Przetargi.pl
Wykonanie prac związanych z pielęgnacją zieleni oraz obsługą placów zabaw na terenie zarządzanym przez ZGN w Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Targówek m. st. Warszawy, z siedzibą w Warszawie przy ul. Gościeradowskiej 5 ogłasza przetarg

  • Adres: 03-535 Warszawa, ul. Gościeradowska 5
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 6799959, 6794176 , fax. 22 679 99 59
  • Data zamieszczenia: 2009-12-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Targówek m. st. Warszawy, z siedzibą w Warszawie przy ul. Gościeradowskiej 5
    ul. Gościeradowska 5 5
    03-535 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 6799959, 6794176, fax. 22 679 99 59
    REGON: 01645180700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka budżetowa m.st. Warszawy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie prac związanych z pielęgnacją zieleni oraz obsługą placów zabaw na terenie zarządzanym przez ZGN w Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie prac związanych z pielęgnacją zieleni oraz obsługą placów zabaw na terenie zarządzanym przez ZGN w Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 742521001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie 22 800,00 zł do dnia 08.01.2010.r
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm). Spełnienie ww. warunku oceniane będzie na podstawie dokumentów wchodzących w skład oferty. 2. Spełniają i przyjmują warunki określone w niniejszej SIWZ oraz załączonym wzorze umowy. 3. Wykaz zawierający wykonanie co najmniej 3 usług wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat tożsamych z przedmiotem zamówienia. Spełnienie ww. warunku Zamawiający oceniał będzie na podstawie załączonego do oferty wykazu, określonego w pkt 13.2.8 SIWZ, sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ i przedłożonych dokumentów potwierdzających, że ww. usługi zostały wykonane z należytą starannością. 4. Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 500 000 zł. 5. Posiadają aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności określonej w art.28 ustawy o odpadach(Dz. U. Nr 62 z dnia 27 kwietnia 2001 r. Poz 628 z późniejszymi zmianami) tj. Na transport odpadów (min. Kod 20 02 01) 6. Posiadają aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności określonej w art. 7 pkt 1 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach(Dz. U. Nr 132 z dnia 13 września 1996r poz. 622 z późniejszymi zmianami)na odbiór od właścicieli nieruchomości odpadów komunalnych(min. Kod 20 02 01) 7. Potwierdzenia wniesienia wadium
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Podpisany wykazy terenów oraz zestawienie trawników do koszenia - załączniki nr 2 i 2a do Umowy. 3. Wypełniony i podpisany kosztorys ofertowy - załącznik nr 3 do SIWZ. 4. Wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu przez oferenta warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 4 do SIWZ. 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat lub składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 7. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 8. Wskazanie pełnomocnika podmiotów występujących wspólnie (jeśli dotyczy wykonawcy). 9. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług, odpowiadających swoim rodzajem usługom będącym przedmiotem niniejszego zamówienia, opracowany według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. 10. Dokumenty potwierdzające, iż usługi wymienione w wykazie określonym w poz. 13.2.9 zostały wykonane z należytą starannością. 11. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4, 5, 6, 7 i 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotycząca wszystkich urzędujących członków władz oferenta). 12. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 13. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 14. Aktualną, obejmującą okres realizacji zamówienia, umowę z kompostownią składowiskiem lub umowę z firmą posiadającą aktualną umowę z kompostownią składowiskiem, na które będą wywożone zanieczyszczenia wynikłe w trakcie realizacji prac 15. Wykaz pracowników ( min. 8 osób) skierowanych do realizacji zamówienia zatrudnionych na podstawie umowy o pracę przynajmniej na czas realizacji zamówienia tj. do 31.12.2010r. osobami w tym: do bezpośredniego nadzoru nad robotami i ich koordynacją 1 osobę posiadającą uprawnienia inspektora terenów zielonych oraz 7 osób posiadających stosowne uprawnienia do wykonywania robót objętych przedmiotem zamówienia ( zał. nr 7 do SIWZ) 16. Dysponują sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia w tym co najmniej: samochód dostawczy do 10 t -1 szt, pilarki do drzew - 3 szt, kosiarki do koszenia trawy - 6 szt.(Załącznik Nr 8 do SIWZ). 17. Podpisany wykaz placów zabaw i piaskownic - załączniki nr 9 i 10 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zgntargowek.bip.um.warszawa.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach