Gmina Miasto Łęczyca ogłasza przetarg
- Adres: 99100 Łęczyca, ul. Marii Konopnickiej
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. (024) 721 03 00 , fax. (024) 721 03 01
- Data zamieszczenia: 2016-12-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Łęczyca
ul. Marii Konopnickiej 14
99100 Łęczyca, woj. łódzkie
tel. (024) 721 03 00, fax. (024) 721 03 01
REGON: 61101547700000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonywanie usług związanych z zarządzaniem nieruchomościami stanowiącymi własność Gminy Miasto Łęczyca - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Zarządzanie nieruchomościami stanowiącymi własność Gminy Miasto Łęczyca oraz zarządzanie lokalami gminnymi we Wspólnotach Mieszkaniowych w roku 2017. Zarządca zobowiązany jest do realizowania zarządzania w taki sposób, aby nieruchomości były eksploatowane zgodnie ze swoim przeznaczeniem i wymaganiami ochrony środowiska oraz utrzymywane w stanie niepogorszonym. Wykaz powierzchni użytkowej budynków, lokali mieszkalnych i użytkowych stanowiących własność Gminy Miasto Łęczyca określa załącznik nr 6 do SIWZ. Podane wielkości zarządzanych powierzchni określone są na dzień 30.11.2016 r. i stanowią podstawę do obliczenia łącznej ceny ofertowej brutto. Powyższe wielkości mogą w trakcie realizacji umowy ulec zmianie w następstwie np. sprzedaży nieruchomości, rozbiórki budynku, przekazania budynku. W zakres zarządzania wchodzą w szczególności: 1. prowadzenie i bieżąca aktualizacja bazy danych o zarządzanych obiektach, przekazywanie informacji w niej zawartych w zakresie i terminach pożądanych przez gminę, w tym sprawozdawczość GUS. 2. prowadzenie ksiąg obiektów budowlanych, dokumentacji technicznej, przeprowadzania kontroli technicznych i okresowych przeglądów obiektów, lokali i wyposażenia z zachowaniem przepisów ustawy Prawo budowlane. 3. wykonywanie na bieżąco konserwacji w zarządzanym zasobie. 4. natychmiastowe usuwanie awarii wodociągowych, kanalizacyjnych, ciepłowniczych oraz instalacji elektrycznej w zarządzanym zasobie. 5. Zawieranie i wypowiadanie umów najmu na lokale mieszkalne i użytkowe, z uwzględnieniem zasad określonych przez Burmistrza Miasta oraz w uchwałach Rady Miasta Łęczyca. 6. występowanie przed sądami w sprawach wynikających z przedmiotu umowy najmu lokali mieszkalnych i użytkowych oraz w sprawach dotyczących bezumownego korzystania z lokalu 7. pobieranie od najemców lokali mieszkalnych czynszów zgodnie z obowiązującymi stawkami określonymi przez akty prawa miejscowego. 8. pobieranie od najemców lokali użytkowych i lokali o innym przeznaczeniu czynszów. 9. pobieranie od najemców lokali opłat niezależnych od właściciela zgodnie z art. 9 ust.5 ustawy z dnia 21czerwca 2001 roku o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. z 2005 r Nr 31, poz. 266 ze zm). 10. windykacja należności określonych w pkt. 7, 8 i 9. 11. prowadzenie ewidencji finansowo-księgowej należności czynszowych i innych opłat wyszczególnionych w przedmiocie zamówienia oraz naliczanie i pobieranie odsetek za zwłokę w opłatach czynszu i innych opłatach . 12. prowadzenie rejestrów sprzedaży VAT w imieniu i na rzecz Gminy w zakresie działalności określonej niniejszą umową zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o podatku VAT, prowadzenie pełnej ewidencji sprzedaży. 13. opracowywanie analiz ekonomicznych i sprawozdań związanych z zarządzanym zasobem. 14. prowadzenie na terenie miasta Łęczyca biura obsługi najemców, pogotowia technicznego oraz pomieszczenia kasy. 15. windykacja odszkodowania za bezumowne korzystanie z lokalu 16.prowadzenie zastępstwa inwestycyjnego w przypadku remontów lub robót budowlanych podjętych w wykonaniu niniejszej umowy. W zakres zastępstwa inwestycyjnego w odniesieniu do zarządzanych nieruchomości wchodzą: a) sporządzanie informacji dotyczących potrzeb remontowych i robót budowlanych zarządzanych nieruchomości z ustaleniem priorytetów do 30 września każdego roku na rok następny. b) przedstawienie szacunkowych wartości opłat Gminy na fundusz remontowy Wspólnot mieszkaniowych do 30 września każdego roku na rok następny. c) realizowanie remontów i robót budowlanych w oparciu o zatwierdzony przez Zamawiającego plan poprzez typowanie, zlecanie, nadzór i odbiór robót z zachowaniem przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych i Prawo Budowlane. 2. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały również we wzorze umowy, który stanowi integralną część SIWZ – załącznik nr 1 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70330000-3
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium przetargowego w wysokości: 8.000,00 zł, słownie: osiem tysiąc złotych 00/100
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość rynkową nieruchomości zabudowanych budynkiem/budynkami wielorodzinnymi i pozostałą zabudową, np. gospodarczą, przemysłową, targowiskami.
Dodano: 2022-09-01 - Administrowanie targowiskiem miejskim zlokalizowanym przy ul. Sucharskiego w Konstantynowie Łódzkim
Dodano: 2021-06-18 - Zarządzanie budynkami i lokalami stanowiącymi w 100 % własność Gminy, lokalami mieszkalnymi i socjalnymi stanowiącymi własność Gminy położonymi w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych, lokalami użytkowymi i garażami i budynkami innymi niż mieszkalne stanowiącymi własność Gminy
Dodano: 2020-11-27 - Zarządzanie targowiskami miejskimi w Zduńskiej Woli w roku 2020
Dodano: 2019-12-16 - Zarządzanie Cmentarzem Miejskim przy ul. Gen. Józefa Bema w Zduńskiej Woli w okresie od 1 stycznia 2020 roku do 30 czerwca 2020 roku
Dodano: 2019-12-12 - Zarządzanie budynkami i lokalami stanowiącymi w 100 % własność Gminy, lokalami mieszkalnymi i socjalnymi stanowiącymi własność Gminy położonymi w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych, lokalami użytkowymi i garażami i budynkami innymi niż mieszkalne stanowiącymi własność Gminy
Dodano: 2019-11-26 - Zarządzanie targowiskami miejskimi w Zduńskiej Woli w roku 2020
Dodano: 2019-11-25 - Zarządzanie Cmentarzem Miejskim przy ul. Gen. Józefa Bema w Zduńskiej Woli w okresie od 1 stycznia 2020 roku do 31 grudnia 2021 roku
Dodano: 2019-11-13 - Administrowanie budynkami mieszkalnymi będącymi własnością Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o. o. w Piotrkowie Trybunalskim
Dodano: 2019-06-05 - Administrowanie budynkami dzierżawionymi i zarządzanymi przez Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z .o. o. w Piotrkowie Trybunalskim
Dodano: 2019-03-21