Gmina Wolin reprezentowana przez Burmistrza Wolina ogłasza przetarg
- Adres: 72510 Wolin, ul. Zamkowa
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 091 3261322, 3220809 , fax. 913 261 333
- Data zamieszczenia: 2018-01-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Wolin reprezentowana przez Burmistrza Wolina
ul. Zamkowa 23
72510 Wolin, woj. zachodniopomorskie
tel. 091 3261322, 3220809, fax. 913 261 333
REGON: 52974600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminawolin.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
WYKONYWANIE USŁUG ŚRODKAMI TRANSPORTU I SPRZĘTEM NA POTRZEBY GMINY WOLIN, W TYM W ZAKRESIE ZIMOWEGO UTRZYMANIA DRÓG - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi o nazwie . Wykonywanie usług środkami transportu i sprzętem na potrzeby Gminy Wolin, w tym w zakresie zimowego utrzymania dróg 1.1 Przedmiot zamówienia został podzielony na siedem części zamówienia : 1) CZĘŚĆ NR 1 – świadczenie usług samochodem ciężarowym z wywrotką o możliwości załadunku i przewiezienia ładunku od 3,5 ton do 4 ton, z podwyższonymi i dzielonymi burtami na trzy strony, liczbą miejsc siedzących dla trzech osób, łącznie z miejscem dla kierowcy - 1000 roboczogodzin, 2) CZĘŚĆ NR 2 – świadczenie usług samochodem ciężarowym, z wywrotką o możliwości załadunku i przewiezienia ładunku powyżej 4 ton do 8 ton z podwyższonymi i dzielonymi w połowie długości burtami bocznymi – 100 roboczogodzin, 3) CZĘŚĆ NR 3 – świadczenie usług samochodem ciężarowym wraz z przyczepą z wywrotem do tyłu o możliwości załadunku i przewozu ładunku powyżej 12 ton do 25 ton łącznie - 600 roboczogodzin, 4) CZĘŚĆ NR 4 – świadczenie usług koparko - ładowarką kołową z otwieraną łyżką przednią o pojemności 1 -1,5 m 3 – 1200 roboczogodzin, 5) CZĘŚĆ NR 5 – świadczenie usług zestawem ciągnika z pługiem i piaskarką do odśnieżania i posypywania dróg w okresie zimy – 140 roboczogodzin, 6) CZĘŚĆ NR 6 – świadczenie usług zestawem ciągnika z pługiem do odśnieżania dróg w okresie zimy- 200 roboczogodzin, 7) CZĘŚĆ NR 7 – świadczenie usług zestawem ciągnika z piaskarką do posypywania dróg w okresie zimy – 140 roboczogodzin . 1.2 Podane wyżej ilości roboczogodzin pracy środków transportu i sprzętu są wielkościami prognozowanymi . 2. WYMÓG ZATRUDNIENIA PRZEZ WYKONAWCĘ OSÓB NA UMOWĘ O PRACĘ : 2.1 Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 a Pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wchodzące w skład przedmiotu zamówienia, stanowiących obsługę środków transportu i sprzętu, w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn.: Dz. U. 2016, poz. 1666). 2.2 Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na okres obowiązywania umowy o realizację zamówienia, osób zatrudnionych na umowę o pracę stanowiących obsługę środków transportu i sprzętu wykonujących następujące czynności : kierowca samochodu ciężarowego kierowca ciągnika operator koparko-ładowarki 2.3 Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ Powyższe wymagania określają w szczególności: a) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3 a ustawy Pzp, b) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, c) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: - Załączniku nr 1 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załączniku nr 2 do SIWZ- wzór umowy - dot. usług w zakresie 1- 4 części zamówienia - załącznik nr 2A do SIWZ - wzór umowy - dot. usług w zakresie części 5-7 ( zimowe utrzymanie dróg) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, tj. posiadają : a) aktualną licencję na wykonywanie transportu drogowego rzeczy na potrzeby realizacji usług środkami transportu dla Części 1-3 zamówienia , wymienionymi w pkt III. 1 .1 SIWZ i Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia ( Załącznik nr 1 do SIWZ), b) aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów komunalnych, innych niż niebezpieczne, wydane na podstawie art. 28 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach ( Dz. U. z 2010 r. Nr 185, poz. 1243 z późn. zm.) w związku z art. 233 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz .U. z 2016 r. , poz. 1987, z późn. zm.), na potrzeby realizacji usług środkami transportu dla Części 1-3 zamówienia , wymienionymi w pkt III. 1 .1 SIWZ i Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia ( Załącznik nr 1 do SIWZ),
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: I. 1. Ofertę należy przygotować w języku polskim w formie pisemnej, w sposób czytelny i trwał/, na druku stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ (uwzględniając odpowiednio część zamówienia),. W przypadku sporządzenia oferty przez Wykonawcę na własnym formularzu, wymaga się aby Wykonawca uwzględnił w nim wszystkie oświadczenia i elementy zawarte w załączniku nr 6 do SIWZ. Załącznik nr 6 lub własny formularz złożony przez Wykonawcę, będą stanowić treść oferty w związku z tym nie podlegają one uzupełnieniu w trybie art. 26 ust. 3 ustawy PZP. Niezłożenie któregokolwiek z tych dokumentu (lub ich części), skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP. 2. Oświadczenia wymienione w pkt VI. 1 SIWZ. tj. : 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wzór wg Załącznika nr 3 do SIWZ), 2) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia (wzór wg Załącznika nr 4 do SIWZ), 3. Uzasadnienie zastrzeżenia tajemnicy przedsiębiorstwa, o którym mowa w załączniku do SIWZ stanowiącym druk oferty -jeżeli dotyczy. UWAGA. Do oferty nie należy dołączać dokumentów, o których mowa w pkt Vl.3 oraz Vl.4 SIWZ. 4.Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wzór wg Załącznika nr 7 do SIWZ - zobowiązanie winno być podpisane przez uprawnionego przedstawiciela podmiotu, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, zgodnie z odpowiednim aktem rejestracyjnym). II. 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu, BEZ DODATKOWEGO WEZWANIA, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór wg załącznika nr 8 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, dotyczących spełniania warunków udziału w postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Dowozy i odwozy i prowadzenie nadzoru nad przewożonymi uczniami do placówek edukacyjnych na terenie Miasta i Gminy Płoty”
Dodano: 2024-07-12 - Usługa dowozu uczniów do placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025 w podziale na zadania
Dodano: 2024-07-12 - Wykonanie usług przewozu dzieci i młodzieży w 2024r.
Dodano: 2023-12-09 - Świadczenie usług przewozowych uczniów z terenu Gminy Przybiernów w roku kalendarzowym 2024 do szkół, w ramach regularnej komunikacji zbiorowej z zapewnieniem opieki podczas przejazdów
Dodano: 2023-12-07 - Dowóz dzieci, uczniów i wychowanków w tym niepełnosprawnych z miejsca zamieszkania znajdującego się na terenie Gminy Pyrzyce
Dodano: 2023-12-07 - Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Widuchowa realizowany w oparciu o komunikację regularną od 04 września 2023 roku do 21 czerwca 2024 roku.
Dodano: 2023-08-17 - Dowóz uczniów do jednostek oświatowych na terenie gm. Przelewice oraz uczniów niepełnospraw. z terenu gm. Przelewice do Ośrod. Rewalid.- Wychow. w Barlinku w roku szkolnym 2023/2024 wraz z odwozem.
Dodano: 2023-08-16 - Dowóz uczniów do szkół i oddziałów przedszkolnych na terenie Gminy Świeszyno w roku szkolnym 2023/2024
Dodano: 2023-07-03 - Przewóz uczniów i dzieci z terenu gminy Siemyśl do placówek oświatowych w roku szkolnym 2023/2024
Dodano: 2023-06-15 - ŚWIADCZENIE USŁUG PRZEWOZOWYCH UCZNIÓW SZKÓŁ PODSTAWOWYCH Z TERENU GMINY ŚWIERZNO W ROKU SZKOLNYM 2023/2024, W RAMACH REGULARNEJ KOMUNIKACJI ZBIOROWEJ Z ZAPEWNIENIEM OPIEKI PODCZAS PRZEJAZDU
Dodano: 2023-06-15