Przetargi.pl
Wykonywanie usług przewozowych w komunikacji miejskiej w granicach administracyjnych miasta Bogatynia.

Gmina Bogatynia ogłasza przetarg

  • Adres: 59-920 Bogatynia, ul. Daszyńskiego 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 7733961, 7739480 , fax. 075 77 39480, 7731945
  • Data zamieszczenia: 2009-07-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bogatynia
    ul. Daszyńskiego 1 1
    59-920 Bogatynia, woj. dolnośląskie
    tel. 075 7733961, 7739480, fax. 075 77 39480, 7731945
    REGON: 00052502700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bogatynia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie usług przewozowych w komunikacji miejskiej w granicach administracyjnych miasta Bogatynia.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług autobusowego przewozu pasażerów na dwóch liniach komunikacji miejskiej w granicach administracyjnych gminy Bogatynia w okresie od dnia 01.09.2009r. do dnia 31.08.2010r., o łącznej ilości 66.334 wozokilometów, zgodnie z wykazem linii komunikacyjnych oraz rozkładem jazdy, stanowiącymi integralną część SIWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601120006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium przetargowego przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert, w wysokości 3.000,00 zł (słownie złotych: trzy tysiące).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z póź. zm.): 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. posiadają licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (t.j. z 2004r. Dz. U. Nr 204 poz. 2088 z późn. zm.) tj. W celu potwierdzenia tego warunku należy przedstawić stosowne dokumenty. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w szczególności: a) wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, co najmniej jedną usługę polegającą na regularnym przewozie osobowym w transporcie drogowym o pracy przewozowej nie mniejszej niż 66.000,00 wozokilometrów b) dysponują w celu wykonania przedmiotu zamówienia co najmniej 2 autobusami o ilości miejsc siedzących nie mniejszej niż 30 każdy, przystosowanymi do regularnej publicznej komunikacji miejskiej zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu niezbędnego wyposażenia (Dz.U. z 2003r. Nr 32, poz. 262 z późn.zm.) oraz wyposażonymi w następujące oznakowanie: - tablica kierunkowa czołowa, - tablica kierunkowa boczna, - kwadrat z numerem linii z przodu i z tyłu autobusu, lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia ww. autobusów W celu potwierdzenia tego warunku należy przedstawić stosowne dokumenty. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia w szczególności posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 50 tysięcy złotych. W celu potwierdzenia tego warunku należy przedstawić stosowne dokumenty. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24. ustawy. W celu potwierdzenia tego warunku należy przedstawić stosowne dokumenty. 5. Wniosą wadium Zamawiający na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów dokona oceny spełniania warunków podmiotowych według formuły spełnia- nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony Formularz ofertowy (załącznik nr 1 Część II SIWZ). 2.Pełnomocnictwo dla reprezentanta (lidera) - dotyczy podmiotów występujących wspólnie (konsorcja i spółki cywilne), które winny upoważnić jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych (lider) przy czym upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych przedsiębiorców. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z przedsiębiorcą występującym jako reprezentant pozostałych (liderem). Dotyczy to również przypadku opisanego w pkt. 14.5. SIWZ. W celu potwierdzenia spełniania warunków Wykonawcy zobowiązani są do przedstawienia w ofercie następujących dokumentów i oświadczeń. 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (t.j. z 2004r. Dz. U. Nr 204 poz. 2088 z późn. zm.) Uwaga: W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie wystarczy gdy ww. dokument złoży jeden z podmiotów występujących wspólnie. 5.Wykaz (Załącznik Nr 2 Część II SIWZ) wykonanych (zakończonych) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, usług o zakresie opisanym w warunku oraz dokumenty stwierdzające, iż zostały one wykonane należycie, np. referencje. 6.Wykaz (Załącznik Nr 4 do SIWZ) posiadanego taboru, który Wykonawca zamierza wykorzystać w celu wykonania przedmiotu zamówienia wraz z oświadczeniem, iż ww. tabor spełnia wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu niezbędnego wyposażenia (Dz.U. z 2003r. Nr 32, poz. 262 z późn.zm.) oraz wymagania określone przez Zamawiającego. Uwaga: W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie wystarczy gdy ww. dokument złoży jeden z podmiotów występujących wspólnie. 7.Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, ze Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Uwaga: W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie wystarczy gdy ww. dokument złoży jeden z podmiotów występujących wspólnie. 8.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy (załącznik nr 3 Część II SIWZ) 9.Dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bogatynia.pl ( Zamówienia bubliczne)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach