Przetargi.pl
Wykonywanie usług wprowadzania danych do systemów komputerowych oraz dodatkowych usług biurowych w Urzędzie Skarbowym w Bytomiu

Urząd Skarbowy w Bytomiu ogłasza przetarg

  • Adres: 41-902 Bytom, ul. Wrocławska 92 92
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2810081 w 375
  • Data zamieszczenia: 2013-12-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Skarbowy w Bytomiu
    ul. Wrocławska 92 92 92
    41-902 Bytom, woj. śląskie
    tel. 032 2810081 w 375
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.isnet.katowice.pl/us/bytom.htm
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie usług wprowadzania danych do systemów komputerowych oraz dodatkowych usług biurowych w Urzędzie Skarbowym w Bytomiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonywanie usług wprowadzania danych do systemów komputerowych oraz dodatkowych usług biurowych w Urzędzie Skarbowym w Bytomiu. Czynności do wykonywania w każdej z części zamówienia: 1. sporządzanie projektów pism w programie WORD oraz z programu EGPOLTAX (wezwania, doręczenia odpisów, zwrot tytułów wykonawczych, postanowienia, uchylenia, wnioski o udostępnienia danych itp.) - 15 czynności/1h, 2. wprowadzanie do programu EGAPOLTAX informacji o przebiegu zajęcia (POZ, POT, OSW) - 20 czynności/1h, 3. wprowadzanie dokonanych czynności egzekucyjnych do programu EGAPOLTAX - 30 czynności/1h, 4. rejestrowanie korespondencji wychodzącej w programie Biblioteka Akt wraz z wypisywaniem potwierdzeń odbioru oraz kopertowaniem - 20 czynności/1h, 5. sortowanie i podział otrzymanych potwierdzeń odbioru wraz z kserowaniem i przyporządkowaniem do dokumentów źródłowych - 30 czynności/1h, 6. archiwizacja akt egzekucyjnych w aplikacji lokalnej - 30 czynności/1h, 7. rejestracja wpływających tytułów wykonawczych w programie EGAPOLTAX - 20 czynności/1h, 8. wykreślanie zakończonych tytułów wykonawczych - 30 czynności/1h, 9. wykonywanie kserokopii tytułów wykonawczych celem przekazania ich do komórki rejestracyjnej w przypadku braku zgodności danych osobowych - 30 czynności/1h, 10. podkładanie tytułów wykonawczych do teczek - 30 czynności/1h, 11. wykonywanie kserokopii dokumentów (tytuł wykonawczy wraz z czynnościami egzekucyjnymi) - 20 czynności/1h. Przewidywany termin rozpoczęcia wykonywania zamówienia: od 15 stycznia 2014r. do wyczerpania przedmiotu zamówienia, jednak nie dłużej niż do 12 grudnia 2014r. Zamawiający wymaga, aby w okresie obowiązywania umowy Wykonawca w ramach jednej części zamówienia świadczył usługi w wymiarze 1.832 roboczogodzin. Zamawiający na wypłatę wynagrodzenia może przeznaczyć kwotę nie wyższą niż 8,70 zł brutto za jedną roboczogodzinę. Ww. czynności wykonywane będą w siedzibie zamawiającego tj. Urzędzie Skarbowym w Bytomiu, ul. Wrocławska 92, od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 15.00. Wykonywanie pracy w innym czasie będzie możliwe po uzyskaniu uprzednio pisemnej zgody Zamawiającego. Wszystkie czynności wykonywane będą sprzętem i materiałami należącymi do Zamawiającego. Wynagrodzenie brutto Wykonawcy za dany miesiąc określone będzie na podstawie ilości roboczogodzin świadczenia usług oraz ceny brutto za roboczogodzinę, zgodnie ze złożoną ofertą. Wypłata wynagrodzenia dokonywana będzie miesięcznie z dołu tj. po wykonaniu czynności określonych w zawartej umowie, na podstawie rachunku złożonego przez wykonawcę, zawierającego szczegółowe rozliczenie wykonanych czynności. Wypłata wynagrodzenia będzie dokonywana przelewem na wskazane konto bankowe Wykonawcy w terminie 14 dni od dnia zatwierdzenia przez Zamawiającego rachunku wykonawcy. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 723120005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.isnet.katowice.pl/us/bytom.htm
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach