Przetargi.pl
Wykonywanie usług w zakresie likwidacji zagrożeń epidemiologicznych poprzez odszczurzanie, usuwanie insektów, dezynfekcję mieszkań i likwidację szkodników nietypowych oraz usuwanie zanieczyszczeń nietypowych w budynkach administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Targówek przy ul. Gościeradowskiej 5 w Warszawie

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Targówek m. st. Warszawy, z siedzibą w Warszawie przy ul. Gościeradowskiej 5 ogłasza przetarg

  • Adres: 03-535 Warszawa, ul. Gościeradowska 5
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 6799959, 6794176 , fax. 22 679 99 59
  • Data zamieszczenia: 2009-12-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Targówek m. st. Warszawy, z siedzibą w Warszawie przy ul. Gościeradowskiej 5
    ul. Gościeradowska 5 5
    03-535 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 6799959, 6794176, fax. 22 679 99 59
    REGON: 01645180700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa m.st. Warszawy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie usług w zakresie likwidacji zagrożeń epidemiologicznych poprzez odszczurzanie, usuwanie insektów, dezynfekcję mieszkań i likwidację szkodników nietypowych oraz usuwanie zanieczyszczeń nietypowych w budynkach administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Targówek przy ul. Gościeradowskiej 5 w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonywanie usług w zakresie likwidacji zagrożeń epidemiologicznych poprzez odszczurzanie, usuwanie insektów, dezynfekcję mieszkań i likwidację szkodników nietypowych oraz usuwanie zanieczyszczeń nietypowych w budynkach administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Targówek przy ul. Gościeradowskiej 5 w Warszawie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 747000006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie 10 000,00 Zł do dnia 08.01.2010r
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.). Spełnienie ww. warunku oceniane będzie na podstawie dokumentów wchodzących w skład oferty. 2. Spełniają i przyjmują warunki określone w niniejszej SIWZ oraz załączonym wzorze umowy. 3. Wykaz zawierający wykonanie co najmniej 3 usług wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat tożsamych z przedmiotem zamówienia. Spełnienie ww. warunku Zamawiający oceniał będzie na podstawie załączonego do oferty wykazu, określonego w pkt 13.2.8 SIWZ, sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ i przedłożonych dokumentów potwierdzających, że ww. usługi zostały wykonane z należytą starannością. 4. Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 50 000 zł. 5. Potwierdzenia wniesienia wadium 6. Udzielą gwarancji na wykonane przez siebie usługi w zakresie dezynfekcji, dezynsekcji, deratyzacji, likwidacji szkodników i usuwania zanieczyszczeń nietypowych na okres minimum 6 miesięcy od daty odbioru tych usług. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna parafowanie załącznika nr 8 do oferty, oraz podpisanie formularza oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowo cenowy - załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Podpisany wykazy budynków - załącznik nr 2 do Umowy. 3. Wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu przez oferenta warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3 do SIWZ. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat lub składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 7. Wskazanie pełnomocnika podmiotów występujących wspólnie (jeśli dotyczy wykonawcy). 8. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług, odpowiadających swoim rodzajem usługom będącym przedmiotem niniejszego zamówienia, opracowany według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. 9. Dokumenty potwierdzające, iż usługi wymienione w wykazie określonym w poz. 13.2.8 zostały wykonane z należytą starannością. 10. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4, 5, 6, 7 i 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotycząca wszystkich urzędujących członków władz oferenta). 11. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 12. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 13. Wykaz pracowników ( min. 2 osoby posiadające stosowne kwalifikacje do wykonania zamówienia) skierowanych do realizacji zamówienia zatrudnionych na podstawie umowy o pracę przynajmniej na czas realizacji zamówienia tj. do 31.12.2010r.( zał. nr 7 do SIWZ) 14. Podpisany przedmiot zamówienia - załącznik nr 4 do Umowy 15. Oświadczenie Wykonawcy zawierające wzór dokumentu gwarancyjnego załącznik nr 8 do Umowy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zgntargowek.bip.um.warszawa.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach