Przetargi.pl
Wykonywanie usług polegających na organizacji i prowadzeniu biura wraz z zatrudnieniem pracowników biurowych i opracowywaniem dokumentów związanych z czynnościami wykonywanymi przez funkcjonariuszy straży gminnej w związku ze stwierdzonymi wykroczeniami na drogach publicznych w gminie Stargard Szczeciński

Urząd Gminy Stargard Szczeciński ogłasza przetarg

  • Adres: 73-110 Stargard Szczeciński, ul. Rynek Staromiejski 5
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 5613410 , fax. 91 5613411
  • Data zamieszczenia: 2013-04-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Stargard Szczeciński
    ul. Rynek Staromiejski 5 5
    73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 5613410, fax. 91 5613411
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.stargard.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie usług polegających na organizacji i prowadzeniu biura wraz z zatrudnieniem pracowników biurowych i opracowywaniem dokumentów związanych z czynnościami wykonywanymi przez funkcjonariuszy straży gminnej w związku ze stwierdzonymi wykroczeniami na drogach publicznych w gminie Stargard Szczeciński
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1 Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług polegających na organizacji i prowadzeniu biura wraz z zatrudnieniem pracowników biurowych i opracowanie dokumentów związanych z czynnościami wykonywanymi przez funkcjonariuszy straży gminnej w związku ze stwierdzonymi wykroczeniami na drogach publicznych na terenie gminy Stargard Szczeciński , na podstawie zdjęć pojazdów, wykonanych przez urządzenie samorejestrujące będące w dyspozycji Zamawiającego. 2 Zadaniem wykonawcy będzie: a. przygotowanie raportu zawierającego cyfrowe zdjęcie z miejsca popełnienia wykroczenia i przedstawienie go strażnikowi do weryfikacji. b. przygotowanie dokumentacji dodatkowej pozwalającej na identyfikację sprawcy wykroczenia. c. przygotowywanie dokumentów pomocniczych, pozwalających straży gminnej na przeprowadzenie postępowania mandatowego i ukaranie sprawcy wykroczenia, wraz z przygotowaniem dokumentów do wysłania (adresowanie, kopertowanie). d. przygotowanie dokumentów związanych z korespondencją w sprawie kartotek punktów karnych, przygotowanie dokumentów do wysłania (adresowanie, kopertowanie). e. przygotowanie dokumentów związanych z postępowaniem przed sądem, przygotowanie dokumentów do wysłania (adresowanie kopertowanie). f. Przygotowanie wszelkich innych dokumentów niezbędnych do zakończenia postępowania mandatowego, wraz z uzupełnieniem danych uzyskiwanych przez straż w ramach prowadzonych postępowań wyjaśniających prowadzonych przez straż gminną. g. przygotowywanie statystyk obrazujących nasilenie ruchu drogowego oraz ilość wykroczeń w miejscach publicznych. h. przygotowanie sieci komputerowej umożliwiającej połączenie komputerów straży z komputerami wykonawcy. i. zatrudnienie co najmniej 3 pracowników biurowych w biurze straży, realizujących zadania związane z wykonaniem zamówienia. j. użyczenie (nieodpłatne przekazanie w używanie) urządzenie do automatycznego pomiaru i rejestracji prędkości pojazdów, wraz z samochodem do jego przewożenia i operatorem informatycznym (w przypadku urządzenia przewoźnego). Wykonawca zobowiązuje się do pokrywania wszelkich kosztów związanych z eksploatacja tego samochodu. k. zapewnienie obsługi prawnej straży, poprzez wyspecjalizowana kancelarie posiadającą udokumentowane doświadczenie w zakresie postępowań mandatowych prowadzonych w wyniku kontroli prędkości pojazdów przez straż. Przez udokumentowane doświadczenie rozumie się kancelarię, która wylegitymuje się realizacją przynajmniej dwóch umów dla innych gmin lub miast o podobnym charakterze. l. szczegółowy zakres prac oraz podział czynności wykonywanych przez wykonawcę oraz Straż Gminną zamawiającego, określają obowiązujące przepisy prawa. m. Archiwizowanie dokumentacji dotyczącej przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa pod rygorem kar umownych. W razie wątpliwości należy wyjaśnić, iż zadaniem wykonawcy będzie wykonywanie wszelkich czynności od momentu zarejestrowania wykroczenia do wyegzekwowania świadczenia z wyjątkiem czynności, które są zastrzeżone do wyłącznej kompetencji strażników gminnych. Warunki świadczenia usług w zakresie parametrów techniczno - eksploatacyjnych: 1 oprogramowanie stosowane przez Wykonawcę, służące tworzeniu wszelkich dokumentów składających się na dokumentację, musi być kompatybilne z oprogramowaniem wykorzystywanym w komputerach Straży Gminnej do wykonywania dokumentacji mandatowej. Oznacza to, że jeśli w oprogramowaniu Wykonawcy będą przygotowywane pliki np. tekstowe, graficzne itp., to będzie możliwe ich importowanie i używanie za pomocą systemu operacyjnego zainstalowanego w sieci komputerowej straży. 2 raporty uzyskiwane z oprogramowania, którym posługuje się wykonawca muszą zawierać cyfrową kopię - zdjęcie obrazujące fakt popełnienia wykroczenia. 3 zdjęcie wygenerowane z systemu musi pozwalać na jednoznaczną identyfikację numeru rejestracyjnego pojazdów. W przypadku pojazdów nadjeżdżających zdjęcie wygenerowane z systemu powinno dodatkowo pozwalać na identyfikację kierowcy (obraz twarzy kierowcy). Poza tym musi zawierać informacje pozwalające zidentyfikować miejsce zdarzenia (miejscowość, ulicę, skrzyżowanie, itp.) oraz datę i czas jego popełnienia. Osobno oznaczona musi być prędkość dozwolona w miejscu wykonywania rejestracji oraz prędkość zarejestrowana przez urządzenie. 4 W razie awarii sprzętu komputerowego, zapewnienie sprzętu komputerowego zastępczego o takich samych lub lepszych parametrach w czasie nie dłuższym niż 24 godziny od momentu awarii. 5 Nadanie co najmniej jednemu z pracowników Straży Gminnej praw administratorskich do systemu, w którym przechowywane będą dane dotyczące popełnienia wykroczenia zarejestrowane przez urządzenie samoczynne rejestrujące. Wykonawca zobowiązany jest do: 1 przeszkolenia (na własny koszt) strażników gminnych oraz personelu zamawiającego w zakresie używania oprogramowania tworzącego dokumentację. W ramach zamówienia zapewni pomoc w obsłudze programu przez okres realizacji zamówienia, oraz zainstaluje oprogramowanie w sieci komputerów używanych przez straż gminną. Ponadto wykonawca przeszkoli strażników gminnych zamawiającego w zakresie obsługi urządzenia rejestracyjnego. 2 zatrudnienia personelu upoważnionego do dostępu, do danych osobowych (pracownicy przetwarzający dane osobowe) w biurze firmy zorganizowanym w pomieszczeniach przy Straży Gminnej w ilości docelowo co najmniej 3 osób (pełne etaty). Wszystkie koszty związane z prowadzeniem biura oraz z zatrudnieniem osób (koszty osobowe, koszty związane z wynajęciem lokalu, opłaty za energię elektryczną itp. ponosi wykonawca. 3 użyczenia (bez dodatkowej opłaty) urządzenia do automatycznego pomiaru i rejestracji prędkości pojazdów wraz z samochodem do jego przewożenia). Urządzenie musi być sprawne, posiadać aktualne świadectwo legalizacji i inne prawem wymagane dokumenty. Koszty związane z eksploatacją urządzenia rejestrującego oraz koszty użytkowania samochodu pokrywa wykonawca. 4 dołączenie do oferty projekt umowy na obsługę prawną, prowadzoną przez wyspecjalizowana kancelarię prawniczą, posiadającą udokumentowane doświadczenie w zakresie postępowań mandatowych prowadzonych wyniku kontroli prędkości przez Straż Gminą. Zamawiający zobowiązuje się 1 zapewnienia identyfikacji sprawców wykroczeń z systemu Centralnej Ewidencji Pojazdów i Kierowców CEPiK. 2 pokrycia kosztów korespondencji - w tym korespondencji za zwrotnym po twierdzeniem odbioru - opłaty pocztowe. 3 zapewnienia strażnika gminnego upoważnionego do kontroli ruchu drogowego, w czasie realizacji umowy, w wymiarze czasu pracy zgodnym z przepisami co najmniej 1 etat.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 795000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.gmina.stargard.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach