Przetargi.pl
Wykonywanie usług z zakresu gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa Grodziec w roku 2021 – postępowanie nr 2

Lasy Państwowe Nadleśnictwo Grodziec ogłasza przetarg

  • Adres: 62-580 Grodziec, Leśna
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 63 2485027 , fax. 63 2485027
  • Data zamieszczenia: 2021-02-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Grodziec
    Leśna 50
    62-580 Grodziec, woj. wielkopolskie
    tel. 63 2485027, fax. 63 2485027
    REGON: 31051188700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.grodziec.poznan.lasy.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie usług z zakresu gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa Grodziec w roku 2021 – postępowanie nr 2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia 1) Przedmiotem zamówienia są usługi z zakresu gospodarki leśnej zgodnie z określeniem w art. 6 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 28 września 1991 r. o lasach (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r., poz. 6 z późn. zm. – dalej: „Ustawa o lasach”) obejmujące prace z zakresu szkółkarstwa i nasiennictwa, do wykonania na terenie Nadleśnictwa Grodziec w roku 2021. 2) Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje sumaryczne ilości prac z zakresu szkółkarstwa i nasiennictwa wynikające z załącznika nr 3 do SIWZ, na który składają się: - załącznik nr 3.1. – rozmiar prac wg grup czynności, - załącznik nr 3.2 – katalog norm czasu dla prac leśnych wprowadzony zarządzeniem nr 99 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 21 listopada 2003 r., 3) Zakresy rzeczowe w załączniku nr 3.1 mają charakter szacunkowy. 4) Opisy kodów czynności opisujących poszczególne prace leśne (czynności) wchodzące w skład przedmiotu zamówienia zostały opisane w załącznikach 3 i 3.2 5) Opis zasad procedury dokonywania odbiorów prac został zawarty w załączniku nr 4 do SIWZ. 6) Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia z zakresu szkółkarstwa będzie teren szkółek leśnych Łagiewniki i Zbiersk, w których Zamawiający umożliwi Wykonawcy nieodpłatne korzystanie z pomieszczeń socjalnych i sanitarnych podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany będzie do utrzymania czystości i porządku w tych pomieszczeniach. Koszty poniesione w wyniku realizacji w/w obowiązków obciążają Wykonawcę. Realizacja prac z zakresu nasiennictwa odbywać się będzie na całym terenie administracyjnym Nadleśnictwa Grodziec, za wyjątkiem prac z zakresu szkółkarstwa opisanych powyżej („Obszar Realizacji Zamówienia”). Wskazana w załącznikach nr 3; 3.1 lokalizacja poszczególnych prac leśnych wchodzących w zakres Przedmiotu Umowy ma charakter wstępny. Lokalizacja poszczególnych prac wchodzących w zakres Przedmiotu Umowy zostanie określona w Zleceniu, o którym mowa w pkt. 3.3. ppkt 1), z zastrzeżeniem, iż zawsze będzie to Obszar Realizacji Części Zamówienia. 7) Postanowienia –w/w punktów nie uchybiają uprawnieniom Zamawiającego wynikającym ze wzoru umowy w sprawie zamówienia publicznego (załączniki do SIWZ: nr 12). 8) „Przedmiot zamówienia został opisany w załączniku nr 3.1 w jednostkach naturalnych (jednostkach miary), a pracochłonność potrzebna do jego wykonania w normogodzinach oraz w godzinach rzeczywistych. Przedmiot zlecenia Zlecanie oraz obmiar prac w ramach odbioru prac odbywać się będą w jednostkach naturalnych (jednostkach miary) lub w godzinach rzeczywistych. Określenie wynagrodzenia należnego za wykonane i odebrane prace (rozliczenie) odbywać się będzie według stawek jednostkowych za normogodziny, godziny rzeczywiste lub jednostki naturalne (dotyczy pozyskania maszynowego i zrywki po pozyskaniu maszynowym) podanych w Kosztorysie ofertowym według następujących zasad: a) prace zlecane w jednostkach naturalnych według kodów czynności, które są ujęte w Katalogu Norm wprowadzonym zarządzeniem nr 99 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 21 listopada 2003 r. („Katalog norm”), zawartym w załączniku nr 3.2 do SIWZ będą ilościowo odbierane w jednostkach naturalnych, a następnie przeliczone na ilości normogodzin zgodnie z Katalogiem norm. Ilości normogodzin ustalone w ten sposób zostaną przemnożone przez odpowiednie stawki jednostkowe podane w Kosztorysie ofertowym; b) prace zlecane w godzinach rzeczywistych według czynności, których kody nie występują w Katalogu norm, zostaną odebrane ilościowo wg ilości godzin rzeczywistych określonych w Zleceniu, które następnie zostaną przemnożone przez odpowiednie stawki jednostkowe podane w Kosztorysie ofertowym; c) Katalog norm stanowi załącznik nr 3.2 do SIWZ. W trakcie realizacji umowy dokumenty, o których mowa w zdaniu poprzednim stanowić będą podstawę przeliczenia jednostek naturalnych, w których nastąpi odbiór prac stanowiących przedmiot zlecenia na normogodziny, które następnie zostaną przemnożone przez odpowiednie stawki jednostkowe podane w Kosztorysie ofertowym. Jakiekolwiek dodatki do pracochłonności, o których mowa w Katalogu norm lub normach zakładowych nie mają zastosowania. 11) Z uwagi na faktyczną sytuację przyrodniczo-pogodową, która może zaistnieć w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, a także nieprzewidzianą w tej chwili sytuację gospodarczo-ekonomiczną, Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania korekt zmniejszających, korekt zwiększających, ustaleń nowych lokalizacji, jak również wstrzymania dokonania czynności wskazanych w poszczególnych wierszach tabel opisujących przedmiot zamówienia. Korekty zwiększające nie oznaczają wprowadzenia nowych prac, nie objętych zakresem zamówienia podstawowego, a korekty zmniejszające nie oznaczają całkowitej rezygnacji z części prac. Należy je rozumieć jako zwiększenie ilości prac w jednej lokalizacji na Obszarze Realizacji Zamówienia (w tym również w lokalizacjach na Obszarze Realizacji Zamówienia niewskazanych wstępnie w SIWZ), przy jednoczesnym zmniejszeniu ilości prac w innej lokalizacji na Obszarze Realizacji Zamówienia, w ramach sumarycznych ilości godzin, roboczogodzin lub ilości poszczególnych prac rozliczanych w jednostkach naturalnych wchodzących w zakres Przedmiotu Umowy określonych w SIWZ, przypadających do wykonania na całym Obszarze Realizacji Zamówienia. Korekty dotyczyć będą prac wykonywanych na terenie właściwym dla prac ujętych w opisie przedmiotu zamówienia dotyczącym danej części zamówienia. Konieczność zwiększenia rozmiaru niektórych elementów realizowanego zamówienia w toku wykonywania przedmiotu zamówienia może wystąpić również po to, aby zrealizować pełny zakres prac opisany w przedmiocie zamówienia. Ustalenie nowej lokalizacji odbywa się w ramach przedmiotu zamówienia, przy czym zawsze wyłącznie na Obszarze Realizacji Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77200000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach