Przetargi.pl
WYKONYWANIE USŁUGI: BIEŻĄCE UTRZYMANIE KANALIZACJI DESZCZOWEJ NA TERENIE MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO

Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 97-300 Piotrków Trybunalski, ul. Kasztanowa 31
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 44 7339253 , fax. 44 7339252
  • Data zamieszczenia: 2016-01-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta
    ul. Kasztanowa 31 31
    97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie
    tel. 44 7339253, fax. 44 7339252
    REGON: 59227611400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdium-piotrkow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONYWANIE USŁUGI: BIEŻĄCE UTRZYMANIE KANALIZACJI DESZCZOWEJ NA TERENIE MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie w technicznej sprawności kanalizacji deszczowej na terenie miasta Piotrkowa Trybunalskiego, które w swoim zakresie obejmuje: 1. Czyszczenie deszczowych wpustów ulicznych wraz z udrożnieniem przykanalików i wywozem osadu. 2. Udrożnienie z przepłukaniem rurociągów sieci kanalizacyjnych wraz z wywozem osadu. 3. Czyszczenie studni rewizyjnych wraz z wywozem osadu. 4. Czyszczenie separatorów 12 szt. (zgodnie z instrukcją eksploatacji separatora) wraz z wywozem osadu w tym: a) prowadzenie Kart Separatora - osobna karta dla każdego separatora. Wzór karty zostanie uzgodniony z Zamawiającym, b) serwisowanie urządzeń po wyczyszczeniu separatorów polegających na kontroli stanu technicznego poszczególnych elementów urządzeń (wraz ze sporządzaniem protokołu przeglądu technicznego). 5. Wymianę studni kanalizacyjnych DN500 betonowych z wpustem deszczowym (kratką) w klasie D400 z przykanalikami DN160 lub DN200 z rur PVC-U wraz z otworzeniem nawierzchni asfaltowych. Lokalizację studni ściekowych wskaże Zamawiający. 6. Wymianę studni kanalizacyjnych rewizyjnych betonowych DN1000, DN1200 z włazem D400 wraz z odtworzeniem nawierzchni asfaltowych. Lokalizację studni ściekowych wskaże Zamawiający. 7. Przeprowadzenie teleinspekcji kanałów deszczowych (np. za pomocą kamery). 8. Remonty bieżące przyłączy i sieci kanalizacji deszczowej wraz z otworzeniem nawierzchni asfaltowej, obejmujące między innymi czynności takie jak: a) wymiana uszkodzonych fragmentów wpustów deszczowych i studzienek kanalizacyjnych, b) regulacja pionowa wpustów deszczowych oraz studzienek, c) regulacja pionowa studzienek rewizyjnych, d) wymiana uszkodzonych fragmentów przykanalików i sieci kanalizacji deszczowej, e) uzupełnienie brakujących (skradzionych) pokryw na studzienkach rewizyjnych, f) uzupełnienie brakujących (skradzionych) krat na studzienkach burzowych, g) czyszczenie odwodnienia liniowego, h) montaż na budynkach rur spustowych żeliwnych kielichowych, i) montaż syfonów Geigera, j) czyszczenie z nieczystości syfonów Geigera, wywóz osadu, k) czyszczenie komór o poj. do 10 m3 wraz z wywozem osadu. l) odbudowa przyczółków wylotowych kanałów do cieków naturalnych, czyszczenie 20 m cieku, betonowanie przyczółków. Wykaz separatorów zamontowanych na terenie miasta Piotrkowa Trybunalskiego: a) separator lamelowy wraz z osadnikiem UNICON V2B1-9 - 2 szt., b) separator lamelowy wraz z osadnikiem UNICON V2B1-4 - 1 szt., c) separator lamelowy wraz z osadnikiem UNICON L30-300 - 2 szt., d) separator lamelowy wraz z osadnikiem UNICON SW 30/300 -1 szt., e) separator koalescencyjny ESP300-1 - 2 szt., f) separator koalescencyjny wraz z osadnikiem SEKOTW-BNG30/300 - 1 szt., g) separator COALISATOR-L150/1500 - 1 szt., h) separator COALISATOR-L20/200 - 1 szt., i) separator koalescencyjny PSK KOALA II 30NG 1 szt. II. DODATKOWE INFORMACJE: 1. Dobór sprzętu właściwego do wykonania danej czynności leży po stronie Wykonawcy w zależności od zastanych warunków w jakich mają być wykonywane prace. 2. W trakcie realizacji zamówienia może wystąpić konieczność transportu towarów niebezpiecznych. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić realizację zamówienia przez osoby posiadające odpowiednie dla danych czynności uprawnienia. 3. Zamawiający wymaga aby Wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 400 000,00 PLN. 4. Wykonawca zobowiązany będzie do informowania Zamawiającego o terminie zakończenia robót wykonywanych w ramach zlecenia oraz do informowania o terminach robót zanikających. 5. Zamawiający, po ocenie zasadności wykonania danego zakresu prac, będzie pisemnie, telefonicznie bądź pocztą elektroniczną zlecał wykonanie określonych czynności z podaniem każdorazowo terminu wykonania. 6. Na wykonane roboty budowlane, w szczególności określone w pkt I.5 oraz I.6 Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji jakości na okres 24 miesiące licząc od dnia podpisania protokołu odbioru tych robót. 7. Opis przedmiotu zamówienia opracowano zgodnie z treścią art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2015 r. poz. 2164). 8. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia przedmiot zamówienia opisany został za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych lub systemów odniesienia - Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego towary lub usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, potwierdzających spełnienie wymagań. 9. Wszystkie odpady stanowią własność Wykonawcy. 10. Zamawiający będzie wymagał załączenia do protokołu odbioru wykonanych prac dokumentów potwierdzających prawidłowe zagospodarowanie, powstałych podczas realizacji przedmiotu zamówienia, odpadów zgodnie z Ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U.2013.21 z późn. zm.). W ramach w/w prac, Wykonawca zobowiązany jest do: - dysponowania bazą sprzętowo - materiałową w odległości nie większej niż 50 km od granic miasta Piotrkowa Trybunalskiego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 904700002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.1 Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 12.000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert. 1.2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Getin Noble Bank S.A. Nr r-ku: 30 1560 0013 2326 8572 1000 0003 b) poręczeniach bankowych; c) poręczeniach pieniężnych spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej; d) gwarancjach bankowych; e) gwarancjach ubezpieczeniowych; f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. nr 42, poz. 275 ze zm.). 1.3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 1.4. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany w pkt 1.2.a) musi wpłynąć najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Uwaga ! - Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. Na poleceniu przelewu należy zamieścić adnotację: Wadium w przetargu nieograniczonym na: WYKONYWANIE USŁUGI: BIEŻĄCE UTRZYMANIE KANALIZACJI DESZCZOWEJ NA TERENIE MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO. Wadium wnoszone w postaci poręczeń i gwarancji bankowych, poręczeń spółdzielczych kas oszczędnościowo - kredytowych lub gwarancji ubezpieczeniowej należy załączyć do oferty w formie kopii dokumentu, a oryginał złożyć w oddzielnej kopercie oznaczonej oryginał wadium, która będzie załączona do oferty (wewnątrz opakowania oferty). 1.5. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-4 ustawy PZP. 1.6. Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadku gdy: 1.6.1. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn lezących po stronie Wykonawcy. 1.6.2. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas reakcji w przypadku awarii
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdium-piotrkow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach