Gmina Miejska Kraków, Urząd Miasta Krakowa, Oddział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg
- Adres: 31-004 Kraków, pl. Wszystkich Świętych 3-4
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 012 6161230 , fax. 012 6161217
- Data zamieszczenia: 2009-11-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Kraków, Urząd Miasta Krakowa, Oddział Zamówień Publicznych
pl. Wszystkich Świętych 3-4
31-004 Kraków, woj. małopolskie
tel. 012 6161230, fax. 012 6161217
REGON: 35050874700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.krakow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonywanie usług polegających na przenoszeniu i transporcie mebli, wyposażenia biurowego oraz dokumentacji na terenie miasta Krakowa. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonywanie usług polegających na przenoszeniu i transporcie mebli, wyposażenia biurowego oraz dokumentacji na terenie miasta Krakowa. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres przewidywanych prac zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do siwz. 3. Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy. 4. Jeżeli wykonawca zamierza część/części prac wymaganych w zakresie zamówienia podzlecić innemu podmiotowi zobowiązany jest on wskazać tę część/ te części zamówienia w Formularzu oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do siwz. 5. Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 15 grudnia 2010 roku, lub do wyczerpania środków przeznaczonych na realizację zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 600000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 5.000 zł.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1. spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy; 2. dysponują lub będą dysponować minimum dwoma sprawnymi środkami transportu - specjalistycznymi samochodami ciężarowymi przystosowanymi do przewozu mebli o pojemności skrzyni ładunkowej minimum 26 m3; 3. dysponują lub będą dysponować minimum jednym sprawnym samochodem ciężarowym o ładowności od 0,9 do 3,5 tony; 4. dysponują lub będą dysponować co najmniej 6 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 5. dysponują lub będą dysponować środkami i materiałami niezbędnymi do prawidłowego przeprowadzenia sprzętów biurowych i dokumentacji, tj.: - kontenerami plastykowymi (w ilości co najmniej 150 szt.) - pasami do przenoszenia mebli ciężkich i kas pancernych. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawców zostanie dokonana w oparciu o dokumenty, o których mowa powyżej w punktach 1-3.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca jest zobowiązany złożyć w ofercie: 1. Oświadczenie Wykonawcy - wypełnione i podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (załącznik nr 2A do siwz) albo przez Pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (załącznik nr 2B do siwz), 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oznacza to, że powinno ono być wydane w trybie opisanym w dziale VII kodeksu postępowania administracyjnego - samo stwierdzenie przez właściwy organ zgodności z oryginałem z podaniem daty nie spełnia wymogów ustawy (nie jest wydaniem zaświadczenia). 3. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Formularz oferty według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji, zawierający oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa powyżej w pkt. 2-5.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.krakow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do szkół podstawowych i gimnazjów Gminy Maków Podhalański w roku szkolnym 2016/2017 oraz dowóz uczniów na basen w Suchej Beskidzkiej, w ramach zajęć lekcji wychowania fizycznego.
Dodano: 2016-07-19 - DOWÓZ UCZNIÓW DO SZKÓŁ NA TERENIE GMINY WOJNICZ W ROKU SZKOLNYM 2016/2017
Dodano: 2016-07-18 - DOWÓZ UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH Z TERENU GMINY WOJNICZ DO SZKÓŁ NA TERENIE MIASTA TARNOWA W ROKU SZKOLNYM 2016/2017
Dodano: 2016-07-18 - Wynajem pojazdów wraz z kierowcą na przewóz osób niepełnosprawnych autami o ilości miejsc siedzących minimum 15 w tym z 1 wózkiem inwalidzkim
Dodano: 2016-07-06 - Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do szkół podstawowych i gimnazjów Gminy Maków Podhalański w roku szkolnym 2016/2017 oraz dowóz uczniów na basen w Suchej Beskidzkiej, w ramach zajęć lekcji wychowania fizycznego.
Dodano: 2016-06-30 - Usługa w zakresie oczyszczania chodników, ulic, parkingów, utrzymania terenów zielonych oraz transportu pomiędzy obiektami Szpitala
Dodano: 2016-06-29 - świadczenie usług transportu w zakresie świadczenia nocnej i świątecznej wyjazdowej opieki pielęgniarskiej i lekarskiej w POZ
Dodano: 2016-05-19 - Kompleksowa realizacja przeprowadzenia zasobów oraz wyposażenia Biblioteki Medycznej Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum w Krakowie z siedziby przy ul. Medycznej 7 w Krakowie. spr. znak: 141.2711.22.2016
Dodano: 2016-04-29 - Świadczenie usług w zakresie przewozu szczepionek z Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Krakowie do Powiatowych Stacji Sanitarno - Epidemiologicznych na terenie województwa małopolskiego
Dodano: 2015-11-24 - Świadczenie usług w zakresie przewozu szczepionek z Wojewódzkiej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Krakowie do Powiatowych Stacji Sanitarno - Epidemiologicznych na terenie województwa małopolskiego
Dodano: 2015-10-20