Lutomierska 108/112
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 426 652 295 , fax. 426 652 080
  • Data zamieszczenia: 2017-03-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi
    ul. Lutomierska 108/112
    91048 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 426 652 295, fax. 426 652 080
    REGON: 47075497600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.lodzka.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług sportowo- rekreacyjnych dla funkcjonariuszy/pracowników Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi i jednostek podległych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na nielimitowanym dostępie dla uprawnionych pracowników Zamawiającego, do korzystania z obiektów i zajęć sportowo-rekreacyjnych w obiektach Wykonawcy oraz podmiotów z nim współpracujących rozmieszonych na terenie całego kraju. Maksymalnie 320 osób. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w Załączniku nr 5 do SIWZ. 3.Warunki realizacji określono we wzorze umowy- Załącznik nr 6 do SIWZ. 4.Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a wymaga, zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osoby/osób wykonującej czynności związane z realizacją usługi, tj. obsługa karnetów/abonamentów, udzielanie informacji o dostępie do usług, przyjmowanie i rozpatrywanie skarg i zażaleń w trakcie realizacji zamówienia. Umowa o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia ustawy 26.06.1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r., poz. 1666 z późn. zm. 5.W celu udokumentowania zatrudnienia osoby/osób Wykonawca w Formularzu ofertowym oświadczy, że osoba/osoby do wykonywania czynności, o których mowa w pkt 3.4 SIWZ zostanie zatrudniona na podstawie umowy o pracę. Przed podpisaniem umowy Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza poda na wykazie osób dane kontaktowe tej osoby/osób - imię, nazwisko, numer telefonu. 6. W celu weryfikacji realizacji zatrudnienia, Wykonawca/podwykonawca będzie zobowiązany do raportowania stanu zatrudnienia przez cały okres trwania umowy poprzez przedłożenie oświadczenia. Oświadczenie w formie pisemnej powinno potwierdzać fakt zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osoby/osób wskazanych w wykazie osób, zawierać dane Wykonawcy oraz datę. Zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę/podwykonawcę zanonimizowanych umów o pracę i dokumentów potwierdzających odprowadzenie składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne pracowników realizujących zamówienie. 7.Oświadczenie, o którym wyżej mowa Wykonawca/podwykonawca zobowiązany jest przedłożyć pierwszego dnia następnego miesiąca od daty podpisania umowy, a następnie co trzy miesiące w terminie do ostatniego dnia danego miesiąca. 8. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę/podwykonawcę oświadczenia w terminie wskazanym przez Zamawiającego będzie traktowane, jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osoby/osób wykonujących czynności związanych z realizacją usługi, tj. obsługa karnetów/abonamentów, udzielanie informacji o dostępie do usług, przyjmowanie i rozpatrywanie skarg i zażaleń w trakcie realizacji zamówienia. 9. Wykonawca zobowiązuje się zapłacić Zamawiającemu karę umowną w wysokości 1000,00 zł (za każdy miesiąc) za brak zatrudnienia na umowę o pracę osób skierowanych do realizacji zamówienia wykazanych w wykazie osób. Przedmiotowa kara zostanie naliczona za każdego pracownika oddzielnie. 10. W przypadku dwukrotnej zapłaty powyższej kary umownej Zamawiający uprawniony będzie do wypowiedzenia umowy w terminie 14 dni od powiadomienia Wykonawcy o stwierdzonej nieprawidłowości. 11.W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wskazanych w wykazie Zamawia jacy ma możliwość zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcje Pracy. UWAGA: Na podstawie art. 24aa ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92600000-7

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach